Verslas

Mėnuo po karantino: dalis pirkėjų įpročių išliko

Liepos 17 dieną skaičiuojame mėnesį nuo oficialios karantino pabaigos. Kovą paskelbus karantiną, visi turėjo išmokti gyventi pagal naujas taisykles. Prekybininkai prašė pirkėjų planuoti apsilankymus parduotuvėse, vengti didesnio kontakto ir atsiskaityti kortelėmis arba naudotis savitarnos kasomis. Per karantiną atsiradę įpročiai praėjus mėnesiui nuo jo pabaigos nedingo, rodo prekybos tinklo „Maxima“ duomenys.

Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė, sako, kad žmonės net ir po karantino planuoja savo apsipirkimus, todėl parduotuvėse vis dar lankosi rečiau nei iki karantino paskelbimo.

„Karantino metu pirkėjai įprato planuoti savo apsipirkimus, tai reiškia, kad parduotuvėse lankėsi rečiau, bet pirko didesniais kiekiais. Kadangi buvo apsiperkama rečiau, sumažėjo jau paruoštų kulinarinių ir konditerinių gaminių pardavimai – pirkėjai daugiau gamino namuose patys, o apsipirkdami įsigydavo įvairesnių maisto gamybai ingredientų, pavyzdžiui, itin išaugo mielių ir kepimo miltelių pardavimai“, – vardija E. Dapkienė.

Pagal pardavimus nuo vasaros pradžios sparčiausiai šiuo metu auga ledų, aprangos, grilio ir laisvalaikio prekių pardavimai.

Laikosi didesnio atstumo atsiskaitydami

Pandemijos metu pirkėjų taip pat buvo prašoma laikytis saugaus atstumo tiek apsiperkant, tiek atsiskaitant už prekes. Nemaža dalis pirkėjų per karantino laikotarpį įprato atsiskaityti kortelėmis.

„Atsiskaitymų kortelėmis ir kitomis elektroninėmis priemonėmis dalis auga kasmet. Pasibaigus karantinui, atsiskaitymų ne grynaisiais dalis auga toliau, tik jau lėčiau. Liepą ne grynaisiais atsiskaitančių pirkėjų dalis siekia 43 proc.“, – teigia E. Dapkienė.

Pasak prekybos tinkle „Maxima“ atstovės, kita tendencija – karantino metu labiau išpopuliarėjo ir savitarnos kasos. Po karantino augimo tempas nelėtėja. Pirkėjai „Maximos“ parduotuvėse vis dažniau renkasi savitarnos kasas, kurių tinklas nuolat plečiamas.

„Karantino metu atsiskaitymai parduotuvėse, kuriose įrengtos savitarnos kasos, per jas sudarė daugiau nei 47 procentus, t.y. išaugo apie 9 procentinius punktus. Tačiau stebint pirmųjų liepos savaičių rezultatus akivaizdu, kad augimas nelėtėja – žmonės tikrai įprato pirkti savitarnos kasose. Taigi, gal net šiemet pasieksime, kad kas antras pirkėjas atėjęs į mūsų parduotuvę su savitarnos kasomis pasirinktų būtent jas“, – pastebi E. Dapkienė. „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą