IT naujienos

„Omnitel” dovanoja A. Mamontovo albumą „Geltona, žalia, raudona” daugiau kaip pusei milijono gyventojų

Vilnius, kovo 13 d. „Omnitel” lojalumo programos „Omni ID” dalyvių dėka naujausias Andriaus Mamontovo albumas „Geltona, žalia, raudona” taps rekordiniu Lietuvos muzikos istorijoje – šį albumą galės turėti daugiau kaip 600 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Andriaus Mamontovo albumas daugiau kaip pusę milijono žmonių pasieks nemokamai.

„Žmonės yra pasiilgę asmeninio dėmesio, artimesnio, tiesioginio bendravimo. Aš noriu, kad žmogų mano muzika pasiektų tiesiai”, – sakė A. Mamontovas. Jo naująjį albumą auksinių „Omni ID” kortelių turėtojai ir tie „Omnitel” bendruomenės nariai, kurie ką tik tapo sidabrinių kortelių turėtojais, galės atsiimti „Omnitel” salonuose. Visi kiti „Omni ID” turintys šalies gyventojai galės nemokamai parsisiųsti šį albumą ar atskiras jo dainas į mobilųjį telefoną ar kompiuterį.

„Didžiuojamės, kad galime padovanoti šį originalų albumą kiekvienam ištikimam „Omnitel” vartotojui – „Omni ID” lojalumo programos dalyviui, kiekvienas iš kurių prisidės prie Andriaus Mamontovo albumo rekordo”, – kalbėjo „Omnitel” viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.

Iki šiol didžiausias tiražas Lietuvos muzikos istorijoje priklausė grupei „Balius” – jie 1999 metais išleido albumą, kurio tiražas siekė apie 90 tūkstančių. A. Mamontovo albumas „Geltona, žalia, raudona” šį rekordą viršija daugiau kaip 6 kartus.

Dvyliktojo A. Mamontovo albumo „Geltona, žalia, raudona” pirmoji daina pirmiausia pasirodė internete. Dainos vaizdo klipą „YouTube” peržiūrėjo keliolika tūkstančių žmonių. „Dabar galime suteikti žmogui visas galimybes pačiam gauti norimą muziką taip, kaip jam patogu, už jam patogią kainą ir jam patogiu metu. Vienas iš geriausių būdų tai padaryti – internetas”, – sakė A. Mamontovas.

Didžiulės sėkmės pavyzdys buvo vienos geriausių pasaulio roko grupių „Radiohead” albumas, kurį norintys galėjo parsisiųsti internete už savo pačių nusistatytą kainą. „Radiohead” dideliu mastu pradėjo naują pasaulinę tendenciją. A. Mamontovas rado kitą novatorišką būdą pasiekti žmones – per „Omni ID” programą, taip suteikiant jiems galimybę parsisiųsti albumą, o taip pat – gauti išleistą kompaktinį diską.

Albumas „Geltona, žalia, raudona” vienija originalų A. Mamontovo roką, prieš veidmainystę ir tuštybę nukreiptą maištingą lyrišką poeziją ir gryną lietuviškumą.

Savo „Omni ID” korteles aktyvavo ir specialiomis tik jiems taikomomis partnerių nuolaidomis bent vieną kartą pasinaudojo daugiau kaip 600 tūkst. „Omnitel” klientų. „Omnitel” lojalumo programa grindžiama ištikimybe – tai pirmoji lojalumo programa Lietuvoje, kurios pagrindas – tik laikas, išbūtas bendrovės klientu. „Auksinės” Omni ID” kortelės ir jų teikiami privalumai skirti vartotojams, kurių numeris veikia „Omnitel” tinkle dešimt ir daugiau metų. Tuo tarpu „Sidabrinės” „Omni ID” įteikiamos vartotojams, kurie ištikimi „Omnitel” penkerius metus ir ilgiau. „Auksinių” ir „Sidabrinių” „Omni ID” turėtojams skirti ypatingi pasiūlymai, didesnės nei su klasikine „Omni ID” nuolaidos ir dovanos.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Daiva Selickaitė
„Omnitel“ Ryšių su visuomene grupės vadovė

Parašykite komentarą