Verslas

„Moment Credit”: mažų sumų vartojimo kreditų rinka stabiliai auga

Per pirmąjį šių metų ketvirtį mažų sumų vartojimo kreditus teikiančios bendrovės „Moment Credit” pajamos, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, augo daugiau nei 1,5 karto. Bendrovės grynasis pelnas buvo 0,284 mln. litų ir, lyginant su 2009 metų tuo pačiu laikotarpiu, kai pelnas buvo 0,017 mln. litų, augo beveik 17 kartų. Vėluojamų grąžinti daugiau kaip 60 dienų paskolų suma sudarė 4,21 proc. išduotų kreditų sumos. Per metus „Moment Credit” klientų skaičius augo daugiau nei 2 kartus – nuo 14500 praėjusių metų pirmąjį ketvirtį, iki 31000 – 2010 metų pirmąjį ketvirtį. Vienas iš augimą lėmusių veiksnių – per 2009 metus išplėstas klientų aptarnavimo tinklas – pradėta skolinti ne tik internetu, bet ir klientų aptarnavimo skyriuose. Jų veikia keturi – po vieną Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. „Tiesioginis kontaktas su „Moment Credit” klientais lėmė ne tik didesnį žinomumą ir besiskolinančiųjų skaičiaus augimą, bet leido gauti „gyvą” grįžtamąjį ryšį apie klientų poreikius ir lūkesčius, skolinantis mažas sumas trumpam laikotarpiui. Todėl galėjome dar labiau pagerinti aptarnavimo kokybę ir užsitarnauti klientų pasitikėjimą”, – sako „Moment Credit” generalinis direktorius Viktoras Milkevičius. Per pirmąjį šių metų ketvirtį išduotų kreditų suma taip pat padidėjo daugiau nei penktadaliu – nuo 6,856 mln. litų 2009 metais iki 8,982 mln. litų – 2010 metais. Kreditų skaičius augo 1,5 karto: 2009 metų pirmąjį ketvirtį išduoti 15278 kreditai, tuo pačiu laikotarpiu 2010 metais – 23454. „Nors dėl griežto kliento mokumo vertinimo galimybė gauti kreditą sumažėjo, tačiau remdamiesi pirmojo ketvirčio finansiniais rezultatais prognozuojame, kad bendrovė toliau stabiliai augs dėl rinkoje esančios sumų iki 1000 litų paklausos”, – teigia „Moment Credit” vadovas. Pasak V. Milkevičiaus, vienas svarbiausių pirmojo ketvirčio veiklos rodiklių – maža grąžinti kreditą vėluojančių klientų dalis. „Moment Credit” daugiau kaip 60 dienų vėluojamų grąžinti paskolų suma išliko stabili ir viena mažiausių rinkoje – 4,21 procento išduotų kreditų sumos. Tai rodo, kad Moment Credit tinkamai valdo klientų mokumo riziką, kas lemia gerus veiklos rezultatus. „Moment Credit” yra viena iš Lietuvos vartojimo lizingo ir kredito asociacijos (LVLKA) steigėjų ir narių. Asociacija vienija didžiausias finansų įmones, siekiančias įtvirtinti profesionalaus vartojimo kreditų paslaugų teikimo standartus, įgyvendinti atsakingo skolinimo politiką, tobulinti vartojimo kreditų veiklos teisinę aplinką.

Parašykite komentarą