Verslas

„Maxima LT”: vartojimas palengva atsigauna

Pirmąjį šių metų ketvirtį MAXIMA LT, UAB apyvarta, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 2,6 proc. ir buvo 1,056 mlrd. litų be PVM. Bendrovės duomenimis, pardavimai nuosekliai didėjo visus tris pirmuosius šių metų mėnesius. „Vertinant pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus, galima teigti, jog situacija mažmeninės prekybos rinkoje stabilizavosi. Nors vartojimas kol kas yra maždaug 2004 metų lygio, tačiau po truputį jau galima įžvelgti teigiamų poslinkių – pardavimai ne tik stabilizavosi, bet ir nežymiai, tačiau nuosekliai auga”, – teigė MAXIMA LT, UAB generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. G. Jasinsko teigimu, pirkėjai toliau išlieka racionalūs ir taupūs, nuolat ieškantys geriausio kainos ir kokybės santykio. Nors pirmąjį šių metų ketvirtį pirkėjų lankymosi parduotuvėse dažnis išliko nepakitęs, tačiau pirkinių krepšelis nežymiai ūgtelėjo. Pirkėjų išlaidų augimą lėmė tiekėjų iniciatyva brangę kai kurie maisto produktai. Šį brangimą iš dalies kompensavo prekyboje taikomos akcijos ir nuolaidos. „Net 25 proc. bendros mūsų apyvartos sudaro prekės, pirktos akcijų metu. Ir toliau stengsimės išlikti konkurencingi ir ieškosime būdų, kaip skatinti vartojimo atsigavimą, kuris vis dar yra žemo lygmens”, – sakė jis. Šiais metais MAXIMA LT pradėjo nuosaikią plėtrą ir ketina ją tęsti. „Lietuvoje iki metų pabaigos ketiname atidaryti dar 6 parduotuves. Taip sudarysime galimybę gyventojams ne tik patogiau ir greičiau apsipirkti, bet ir sukursime naujų darbo vietų”, – sakė prekybos tinklo vadovas. Šiuo metu MAXIMA LT, UAB Lietuvoje valdo 215 parduotuvių. Kasdien jose apsilanko apie 550 tūkst. pirkėjų. Visose MAXIMA parduotuvėse Lietuvoje ir įmonės administracijoje dirba 15 tūkst. darbuotojų.

Parašykite komentarą