Verslas

„Maxima“ kalėdinėje kampanijoje primins, kas svarbiausia per šventes

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ užsakymu atlikta apklausa parodė, kad artėjant Kalėdoms absoliuti dauguma – 92 proc. –  puošia namus. Žmonėms pradedant ruoštis gražiausioms metų šventėms, savo „Kalėdų Kalėdas“ skelbia ir „Maxima“ – startuoja didžiausia prekybos tinklo kampanija su specialiu šventiniu TV klipu ir spalvingu kalėdiniu katalogu.

Populiariausias (89 proc.) namų puošimo būdas – Kalėdinės eglutės puošimas. Toliau rikiuojasi namų puošimas Kalėdinėmis dekoracijomis (68 proc.), namų puošimas lemputėmis (52 proc).

„Prieš kiekvienas Kalėdas žmonės diskutuoja, kada laikas pradėti ruoštis šventėms. Manau, šitas atsakymas kiekvienam žmogui yra individualus – susikurti šventę nebūna nei per vėlu, nei per anksti. Bet prekybos tinklui šis atsakymas yra aiškus – turime būti pasiruošę savo šventinius pasiūlymus, kai tik žmonės pradeda jų ieškoti, todėl „Kalėdų Kalėdos“ startuoja dabar, nuo lapkričio 17 dienos“, – sako lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ Rinkodaros departamento direktorė Renata Kežionienė.

Kalėdinėje kampanijoje – svarbiausi šventės elementai

„Maximos“ „Kalėdų Kalėdų“ startą žymi šventėms skirta reklama. Joje – jautri istorija apie mergaitę, kuri kuria šventinio ryto stebuklą savo šeimai. Siužetas pasakoja daugeliui pažįstamą situaciją, kai darbai ir rūpesčiai kėsinasi užgožti šventę, o žmonės atidėlioja buvimo kartu su artimaisiais džiaugsmą.

Vis dėlto, pasiruošimui šventės laukimui nereikia daug, užtenka kūrybiškumo ir noro. Šventę šeimai sukuria pagrindinė reklamos herojė – maža mergaitė, kuri papuošia namus Kalėdoms ir ryte nustebina savo šeimą, kartu primindama tėvams ir reklamos žiūrovams, kas svarbiausia per Kalėdas.

„Kalėdinis laikotarpis turi priminti mums, kas yra svarbiausia per šventes. Tai – šeima, būvimas kartu ir džiugus šventės laukimas. Padedame kurti Kalėdų stebuklus kiekvieno kliento namuose – esame pasirengę palengvinti visus namų puošimo, dovanų pirkimo ir kalėdinio stalo ruošimo rūpesčius“, – sakė R. Kežionienė.

55 proc. respondentų Lietuvoje laikosi nuomonės, kad Kalėdos yra svarbiausia šventė, todėl joms skiria daug dėmesio ir resursų. Dar du penktadaliai (41 proc.) mano, kad Kalėdos yra svarbi šventė, bet jos neišskiria kaip didžiausios.

Pradėjus kalėdinę kampaniją, kartu pristatytas ir naujasis prekybos tinklo kalėdinis katalogas, kuriame pateikiamos vaišių ir dovanų idėjos, šventinio stalo patiekalų receptai, namų šventinio dekoro tendencijos.

Gyventojų apklausą, skirtą pasiruošimui Kalėdoms, „Maximos“ užsakymu spalį atliko „Spinter Research“. Reprezentatyvioje internetinėje apklausoje dalyvavo 1015 18-75 metų amžiaus Lietuvos gyventojai, atsakingi už maisto prekių pirkimą namų ūkiui.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą