Verslas

„Officeday”: protingas taupymas biuro išlaidas sumažina penktadaliu

Didžiausia Lietuvoje biuro prekių kompanija „Officeday”, atsižvelgdama į šalyje susidariusią ekonominę situaciją ir verslo poreikį mažinti sąnaudas, rinkai pristatė specialius įrankius ir priemones, skirtas efektyviam biuro išlaidų taupymui. Įmonės, įsigydamos kanceliarines ir kitas prekes pagal naująjį „Officeday” sprendimą, biuro išlaidas gali sumažinti apie 20 procentų. „Pastaruoju metu beatodairiškai taupoma – daugelis verslininkų pasiduoda emocijoms ir atsisako tam tikrų prekių ar paslaugų arba renkasi pigiausią jų variantą. Sunkmečiu verslui būtina optimizuoti sąnaudas, tačiau taupyti reikia racionaliai, nes neapgalvotas kaštų „apkarpymas” neleis sumažinti išlaidų”, – teigia „Officeday” generalinis direktorius Tomas Mačernis. Anot T. Mačernio, viena efektyviausių biuro išlaidų taupymo būdų – vadovų sprendimas kontroliuoti biudžetą, t.y. nustatyti tam tikrą išlaidų limitą. Tokiu būdu įmonės darbuotojai negali išleisti daugiau lėšų, nei yra suplanuota. Taip pat svarbu standartizuoti įmonėje naudojamas priemones. Būtent pagal šiuos kriterijus ir yra sukurta bendrovės „Officeday” elektroninė biuro aprūpinimo sistema. „Officeday” teigimu, siekiančioms sutaupyti bendrovėms geriausia rinktis vieną centralizuotai veikiantį tiekėją, kuris gali pasiūlyti optimalų sprendimą, kainą bei prekių pristatymą į bet kurią šalies vietą. Taip pat naudinga biuro prekių įsigyti rečiau ir didesniais kiekiais – taip sumažinant tiek laiko, tiek finansinius kaštus. Be to, patartina rinktis aukštesnės kokybės gaminius, nes jie tarnauja ilgiau, todėl ir juos pirkti tenka rečiau. Pavyzdžiui, prasčiausios kokybės įmautės kainuoja iki 20 proc. pigiau, tačiau plyšta dvigubai dažniau. Vieni pirmųjų „Officeday” sprendimą, padedantį taupyti biuro išlaidas, praktikoje pritaikė „Danske bankas”. „Nuo bendradarbiavimo su kompanija „Officeday” pradžios mūsų banko išlaidas kanceliarinėms prekėms pavyko sumažinti apie 15-20 procentų. Optimizuojant išlaidas mums svarbiausia, kad biuro prekės būtų parinktos, atsižvelgiant į banko ir jo klientų poreikius, o kainos ir kokybės pusiausvyra – išlaikyta”, – teigia Albinas Karolis, „Danske banko” bendrųjų reikalų vyr. vadybininkas. Apie „Officeday” Kompanija, įkurta 1999 m., sukūrė plačiausią biuro prekių aprūpinimo tinklą šalyje ir yra pirmaujanti tarp verslas verslui (B2B) biuro reikmenų platintojų Lietuvoje. 2008 metais kompanija tapo didžiausio biuro prekių aprūpinimo tinklo „Officeday” Baltijos šalyse ir Suomijoje dalimi ir pristatė naują kompanijos prekinį ženklą – „Officeday”. Šiuo metu Lietuvoje veikia 21 „Officeday” prekybos centras, per mėnesį kompanija aptarnauja 12 tūkst. įmonių. 2008 m. „Officeday” pasiekė 56,5 mln. litų konsoliduotą apyvartą. Daugiau informacijos: Tomas Mačernis Generalinis direktorius UAB „Officeday” Tel. (8 5) 2785 400 El. p. tomas.macernis@officeday.lt Dovilė Zaidė Marketingo direktorė Baltijos šalims ir Suomijai UAB „Officeday” Tel. (8 5) 2785 462 El. p. dovile.zaide@officeday.lt

Parašykite komentarą