Net ir eilinis apsipirkimas parduotuvėje gali virsti mažu stebuklu, kurio tądien labiausiai ir reikėjo. Tokiomis istorijomis dalijasi lietuviško prekybos tinklo „Maximos“ pirkėjai, kurie darbuotojams dėkoja už pagalbą tiek kasdienėse, tiek neeilinėse situacijose. Apie tai, kaip „Maximos“ darbuotojai kasdien kuria mažus žygdarbius, pirkėjų lūpomis pasakoja įsimintiniausios kovo mėnesio herojų istorijos.
Padeda sunkią akimirką
Širvintų „Maximos“ lankytoja į parduotuvę užėjo sunkią dieną, po artimo ir brangaus žmogaus netekties, tad darbuotojos Jurgitos pagalba ir atjauta jai buvo ypač svarbi. Parduotuvės lankytoja atvirai prisipažįsta, kad tądien buvo sukrėsta ir pasimetusi – ieškodama, kuo pavaišinti atėjusius pagerbti mirusio, blaškėsi po salę su vežimėliu negalėdama suprasti, nuo ko pradėti apsipirkimą.
„Ir štai mane pastebėjo ir priėjo salės darbuotoja, kuri pasiteiravo – gal ko nerandu, gal ji gali man kažkuo padėti. Aš paaiškinau savo situaciją, ji mane paguodė ir pasiūlė savo pagalbą“, – pasakoja pirkėja.
Pamainos vadovė Jurgita ne tik padėjo surinkti visas reikiamas prekes, bet ir daug patarė, palydėjo iki kasos ir palinkėjo sveikatos bei stiprybės.
„Lenkiu galvą ir noriu padėkoti ne tik Jurgitai, bet ir „Maximai“, kad turi tokią šaunią, supratingą, užjaučiančią darbuotoją. Tikrai ši pardavėja verta didžiausios pagarbos“, – už paramą sunkią akimirką kovo herojei dėkoja pirkėja.
Džiugūs prisiminimai apie parduotuvę nuo vaikystės
Laimingi vaikai – laimingi tėvai. O tie darbuotojai, kurie mažiesiems parduotuvių lankytojams praskaidrina dieną, neabejotinai nudžiugina ir jų tėvus.
Trakiškei apsipirkimas vietinėje parduotuvėje „Maxima“ – kasdienybė, bet jos dešimtmečiui vienas apsilankymas įstrigs ilgam. Nusiųstas į parduotuvę berniukas per skubėjimą kasoje nepaėmė šiek tiek daugiau nei 5 eurų grąžos ir išlėkė namo. Apsižiūrėjęs sugrįžo, ir kasininkė Justina pasirūpino, kad diena baigtųsi laimingai – vaikui atidavė paliktus pinigus.
„Noriu padėkoti Justinai, kad savo sąžiningumu, supratingumu suteikė mano sūnui džiaugsmo, nes jis buvo labai susikrimtęs. Šaunu, kad pas jus dirba tokie atsakingi darbuotojai kaip Justina“, – ir nuo sūnaus, ir nuo savęs gražius žodžius kovo herojei perduoda trakiškė.
Kasininkė Aleksandra Vilniuje kovą taip pat pelnė ne tik mamos, bet ir vaiko simpatijas. Pastovi lankytoja negaili gerų žodžių savo pamėgtai parduotuvei dėl prekių gausos ir jaukumo, kuris leidžia jaustis kaip namie. O svarbiausia – malonus personalas čia sukuria pavyzdinę atmosferą.
„Apsipirkinėjau su savo maža dukryte, ir stovint eilėje ši pradėjo rodyti kaprizus, verkė, – istorija dalijasi vilnietė. – Vyr. kasininkė Aleksandra mane aptarnaudama pakalbino dukrą, ir ši apsiramino, pradėjo pasakoti darbuotojai, kaip jos diena praėjo. Dukrai taip patiko kasininkė, kad klausė manęs, kada dar ateisim pas ją apsipirkti.“
Kasdieniai „Maximos“ stebuklai
Lankytojai ypač maloniai prisimena tuos atvejus, kai darbuotojai nedvejodami ištiesia pagalbos ranką ir pasirūpina, kad apsipirkimas būtų kuo patogesnis.
