IT naujienos

Naujienlaiškių rinkodara tampa paprasta su laiškų siuntimo programomis

Viena iš efektyvių ir mažai sąnaudų reikalaujančių rinkodaros sričių – naujienlaiškių siuntimas. Startuojančios, nedidelės įmonės atstovai gali net nesamdyti grafikos dizainerio, o pabandyti sukurti ir išsiųsti laiškus pasitelkdami naujienlaiškių siuntimo programą. Taigi, nuo ko pradėti?

  • Sukurkite duomenų bazę. Nustatykite tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, el. parduotuvės, pardavinėjančios kosmetiką moterims, tikslinė auditorija bus moterys. Jums telieka nustatyti amžiaus grupę, sakykime – 25-60 metų amžiaus. Norėdami teisėtais būdais surinkti šių moterų el. pašto adresus, savo svetainėje pasiūlykite nuolaidos kodą, nemokamų prekių, nemokamą konsultaciją, mainais į pašto adresą, su sutikimu naudoti jį rinkodaros tikslams.
  • Sukurkite naujienlaiškį. Sakote, nemokate sumaketuoti? Dabar tai jau nepasiteisinimas, kai yra daugybė programų, su kuriomis lengvai tai padarysite. Viena iš jų – vivasend.com. Su šia naujienlaiškių siuntimo programa galėsite sną, kuris artimas jūsų svetainei. Taip pat galėsite automatiškai įkelti prekę į naujienlaiškį iš savo el. parduotuvės.
  • Stebėkite duomenis. Efektyviai rinkodarai svarbi duomenų analizė, o ją puikiai galėsite ukurti registracijos formas savo svetainėje, kurios padės nuolat plėsti tikslinę auditoriją. „Drag&Drop“ įrankio pagalba galėsite įkelti nuotraukas ir kitą turinį, pritaikyti dizaiatlikti taip pat su vivasend.com programa. Žinodami, kokio turinio naujienlaiškiai yra dažniau atverčiami, kokia auditorijos grupė aktyviau reaguoja į tam tikro pobūdžio žinutę, visu pajėgumu išnaudosite naujienlaiškių rinkodarą pardavimams didinti. Taip pat matysite, kokiu paros laiku jūsų auditorija yra aktyviausia, todėl galėsite geriau planuoti laiškų išsiuntimo laiką. Taip pasieksite maksimalų rezultatą.

Eksperimentuokite su turiniu. Kurkite, pavyzdžiui, laišką, skirtą jaunoms moterims, žaismingu, jaunatvišku stiliumi. Vyresnėms moterims kalbėkite solidžiau, pasitelkdami žymių žmonių nuomonę, statistinių tyrimų rezultatus. Vėliau, stebėdami per naujienlaiškių siuntimo programą, kas perskaitė žinutę, galėsite suskirstyti auditoriją grupėmis ir kiekvienai grupei pritaikyti aktualią žinutę.

Pasirinkite tokią programą, kuri bus patikima ir galės pristatyti laiškus į įvairiose platformose esančias pašto dėžutes – „Gmail“, „Yahoo“, „Outlook“, „Apple Mail“ ir kt.

Telieka nusistatyti darbo grafiką ir reguliariai dirbti su naujienlaiškių siuntimo programa.

Parašykite komentarą