Sveikata

Naujoje mineralinio vandens „akvilė“ reklamoje – kino, muzikos ir socialinių tinklų žvaigždės

Trys skirtingų sričių žvaigždės – nuomonės formuotoja Karolina Meschino, dainininkas Justinas Jarutis ir režisierius, scenaristas Emilis Vėlyvis – sujungė jėgas mineralinio vandens „akvilė“ reklaminei kampanijai. Jos rezultatas – reklamoje šnypščianti K. Meschino ir vasariški akcentai, kuriuos sukuria Justino Jaručio ir Jessica Shy daina „Rugpjūtis“.

„Nors reklamos kūrimas vyko ne tik sparčiai, bet ir sklandžiai, filmavimui prireikė dienos. Karolina aikštelėje praleido apie septynias valandas, tačiau su užduotimi ji puikiai susitvarkė“, – pasakoja E. Vėlyvis.

Reklaminio klipo akcentas – K. Meschino tariama frazė „Ššš…švelnūs burbuliukai“. Nors tai – tik keli žodžiai, jie pristato produkto išskirtinumą – švelnius burbuliukus gazuotame mineraliniame vandenyje. Garsi moteris juokauja, kad tai – pirmas kartas gyvenime, kai teko tiek šnypšti.

„Filmavimas buvo ilgas, tačiau ne varginantis. Visuomet įsigilinu į tai, ką darau, nemoku dirbti atmestinai. Noriu, kad rezultatas būtų toks, kokio ir tikisi idėjos sumanytojai. Buvo įdomu stoti prieš kameras, o jaudulys, smalsumas, kaip viskas vyksta, padėjo išlikti žvaliai visas septynias valandas. Net kol reguliavo apšvietimą, kameras nesinorėjo nė telefono pasiimti. Kur kas įdomiau buvo stebėti komandą ir jos darbą“, – pasakoja K. Meschino.

Pažintis su gazuotu vandeniu

Anot įmonės „Birštono mineraliniai vandenys“ prekės ženklo „akvilė“ vadovės Eglės Kavaliauskaitės, šios kampanijos idėjos įgyvendinimui suburti sričių lyderiai tam, kad paragintų žmones išbandyti gazuotą „akvilės“ mineralinį vandenį.

„Šios reklaminės kampanijos tikslas – pristatyti švelniai gazuotą natūralų mineralinį vandenį „akvilė“. Daugelis gerai žino negazuotą vandenį. Jis jau turi savo mėgėjų ratą, stiprią poziciją. Tačiau su gazuotu mineraliniu vandeniu „akvilė“ susipažinę dar ne visi. Tikime, kad trijų sričių – kino, muzikos ir socialinių tinklų – lyderių  darbas paskatins paragauti ir jį“, – pasakoja E. Kavaliauskaitė.

Klipo esmė – lengvumas

Anot E. Vėlyvio, svarbiausias uždavinys buvo reklaminiu klipu perteikti emociją, nuotaiką: „Reklamos scenarijus – paprastas, nes svarbiausia buvo perteikti emociją – lengvumą, ryškumą, gaivumą. Todėl klipas neperkrautas pasakojimais. Reklamoje skambanti populiari Justino Jaručio ir Jessica Shy daina „Rugpjūtis“ sustiprino kuriamą emociją“.

E. Kavaliauskaitė tikina, kad dainos tikslas ne tik suteikti reklamai lengvumo, bet ir paskatinti žiūrinčiuosius mėgautis klipu.

„Fone skambanti daina – šiuo metu viena populiariausių lietuviškų dainų, tad norėjome, kad žmonės, pamatę reklamą nuo jos nenusisuktų, o priešingai – mėgautųsi populiaria muzika, lengvu klipu. Be to, norime priminti, kad rugpjūtį, nors tai ir paskutinis vasaros mėnuo, dar turime laiko atostogų svajonėms įgyvendinti, todėl jis turi būti skirtas vasariškai nuotaikai“, – pasakoja E. Kavaliauskaitė.

Justino Jaručio ir Jessica Shy dainos mineralinio vandens „akvilė“ reklamoje skamba ne pirmą kartą. Pristatant mineralinį vandenį su skoniais skambėjo jų daina „Allright“.

Reklaminį klipą, kuriame nusifilmavo K. Meschino, režisavo Emilis Vėlyvis ir video reklamos studijos „All Ways Now“ įkūrėja Elvina Navardauskaitė. Jis transliuojamas TV3, LNK, „Lietuvos ryto“ bei LRT televizijoje ir lauko reklamos stenduose. Taip pat publikuojamas socialiniuose tinkluose.

Reklaminio klipo nuoroda – https://www.youtube.com/watch?v=Wy_gDpNBdow 

Pranešimą paskelbė: Gerda Trapikaitė, Komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“

Rekomenduojame
 
Service Perm Post Treatment Stabilizatorius cheminiam sušukavimui,1000 ml
 
Crocs™ Kids' Fun Lab Super Mario Lights Clog Flame 27
 
Intense Shower Gel Parfumuotas dušo gelis, 200ml
 
Crocs™ Baya Lined Clog Navy/Navy 39,5
 
Crocs™ Classic Bright Cobalt 36,5

Parašykite komentarą