Verslas

„Maxima” siekia išlaikyti stabilias būtiniausių maisto produktų kainas

Šalies gamintojams ir toliau branginant savo tiekiamą produkciją, MAXIMA nusprendė būtiniausių maisto produktų – pieno, duonos, mėsos, miltų kainų tinklui priklausančiuose prekybos centrų lentynose nedidinti, o jų augimą kompensuoti savo sąskaita. Spalio mėnesį būtiniausių maisto produktų kainos MAXIMA prekybos tinkle nedidėjo, kainas stabilias tikimasi išlaikyti ir lapkritį. Kainų augimui kompensuoti bendrovė per du šio rudens mėnesius skirs 2 milijonus litų. „Atsižvelgus į ekonominę šalies situaciją, vis dar neatsigaunantį vartojimą ir vartotojų poreikį taupyti maisto sąskaita, nusprendėme spalio mėnesį būtiniausių maisto produktų kainų nedidinti, nepriklausomai nuo to, ar jas didina patys gamintojai. Iš savo tiekėjų ir toliau sulaukiame pranešimų apie ketinimus kelti savo tiekiamos produkcijos kainas, tačiau būtiniausių produktų kainos – duonos, pieno, mėsos, miltų ir pan. mūsų parduotuvių lentynose jau daugiau nei mėnesį nedidėjo”, – sako MAXIMA LT, UAB Maisto prekių pirkimo departamento direktorius Skirmantas Nevidomskis. Pasak jo, sprendimas išlaikyti stabilias būtiniausių produktų kainas vartotojams, kompensuojant dalies būtiniausių produktų kainų augimą prekybos tinklui jau kainavo apie 1 milijoną litų. Siekiant, kad būtiniausių produktų kainos stabilios išliktų ir lapkritį, į kainas žadama investuoti dar kita tiek. Spalio mėnesį nedidėjo pieno, sviesto, varškės, sūrio, šviežios mėsos ir mėsos gaminių, šviežios žuvies, juodos ir baltos duonos, miltų ir kt. produktų kainos. Nebranginti nuspręsta žemiausios kainos kategorijos ir pirkėjų tarpe populiariausių produktų, t.y. tų produktų, kurių nuperkama ir suvartojama daugiausiai. S. Nevidomskio teigimu, stabilių kainų politikos bus laikomasi ir lapkričio mėnesį. Nors kainos rinkoje svyruoja nuolatos, o MAXIMA prekybos tinklas ir toliau sulaukia tiekėjų paranešimų apie ketinimą artimiausiu metu branginti tiekiamą produkciją, būtiniausių maisto produktų kainų žadama nedidinti ir toliau, o kai kuriuos pirkėjų tarpe populiariausius produktus netgi šiek tiek atpiginti. Lapkričio mėnesį, MAXIMA prekybos tinklas iki 15 proc. atpigina šviežią paukštieną, tinklui priklausančių parduotuvių lentynose sumažėjo ir dar kelių dešimčių duonos, mėsos, žuvies produktų kainos. „Galimybių savo sąskaita kompensuoti visų produktų brangimo mes neturime, todėl stengiamės patys ir kartu su tiekėjais ieškoti būdų, kaip išvengti tolesnio visų maisto produktų brangimo. Siekiame, kad vartotojas bent jau turėtų alternatyvą, tarkime, jei jo mėgstamos bandelės pabrango, galėtų mažesne kaina įsigyti bent jau duonos, pieno, sviesto, mėsos gaminių ir itin skaudžiai kainų didėjimo nepajustų”, – sako S. Nevidomskis. Siekdamas skatinti vartojimą ir šaltuoju metų laiku padėti žmonėms taupyti MAXIMA prekybos tinklas ieškos ir kitų būdų kaip mažinti prekių kainas, rengdamas įvairias akcijas, taikydamas lanksčią nuosavais prekių ženklais pažymėtų produktų kainodarą. Savo kainos dalies MAXIMA prekybos tinklas nedidino ir anksčiau. Rugsėjį maisto produktų kainos didėjo dėl gamintojų sprendimų didinti savo gaminamos ir tinklui tiekiamos produkcijos pirkimo kainas.

Parašykite komentarą