Pavyzdžiui, kovą Vilniaus centre viena pirkėją į „Maximą“ įbėgo su konkrečia užduotimi: žūtbūt reikia naujų kojinių, kurios suplyšo nutikus kuriozinei situacijai. „Salės darbuotoja Yulia ne tik parodė, kur yra man taip reikalinga prekė, bet ir palydėjo prie pat bei palinkėjo gražios dienos“, – už aukščiausią aptarnavimo lygį ukrainietę darbuotoją giria pirkėja.
Tuo tarpu Kauno parduotuvės kasininkė Raimonda sutaupė laiko ilgoje reguliarioje eilėje stovėjusiai moteriai, pasiūlydama pasinaudoti savitarna.
„Klientė atsakė, kad nemoka, bet darbuotoja pasisiūlė padėti, geranoriškai nuskenavo visas prekes, klientei teliko susimokėti“, – kovo mėnesio heroje tapusiai Kauno savitarnos kasos kasininkei Raimondai negaili gražių žodžių parduotuvės lankytoja.
Įsisukus į kasdienius darbus gali pasirodyti, kad jie yra mažiau svarbūs nei išskirtinės situacijos. Tačiau būtent kasdienis malonus aptarnavimas lankytojus skatina grįžti į parduotuvę, ir pardavėjų paslaugumas bei šypsenos nepraslysta jiems pro akis.
Dažna parduotuvės Vilniuje lankytoja ragina branginti ir vertinti tokius darbuotojus kaip savitarnos kasos kasininkė Svetlana, kuri kaskart maloniai su šypsena aptarnauja klientus.
„Ji mandagi, greitai prieina prie žmonių, jeigu jiems reikia pagalbos. Tai žmogus, kuris tikrai išmano savo darbą ir dirba atsakingai bei pareigingai“, – apie Svetlanos profesionalumą sako pirkėja.
O paskui kai kuriuos darbuotojus pirkėjai eina net ir į… kitą parduotuvės galą. „Jeigu aš pamatau, kad ji dirba, einu pirkt mėsos, nors man jos ir nereikia! Mandagumas – 10 balų! Malonus bendravimas – 10 balų! Moters grožis – 10 balų! Ji yra „Maximos“ stebuklas“, – vaizdingai apie Utenos „Maximos“ sveriamų prekių skyriaus pardavėją Zitą atsiliepia nuolatinis pirkėjas. O dabar Zita yra ir kovo mėnesio herojė.
Kiekvienas žodis svarbus
„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė dėkoja ne tik klientais nuoširdžiais besirūpinantiems darbuotojams, bet ir patiems pirkėjams už gražius žodžius.
„Kasdien matau, kiek pastangų mūsų darbuotojai įdeda tam, kad klientų patirtis parduotuvėje būtų kuo malonesnė. Jų šypsena, patarimas ar pasiūlymas ištiesi pagalbos ranką tądien pirkėjui gali tapti ilgai įsimenančia akimirka, ypač dabar – tokiu emociškai sunkiu permainų metu. Lygiai taip pat klientų įvertinimas mums yra be galo svarbus ir didžiausia motyvacija toliau rūpintis, kad jų apsipirkimas parduotuvėje būtų kuo sklandesnis ir patogesnis“, – sako E. Dapkienė.
„Maxima“ jau ne vienerius metus tęsia padėkos darbuotojams iniciatyvą – remiantis pirkėjų atsiliepimais, paskelbiami mėnesio herojai. Kiekvienas paliktas įvertinimas yra labai svarbus, todėl E. Dapkienė kviečia pirkėjus juos išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu.
Šios iniciatyvos metu kas mėnesį išrenkami herojai, kuriems yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.