Verslas

Naujasis hečbekas – dar vienas sėkmingos „Cruze” istorijos puslapis

Naujasis hečbekas bus pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje
„Cruze” hečbekas stiprins „Chevrolet” pozicijas Europoje
Vienos iš keturių „Chevrolet” pasaulinių naujienų premjera Paryžiuje

Naujasis penkiaduris „Chevrolet Cruze” modelis, kuris pirmą sykį bus pristatytas Paryžiuje automobilių parodoje, rugsėjo 30 d., tai tik viena iš keturių „Chevrolet“ kompanijos pasaulinių naujienų. Naujas „Cruze“ hečbekas leis vartotojams įvertinti „Chevrolet“ kompanijos siūlomą alternatyvą tradiciniams sedanams ir įsitikinti jo konkurenciniu pranašumu.

Pasak Wayne Brannon, „Chevrolet Europe” prezidento ir vykdančiojo direktoriaus, siekiama patenkinti vis naujus klientų poreikius. „Tad „Cruze“ ketina ir toliau tęsti savo sėkmės istoriją. Automobilis „Cruze“ parduodamas 70 pasaulio šalių ir jo pardavimai visai neseniai viršijo „Aveo“ pardavimus – visame pasaulyje geriausiai perkamo mūsų keleivinio automobilio“,- sako W.Brannon.

Hečbekai užimą svarbiausias pozicijas daugelyje rinkų. Bendras kompaktinių modelių segmentas Europoje sudaro apie 4,8 mln. vienetų automobilių. Tai daugiau nei ketvirtis visos automobilių rinkos dalies, o hečbekai sudaro apie 65 proc. šios apimties. Kompanija tikisi, kad kompaktinių automobilių segmentas Europos rinkose, kur „Chevrolet“ jau dabar yra vienas iš pagrindinių žaidėjų, dar augs.

Pirmąsyk, 2009 metų pavasarį, visame pasaulyje pristatytas „Cruze” sedanas buvo sutiktas entuziastingai, kaip esminių pokyčių ženklas, vartotojų pripažinimą pelnęs stiliumi, kokybe ir važiavimo dinamiškumu, apdovanotas NCAP 5 žvaigždutėmis už saugumą. 2010 metais, Vidurio ir Rytų Europos žurnalistų, rašančių apie automobilius, komisijos, „Cruze” buvo paskelbtas kaip geriausias („AUTOBEST”) automobilis. Naujausiais duomenimis, „Cruze” pardavimai auga stulbinančiu greičiu – 427 proc. per mėnesį.

„Chevrolet Cruze” puikiai atitinka Europos vairuotojų lūkesčius, o tai ir yra šio modelio prekybos sėkmė daugelyje rinkų – Danijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje, Italijoje, Ispanijoje, Portugalijoje bei Didžiojoje Britanijoje, kur „Cruze“ pardavimai viršija prognozes.

Už Europos ribų „Cruze” pardavimų tempai taip pat akivaizdūs – vien tik Kinijos rinkoje „Chevrolet“ pardavė 90 tūkst. „Cruze” automobilių nuo šių metų pradžios. „Cruze“ sedanai paklausūs Rusijoje, Pietų Amerikoje, Indijoje bei kitose besivystančiose rinkose.

Hečbeko dizainas

Su patraukliu stogo linkiu, trumpomis priekio ir galo iškyšomis, kaip ir dinamiškasis sedanas, naujasis „Cruze” hečbekas iš karto bus atpažįstamas. Kėbule įmontuota rėmo komponentų sistema (BFI), suderinta su važiuoklės dalimi, užtikrina automobilio stabilumą ir tvirtumą kelyje. „Cruze“ hečbeko talpumas sieks iki 400 litrų, galines sėdynes sulanksčius santykiu 60/40.

Kompanijos „Chevrolet“ dalyvavimas pasauliniuose čempionatuose – „World Touring Car Championship” su naujuoju „Cruze”, taip pat leis sukaupti daugiau dividendų šiam modeliui. Keturios likusios šio sezono varžybos padės atskleisti dinamines „Cruze“ važiavimo galimybes ne tik čempionato komandos nariams, bet ir šį modelį pasirinkusiems vairuotojams.

Europoje naujasis penkiaduris „Chevrolet Cruze” prekyboje pasirodys 2011 metų viduryje, o kainos bus paskelbtos prieš prekybos startą.

Apie „Chevrolet“:

„Chevrolet“ yra didžiausias „General Motors“ kompanijai priklausantis prekės ženklas, kurio metiniai pardavimai siekia apie 3,5 mln. automobilių parduodamų daugiau nei 130-yje šalių. Tai ketvirtas dydžiu pasaulyje prekės ženklas pagal pardavimų apimtis, o kartu ir vienas greičiausiai augančių prekės ženklų. „Chevrolet Europe“ siūlo patrauklius, savito dizaino, praktiškus ir taupius automobilius už prieinamą kainą.
Šiam prekės ženklui įsiliejus į Europos rinką 2005-aisiais, „Chevrolet“ pardavimai padvigubėjo, o per 2008-uosius buvo parduota daugiau nei 500 tūkst. automobilių. 2009-aisiais „Chevrolet“ rinka Europoje kilo 2,3 proc., buvo parduoti 426 tūkst. automobilių. „Chevrolet“ Europoje turi iš viso 2900 prekybos ir automobilių aptarnavimo centrų. „Chevrolet“ linija apima visus naujus miesto automobilius „Spark“, mažąjį „Aveo“, kompaktiškąjį sedaną „Cruze“, „Captiva SUV“, vidutinio dydžio „Epica“ bei legendinę sportinę „Corvette“. 2011-aisiais prekyboje atsiras naujasis šeimos automobilis „Orlando“, kupė „Camaro“, naujasis „Aveo“ ir hečbekas „Cruze“. Didžiausios „Chevrolet“ rinkos Europoje yra Rusija, Italija, Vokietija, Prancūzija, Ispanija ir Didžioji Britanija. Įkurta JAV 1911-aisiais Luiso Chevroleto (Louis Chevrolet), kompanija savo šimtmečio jubiliejų žada atšvęsti prista

Parašykite komentarą