Verslas

„Maximos“ parduotuvėse dirba džentelmenai ir deimantai – taip pirkėjai vadina lapkričio herojus

Paslaugūs, geranoriški, darbštūs, sąžiningi, malonūs. Tokiais ir panašiais komplimentais pirkėjai kasdien apdovanoja lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komandą. Tačiau lapkritį parduotuvių darbuotojai ypatingai pasistengė, todėl klientų buvo pavadinti ir džentelmenais, ir deimantais. Remiantis šiais pirkėjų atsiliepimais, kiekvieną mėnesį išrenkami „Maximos“ herojai, kurie už savo pastangas sulaukia ne tik finansinės paskatos, bet ir motyvacijos kaskart stengtis dar labiau. Taigi, kuo jie sužibėjo šįkart?

Išgelbėjo Kalėdas

Kol šalį kausto ne tik žiemiški šalčiai, bet ir pandemija, „Maxima“ primena – lankantis parduotuvėse, būtina dėvėti nosį bei burną dengiančias apsaugines veido kaukes. Tačiau kartais pirkėjai jas pamiršta, todėl prekybos tinklo komanda skuba pasirūpinti klientų saugumu. Tuo įsitikino ir Vilniaus parduotuvės lankytoja.

„Tik atvykusi apsipirkti pastebėjau, kad kaukės neturiu. Tačiau mane išgelbėjo darbuotoja ir ją davė nemokamai. Ačiū už tokį rūpestį bei malonų aptarnavimą“, – mėnesio heroje tapusiai pardavėjai Tatjanai dėkoja pirkėja.

Savo ruožtu Kauno parduotuvės reguliarios kasos darbuotoja Giedrė klientui skubėjo išgelbėti ne tik apsipirkimą, bet ir Kalėdas. Kaip jai tai pavyko?

„Atvažiavau apsipirkti, bet nuotaika buvo labai niūri. Keliavau link kasos, po pažastimi nešdamasis išsirinktą eglutę. Norėjau sužinoti kainą, tačiau netikėtai susipažinau su profesionaliausia kasos darbuotoja. Ji ne tik pakėlė nuotaiką, bet ir parekomendavo pasakiškus žaisliukus eglutei. Smagiai pabendravome, šiltai atsisveikinome. Be galo linksma ir rūpestinga darbuotoja, kurią sutikęs Kalėdų laukiu dar labiau“, – šypsosi pirkėjas.

Panašūs ir kitos lankytojos įspūdžiai po apsipirkimo Vilniaus „Maximos“ parduotuvėje. Tokios malonios patirties priežastis – lapkričio heroje taip pat išrinktos reguliarios kasos darbuotojos Marijos rūpestis klientais.

„Ji tiesiog kelia susižavėjimą. Ši darbuotoja – nuostabi, visus ir visuomet pasitinka su šypsena, niekada neatsisako padėti, šauniai dirba. Dar neteko nusivilti jos paslaugumu bei geranoriškumu. Todėl norėčiau nuoširdžiai už tai padėkoti“, – sako pirkėja.

Rūpinosi ir vaikais, ir duona

Jau tapo įprasta, kad „Maximos“ mėnesio herojų laurais dažniausiai puošiasi kasos darbuotojai. Vilniaus parduotuvėje dirbantis Ričardas – ne išimtis. Jo darbu lankytoja liko išties sužavėta, mėnesio herojų apipildama komplimentais.

„Šis darbuotojas – visuomet labai paslaugus, malonus, greitai reaguojantis į nesklandumus. Tačiau šįkart jis pranoko visus mano lūkesčius. Nuskenavau prekes ir pamačiau, kad pirkinių suma viršijo 30 eurų. Pagalvojau, reiktų pasiimti prekę „Beveik už ačiū“. Tačiau darbuotojas jau pats su ja ėjo link manęs. Likau labai maloniai nustebinta“, – pasakoja moteris.

Paslaugumu kitą klientę pradžiugino ir dar vienos Vilniaus parduotuvės reguliarios kasos darbuotoja Regina. Ji mamai su mažu vaiku skubėjo pagelbėti tuomet, kai šios pagalbos ypač reikėjo.

„Į parduotuvę atvykau su sūnumi, kuris pradėjo verkti. Tai pamačiusi darbuotoja pakvietė iš savitarnos kasos į įprastą, padėjo apsipirkti, sudėjo pirkinius į krepšį, kadangi pati laikiau vaiką ant rankų. Netgi sukėlė prekes į vežimo apačią. Nuostabus darbuotojos supratingumas ir empatija“, – prisimena lankytoja.

