Verslas

Naujo alaus pavadinimą „Utenos” aludariai patikėjo vartotojams

Šią savaitę prekybos centrų pirkėjus nustebino alus be pavadinimo. Tokį naujo produkto įvedimo į rinką būdą sumaniusi „Utenos” alaus darykla savo naujojo kūrinio – „Utenos” kvietinio filtruoto alaus – pavadinimą patikėjo išrinkti šio gėrimo vartotojams. Į naujo alaus pavadinimo rinkimus pirkėjai Lietuvoje įtraukiami pirmą kartą. „Utenos” alus išsiskiria drąsiais ir netradiciniais sprendimais. Todėl naujojo alaus pavadinimą leidžiame išrinkti savo vartotojams: norime, kad jie paragautų, įvertintų ir sugalvotų vardą, kurį vėliau ir suteiksime šiam alui. Kol vyks rinkimai, naujojo alaus priekinė etiketė bus tuščia”, – sako UAB „Švyturys-Utenos alus” rinkodaros direktorė Aušra Vasiljevienė. Tendencija įtraukti vartotojus į naujų produktų kūrimą, jų pavadinimų rinkimą ar originalias rinkodaros kampanijas populiarėja visame pasaulyje – Lietuvoje ją „Utenos” alus įtvirtina vienas pirmųjų. Kitaip tai dar vadinama „dalyvavimo” rinkodara: vartotojui ne primetamos jau sugalvotos idėjos ar produktų pavadinimai, jis pats įtraukiamas į aktyvaus bendradarbiavimo procesą – išreiškia savo nuomonę ir prisideda prie naujo produkto skoninių savybių tobulinimo, siūlo pavadinimą ar netgi tampa naujojo produkto reklamos veidu. Panašias idėjas jau yra įgyvendinusi „Coca-Cola”, „Microsoft”, tarptautinė pieno perdirbimo kompanija „Valio” ir kt. Pasirinkti drąsų naujojo alaus įvedimo į rinką kelią „Utenos” aludarius paskatino ir praėjusių metų rudenį sėkmingai įgyvendinta kito šios daryklos produkto – „Utenos Dark” alaus – įvedimo kampanija. Į ją taip pat buvo įtraukti vartotojai: „Sostinės dienų” vakarinio koncerto Vilniaus Katedros aikštėje metu siekdami Lietuvos rekordo į dangų jie paleido daugiau kaip 1000 degančių dangaus žibintų, simbolizuojančių tamsų ir lengvą alų. Pasaulinė tyrimų bendrovė „Nielsen” šiemet balandį paskelbė „Utenos Dark” pristatymą geriausiu 2010 metais naujo produkto įvedimu Lietuvoje. Naujasis „Utenos” alus – tai 4,5% Kristallweisen tipo filtruotas kvietinis alus. Šis alus gaminamas naudojant viršutinės fermentacijos mieles, dėl kurių suformuojama gerokai platesnės paletės alaus skonio puokštė. Vėliau taikant specialią technologiją mielės išfiltruojamos ir alus įgauna sodrią geltoną spalvą bei prabangų kristalinį skaidrumą. „Tyras vanduo, kvapieji apyniai ir kvietinis salyklas alui suteikia turtingą, tačiau lengvą skonį ir malonų, kvietiniam alui būdingą bananų, egzotinių vaisių ir migdolų aromatą”, – sako vyriausiasis „Utenos” aludaris Gintaras Žiaukas. Naujojo „Utenos” kvietinio filtruoto alaus jau galima įsigyti parduotuvėse. Pavadinimą jam svetainėje www.utenosalus.lt galima pasiūlyti ar už jau pasiūlytą ir patinkantį balsuoti iki birželio 20 dienos. Naujasis „Utenos” alus su vartotojų išrinktu pavadinimu prekyboje turėtų pasirodyti dar birželio pabaigoje. Pavadinimą, kurį svetainės www.utenosalus.lt lankytojai išrinks tinkamiausiu naujajam alui, pasiūlęs laimingasis dovanų gaus savaitgalį sodyboje su draugais ir „Utenos” linksmybių dvasią skleidžiančia „U pajėgų” komanda.

Parašykite komentarą