Verslas

Nauja logistikos sistema augina krovinių kiekį

Logistikos sandėlius Kaune valdantis „Lavisos koncernas” krovinių šiemet krovė tiek pat, kiek ir 2008 m. pirmąjį pusmetį, o tarptautinė siuntų bei krovinių gabenimo kompanija „Lex system” siuntų skaičių padidino net 87%. Prie sėkmingos abiejų įmonių veiklos prisidėjo ir nauji klientai, savo logistikos ir sandėliavimo rūpesčius patikėję originalų šalyje logistikos modelį pasiūliusioms kompanijoms. Metų pradžioje UAB „Lavisos koncernas” ir „Lex system” sujungė veiklą bendram projektui. Krovinius po Lietuvą ir 27 Europos Sąjungos valstybes vežanti bendrovė „Lex system” savo centrinį rūšiavimo ir paskirstymo sandėlį įrengė „Lavisos koncerno” terminale Kaune. Vienoje patalpoje įkūrusios abiejų bendrovių sandėlius jos pasiūlė naują paslaugą, kuria besinaudojančios bendrovės logistikos sąnaudas sumažina iki 50 proc. „Todėl „Lavisos koncerno” logistikos sandėlyje esančias klientų prekes galime galutiniam gavėjui nugabenti kone perpus pigiau ir daug greičiau nei kiti rinkos dalyviai – kol kas esame vieninteliai Lietuvoje vežėjai su sandėliavimo bendrove besidalinantys tuo pačiu sandėliu”, – sako Andrius Balkūnas, kompanijos „Lex system” generalinis direktorius. „Lex system” šiemet siuntų skaičių padidino 87 proc. Pasak kompanijos generalinio direktoriaus, prie to prisidėjo ir įmonės, patikėjusios visus logistikos bei sandėliavimo rūpesčius „Lavisos koncernui” ir „Lex system”. Susisiekimui patogioje vietoje Kaune du sandėlius turintis „Lavisos koncernas” verslui sudėtingą šių metų sausį–birželį krovė tiek pat, kiek ir pernai – beveik 22 tūkst. tonų krovinių. Pasak bendrovės muitinės sandėlių direktoriaus Venanto Gasparavičiaus, sandėliai vis dažniau užpildomi nauja logistikos sistema besinaudojančių kompanijų kroviniais. V.Gasparavičius pasakoja, kad įprastiniame logistikos modelyje dažniausiai būna septyni veiksmai: prekių paėmimas iš kliento ir atvežimas į tame pačiame mieste ar rajone esantį tarpinį sandėlį, prekių perkrovimas tarpiniame sandėlyje, vežimas linijine krovinine mašina į centrinį logistikos sandėlį, perkrovimas, vėl vežimas į tarpinį sandelį paskutinės paskirties regione ir tik tada – atvežimas galutiniam gavėjui. „Tuo tarpu mūsų pasiūlytoje logistikos schemoje nukerpame tris pirmąsias grandis, kadangi kliento prekės fiziškai jau yra centriniame „Lavisos koncerno” terminale, iš kurio jos keliauja galutiniam gavėjui. Taip mūsų klientai sutaupo iki 50% logistikos sąnaudų, o užsakymus pristatyti savo prekes gavėjams gali priimti 6 valandomis ilgiau – iki 23 val.”, – pasakoja V.Gasparavičius. Anot „Lex system” generalinio direktoriaus, besinaudodamos naująja sistema įmonės visą logistikos grandinę patiki šios srities profesionalams: „Bendrovėms nebereikia įdarbinti vairuotojų, nuomotis ar pirkti transporto, išlaikyti sandėlio, rūpintis mokesčiais ir krovinius aptarnaujančių darbuotojų atlyginimais. Galiausiai, naudojantis nauja sistema prekes gabenti žymiai pigiau: ar šiandien bendrovei prireiks visos krovininės mašinos prekių ar tik vienos nedidelės dėžutės – mokama tik už konkretų atgabentų siuntų kiekį, o ne už orą vežiojantį sunkvežimį.” Daugiau informacijos: Andrius Balkūnas, „Lex system” GmbH generalinis direktorius, tel. (85) 2738500, +370 615 33360; e. paštas: abalkunas@lexsystem.com, tinklalapis: www.lexsystem.com Venantas Gasparavičius, UAB „Lavisos koncernas” muitinės sandėlių direktorius, Tel. (837) 763504, +370 685 24486; e. paštas: venantas@lavisa.lt, tinklalapis: www.lez-terminalas.lt

Parašykite komentarą