VILNIUS, 2009 spalio 22 d. – Didžiausios Lietuvos gyventojų svajonės – turtas, pinigai, geras gyvenimas (30%) bei sveikata (23%). Tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic” visuomenės nuomonės apklausos metu Lietuvos gyventojai buvo klausiami, kokia yra jų pati didžiausia svajonė. Pusė apklaustųjų pasirinko turtą arba sveikatą, likusieji minėjo tokias svajones kaip kelionės, nuosavas verslas, laimė, mokslai, šeimos sukūrimas, vaikai, anūkai. Žmonių svajonės kinta kartu su jų amžiumi. Jaunimas dažniau svajoja gauti gerą išsimokslinimą, sukurti savo verslą, turėti namą, gerą mašiną. Nuo 40 metų iki senatvės ypatingai svarbu tampa gera sveikata. Žmonės nuo 45 iki 55 labiau nei kitame amžiuje svajoja keliauti (20% šioje amžiaus grupėje). „Šiame amžiuje materialinė padėtis jau sukurta, profesija įgyta, vaikai paauginti, jei tik leidžia sveikata ir finansinės galimybės, galima leistis į keliones pažinti svečias šalis”– sako „GfK CR Baltic” padalinio Lietuvoje vadovas Andrius Norkevičius. Skiriasi ir vyrų bei moterų svajonės. Moterys šiek tiek dažniau nei vyrai svajoja keliauti, dažniau nori sveikatos sau ir geros ateities vaikam. O vyrai dažniau svajoja apie turtą ir pinigus. Tai gali būti paaiškinama tradiciškai suprantamais vyro ir moters vaidmenimis visuomenėje. Įdomu, kad svajojančiųjų sukurti savo verslą yra po vienodai kiek tarp vyrų, tiek tarp moterų. Tyrimo metu tiesioginės apklausos būdu buvo apklausti 500 15–74 metų įvairių regionų Lietuvos gyventojų. Maksimali galima statistinė paklaida – 4,4 proc. Apie „GfK CR Baltic”: „GfK CR Baltic” priklauso „GfK” grupei, pasaulyje užimančiai ketvirtą vietą tarp rinkos tyrimų kompanijų. Ši grupė jungia 115 kompanijų daugiau kaip 100 šalių ir daugiau kaip 9070 darbuotojų. „GfK” pasaulyje apima 5 veiklos sritis – taikomieji tyrimai, mažmeninės prekybos tyrimai, vartotojų stebėsena, žiniasklaidos ir sveikatos apsauga. „GfK” grupės centrinė būstinė įsikūrusi Vokietijoje. Atstovybė Lietuvoje yra „GfK CR Baltic” padalinys. Pagrindinė „GfK CR Baltic” veiklos sritis – ad–hoc rinkos tyrimų planavimas ir vykdymas prekybos, farmacijos, finansinių ir kitokių paslaugų ir gamybos srityse. Įmonė taip pat vykdo visuomenės nuomonės tyrimus. Naudojant šiame pranešime pateiktą informaciją nuoroda į „GfK CR Baltic” būtina.