Didžiausia Baltijos šalyse alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintoja „Mineraliniai vandenys“ (MV) nuo balandžio 1 d. Lietuvoje pradeda platinti Campari International S.A.M. tiekiamus gėrimus „Campari“ bei „Cinzano“. Šių daugiau dešimt metų Lietuvos rinkoje esančių prekinių ženklų atstovavimą MV perėmė iš bendrovės „Liviko“. Pasak MV generalinio direktoriaus Marijaus Cilciaus, pelnyti šią sutartį kompanijai padėjo daugiau nei 17 metų patirtis, išvystytas platinimo tinklas bei tarptautinių prekinių ženklų rinkodaros know-how. MV sieks toliau stiprinti šio tiekėjo prekinių ženklų, o kartu ir savo pozicijas vermuto kategorijoje. „Campari“ yra trečias, o „Cinzano“ – ketvirtas pagal žinomumą Italijos alkoholinis gėrimas. Pasauliniam kontekste vermutų kategorijoje „Cinzano“ užima 2 vietą, „Campari“ – likerių ir traukinių kategorijoje – 8. Lietuvoje „Cinzano“ užimą 2 vietą premium vermuto kategorijoje, o „Campari“ – lyderio poziciją premium biterių kategorijoje. 1992 m. įsteigta bendrovė „Mineraliniai vandenys“ yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Lietuvoje. Nuo 2007 m. jos dukterinės bendrovės veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje. 2009 m. MV apyvarta siekė 598,17 mln. Lt. Pagal 2009 m. trijų ketvirčių apyvartą MV Lietuvos didžiausių įmonių sąraše iš 24 vietos pakilo į 18. MV atstovauja „Stumbro“, „Hennessy“, „Moet & Chandon“, ,,Metaxa“, „Russian Standard Vodka“, „Red Bull“, „Antinori“, „Baron Philippe de Rothschild“, „Farnese“, „Bianchi“, LGCF, BAT, JTI prekių ženklus.