Taip apie visą kitos Vilniaus parduotuvės komandą atsiliepia dar viena klientė. Darbuotojus ji vadina nuostabiais, tačiau išskirtinę padėką skiria mėnesio herojumi tapusiam Stanislovui, kuris pasirūpino atnešti šviežios, tik ką gautos, klientės mėgstamos duonos iš sandėlio. Mat vilnietė lentynose pastarosios nerado.

Verti geriausiųjų vardo per dešimtmetį

Parduotuvių lankytojus „Maximos“ herojai stebina ne tik paslaugumu, bet ir sąžiningumu. Tai liudija vienos alytiškės istorija. Moteris Alytaus „Maximoje“ pametė piniginę, tačiau nesitikėjo tokios šios nelaimės atomazgos.

„Lankiausi parduotuvėje ir tik vėliau pastebėjau, kad praradau dokumentus bei visus pinigus. Jie buvo piniginėje. Už pirkinius susimokėti nebegalėjau, išbėgau ieškoti automobilyje, lauke. Pamaniau, kad buvau apvogta. Grįžau paklausti apsaugos darbuotojų, o piniginė jau gulėjo pas juos. Su visais pinigais, dokumentais. Ją atnešė darbuotoja, kuriai labai norėjau atsidėkoti. Tačiau pinigų moteris atsisakė, tik nusišypsojo ir palinkėjo geros dienos“, – mėnesio herojės Alvyros žygdarbiu didžiuojasi lankytoja.

Tuo metu Širvintų „Maximos“ darbuotojui Dariui dar daugiau pagyrų žeria kita pirkėja. Anot jos, šis lapkričio herojus nuolatos stebina parduotuvės lankytojus.

„Situacijų, už kurias darbuotoją galima pagirti, yra daugybė. Štai vienas iš pavyzdžių. Ėjau su pilnutėliu krepšeliu produktų link kasos. Tačiau jo rankena išsinėrė, pirkiniai išbyrėjo. Niekas iš klientų padėti nesiruošė, o darbuotojas ne tik priėjo, pagelbėjo surinkti prekes, bet ir pašmaikštavo, pakėlė nuotaiką, dar ir atnešė naują krepšelį. Stebėjau šį žmogų kitu metu. Toks gerumas nėra tik vienkartinis. Jis padeda ir senjorams, paguodžia vaikus, gelbsti visiems. Tikras gerumo bei pagarbos klientams pavyzdys. Džiaugiuosi, kad yra tokių džentelmenų“, – tikina pirkėja.

Taip apie „Maximos“ darbuotojus atsiliepia ir Vilniaus parduotuvėje apsilankiusi jauna vilniečių pora. Visgi ji reguliarios kasos darbuotojai Marijai internetu atsiuntė ypatingą padėką.

Wow. Šioje parduotuvėje dirba tikras deimantas. Jei reiktų rinkti dešimtmečio geriausią „Maximos“ darbuotoją, be jokios konkurencijos medalis keliautų į Marijos rankas. Išėjome pakylėti, su puikia nuotaika ir pačiais geriausiais įspūdžiais. Ji – nereali!“ – rašo vilniečiai.

Šypsenos įkvepia šypsenas

Šypsenas bei pozityvias emocijas, kurias lankytojai išsineša iš parduotuvių, „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė vadina didžiule kasdiene komandos motyvacija. Tačiau, anot jos, prekybos tinklo lankytojai gali tik įsivaizduoti, kokį džiaugsmą šie komplimentai sukelia darbuotojams.

„Turime gražią tradiciją lankytojų atsiliepimais pasidalinti su savo komandomis. Jei pasipuošę šypsenomis iš parduotuvių išeina pirkėjai, vertėtų pamatyti, kokios jos sužimba darbuotojų veiduose. Todėl be galo džiaugiamės, kad mūsų iniciatyva rinkti mėnesio herojus taip įkvepia komandą. Tai – didžiulė padėka jai už kasdienį pasiryžimą rūpintis visais pirkėjų poreikiais šiuo iššūkių kupinu laikotarpiu. Savo ruožtu mūsų prioritetas yra kurti darbo aplinką, kuri motyvuotų kasdien stengtis dar labiau“, – pažymi E. Dapkienė.

Dėl to „Maxima“ jau ne vienerius metus tęsia mėnesio herojų iniciatyvą. Jie renkami remiantis pirkėjų atsiliepimais, kuriuos E. Dapkienė kviečia išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir netgi raštu.

Ši nuomonė leidžia kiekvieną mėnesį išrinkti 9 herojus. Jiems suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Tokia „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint suteikti galimybę prekybos tinklo lankytojams padėkoti už pagalbą juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Parašykite komentarą