Įvairenybės

„Maximos“ herojai gegužę pavergė lankytojų širdis – pirkėją net pasivijo su prizu

Apsipirkimas parduotuvėje dažnam tapęs tiesiog rutina, tačiau bet kuris apsilankymas gali ilgam įstrigti į atmintį sulaukus išskirtinio rūpesčio ar dėmesio. Lietuviškojo prekybos tinklo lankytojai gegužę žavėjosi neeiliniu „Maximos“ darbuotojų atidumu, supratingumu ir pagalba tiek džiaugsme, tiek nelaimėje. Pirkėjai ne tik dėkojo mėnesio „herojams“, bet apie jų žygdarbius pasakojo šeimos nariams, o „ačiū“ už puikius komandos narius siuntė ir parduotuvių vadovams.

Štai Druskininkų „Maximos“ parduotuvės pirkėja prieš kelias savaites per vieną apsilankymą liko sužavėta net dukart. Jeigu ne kasininkė, moteris net nebūtų pastebėjusi, kad jai nusišypsojo fortūna laimėti vieną prizų, kurių tūkstančius kasdien išdalija šiemet 30 – metį švenčiantis lietuviškas prekybos tinklas.

„Apsipirkau savitarnos kasoje, o kadangi esu atsisakiusi popierinių čekių, tai net neatkreipiau dėmesio, kad apsipirkus išlindo čekutis – laimėjau „Maximos“ gimtadienio prizą. Kasininkė pasivijo mane su prizu – ačiū jai!“, – pirkėja dėkoja pardavėjai Giedrei.

Gelbsti neeilinėse situacijose

Tuo tarpu net keli vilniečiai parduotuvių lankytojai galėtų patvirtinti – pirkėjams patekus į ne itin malonias situacijas, „Maximos“ darbuotojai pasižymėjo ypatingu supratimu ir žmogiškumu.

Mažamečio motina negalėjo nesižavėti kasininkės Inos reakcija, kai sūnui pritrūko 49 centų norimam pirkiniui. „Ji tuos pinigus pridėjo nuo savęs – likome sužavėti tokiu rūpestingumu. Tokius darbuotojus reikia gerbti ir saugoti“, – įsitikinusi pirkėja.

Kita pirkėja Vilniuje taip pat liko dėkinga informacijos kasoje dirbančiai pardavėjai Ingai, kuri pasiūlė palaukti pinigų, kurių moteris pritrūko atsiskaitydama už prekes.

„Susidūrusi su neeiline situacija savo gyvenime, sutikau nuostabų žmogų ir labai gerą darbuotoją Jūsų parduotuvėje. Labai džiaugiuosi Jūsų darbuotojos Ingos gebėjimu suprasti paprastą gyvenimišką situaciją, į kurią patekau ir dėl tos situacijos man buvo labai gėda. Noriu Jūsų kolektyvui, „Maxima“ parduotuvės vadovui padėkoti, kad atrankų metu sugebate surasti nuostabius darbuotojus, vėliau ugdyti, mokyti“, – gražiais žodžiais dalijasi pirkėja.

Padeda net ir sutaupyti

Geranoriškumas ir malonus bendravimas – tai savybės, kurias „Maximos“ darbuotojuose pirkėjai pastebi dažniausiai. Pavyzdžiui, iš mamos išgirdusi apie Alytuje dirbančios kasininkės Irenos darbą, dabar sako net ir pati kitą kartą eisianti į kasą būtent pas ją.

Iš parduotuvės grįžusi mama moteriai pasakojo, kad norėjo įsigyti dešros su akcija, tačiau susipainiojo ir prie kasos atsinešė kitą. Kasininkė – pardavėja senyvo amžiaus moteriai labai kantriai paaiškino, kurį produktą tądien galima nusipirkti nu nuolaida.

„Mama sakė, ši pardavėja visada labai švelniai, maloniai ir greitai aptarnauja. Labai malonu, kad dirba pas jus tokie darbuotojai, kai dauguma žmonių surūgę, pikti“, – mamos kasdieną praskraidinusia situacija dalijasi pirkėja.

Panašų įspūdį iš parduotuvės Kaune išsinešė ir pirkėja, kuriai iš pradžių nepavyko įsigyti batų su nuolaida, tačiau juos palikusi kitą dieną sulaukė pardavėjos Žanetos pagalbos ir galėjo džiaugtis pirkiniu.

„Ši kasininkė visuomet mandagi, paslaugi, nuoširdžiai stengiasi padėti ir išspręsti visas situacijas. Tądien nors matėsi, kad darbo diena nebuvo lengva, buvo daug pirkėjų – ši kasininkė tikrai galėjo „neapsikrauti“ ir atsakyti, kad nieko nežino apie jokius batus. Ir tai tik vienas epizodas iš puikaus šios kasininkės darbo. Dar kartą ačiū ir manau, kad įmonė turėtų atsižvelgti į puikius savo darbuotojus“, – dėkoja pirkėja.

Pirkėjų ačiū – kaip niekad svarbu

„Maxima“ laikosi tokios pat nuomonės – už puikų darbą ir pagalbą klientams darbuotojai turi būti pastebėti bei įvertinti. Dėl to jau ne vienerius metus tęsiama padėkos darbuotojams iniciatyva ir kiekvieną mėnesį skelbiami „Maximos“ herojai.
Lietuviškojo prekybos tinklo komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė džiaugiasi, kad kas mėnesį netrūksta pirkėjų padėkų už nuoširdžią „Maximos“ darbuotojų pagalbą, supratingumą ir atidą.

„Tai ypač svarbu šiais nemažai iššūkių atnešusiais laikais, kai panirę į savus rūpesčius ne visada pastebime aplinkinius. Dabar kaip niekad abipusis supratimas, dėmesys ir žmogiškumas gali daryti stebuklus. Kaip pirkėjų dieną praskraidina malonus darbuotojų bendravimas, taip ir šiems klientų šypsena ar padėka yra labai svarbus įvertinimas ir paskata stengtis dar labiau“, – prie iniciatyvos jungtis kviečia E. Dapkienė.

Pirkėjai savo atsiliepimus apie „Maximos“ darbuotojus kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Herojai renkami remiantis būtent šiais įvertinimais, tad kiekvienas jų yra be galo svarbus.

Kas mėnesį skelbiamiems herojams yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Parašykite komentarą