Verslas

„Mega” iš kitų prekybos centrų tikisi išsiskirti aptarnavimo kokybe

Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega”, siekdamas aukščiausios klientų aptarnavimo kokybės, atliko slapto pirkėjo tyrimą. Tai pirmas toks atvejis Lietuvoje, kai prekybos centras imasi tirti klientų aptarnavimo lygį centre veikiančiose parduotuvėse. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti klientų aptarnavimą „Megoje” veikiančiose parduotuvėse bei paslaugų įstaigose, kontroliuoti bei aktyviai gerinti klientų aptarnavimo kokybę. Tyrimo rezultatai parodė, kad klientų aptarnavimo kokybės prekybos ir laisvalaikio centre „Mega” atitinka daug aukštesnius nei vidutiniai reikalavimus. „Šiuo metu, kai klientai viliojami gana panašiomis kainomis visuose prekybos centruose, mes ketiname išsiskirti itin aukštu aptarnavimo ir paslaugumo lygiu. Keliame aukščiausius klientų aptarnavimo kokybės standartus, todėl nusprendėme investuoti į slapto pirkėjo tyrimą. Puikiai mūsų nuomininkų įvertinta iniciatyva padės jiems identifikuoti jų personalo daromas klientų aptarnavimo klaidas bei jas ištaisyti, taip klientui suteikiant geresnę kokybę”, – sakė prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega” valdančios bendrovės „Baltic RED” rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė. Jai pritarė ir „Mega” įsikūrusios parduotuvės „Ibero” personalo vadovė Gražina Kirstukienė. „Dėkojame prekybos ir laisvalaikio centrui už šią puikią iniciatyvą. Ji paskatino pasitempti mūsų klientų aptarnavimo specialistus, o mus pačius – atlikti keletą papildomų tyrimų, kurie leis suteikti dar geresnį aptarnavimą”, – sakė ji. Aukščiausia klientų aptarnavimo kokybe išsiskyrė vaistinių tinklas „Farma”, kosmetikos parduotuvė „KristiAna”, restoranas”Čili pica” bei „DnB Nord” banko filialas. Prekybos ir laisvalaikio centras apdovanos šiuos keturis nuomininkus, nusipelnusius įvertinimų, siekusių net 100 proc. „Tyrimo metu geriausiai buvo įvertinta prekybos taškų aplinka ir konsultantų bendravimo sugebėjimai. Parduotuvės tvarkingos, prekės jose išdėstytos aiškiai, kainoraščiai puikiai matomi, prieinami klientams ir suprantami. Taip pat darbuotojai mandagiai, paslaugiai ir draugiškai bendrauja su klientais, dirba profesionaliai – informaciją išdėsto suprantamai”, – sakė tyrimą atlikusius bendrovės „Spect-Dive” projektų vadovė Miglė Lencevičiūtė. Anot M. Lencevičiūtės, remiantis subjektyvia slaptųjų pirkėjų nuomone, lankydamiesi „Mega” įsikūrusiose parduotuvėse, jie jautėsi laukiamais klientais. Reikiamas prekyvietes buvo lengva rasti, teigiamą įspūdį paliko gerai suplanuotos erdvės. Prekybos ir laisvalaikio centras slaptiesiems pirkėjams paliko jaukų įspūdį, jame buvo šviesu, švaru, muzika grojo tinkamu garsu. M.Lencevičiūtė pabrėžė, kad prekybos ir laisvalaikio centre įsikūrusios parduotuvės labiausiai dėmesį atkreipti turėtų į spartesnį klientų aptarnavimą, skatinti pardavėjus su klientais pasisveikinti bei atsisveikinti žodžiu, šypsotis. Taip pat aktyviau bei aiškiau suteikti prašomą informaciją, vardo bei pareigų kortelę prisisegti labiau matomoje vietoje. Anot R. Vyšniauskienės, panašius tyrimus „Mega” numato atlikti ir šiais metais. „Jie padeda atkreipti dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę, skatina pasitempti pardavėjus bei skatina naujovių diegimą”, – pabrėžė rinkodaros vadovė. Apie prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega” Vienas didžiausių Lietuvoje prekybos ir laisvalaikio centras „Mega” yra įsikūręs Kaune, automagistralių Vilnius–Klaipėda ir Via Baltica sankryžoje. Jis apima 72 000 kv. m komercinės paskirties nuomojamų patalpų ir 2500 vietų automobilių stovėjimo aikštelę. Čia įsikūrę statybinių medžiagų bei namų apyvokos prekių parduotuvė „Senukai”, „Rimi Hypermarket”, pramogų kompleksas ir 110 įvairių parduotuvių, jungiančių prekybos alėją. Daugiau informacijos: Rasa Vyšniauskienė „Baltic RED” rinkodaros vadovė Tel. +370 699 66063 El.paštas: r.vysniauskiene@balticred.lt

Parašykite komentarą