• Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga rugsėjo 27 d.

    Europa Antradienį, rugsėjo 27 d., prekyba akcijomis Europoje prasidėjo pagrindinių indeksų kilimu trečią sesiją iš eilės tikintis, kad Europos lyderiai imsis koordinuotų veiksmų euro zonos skolos krizei įveikti. Europos lyderiai perspėjo, jog jie stengiasi padidinti Europos finansinio stabilumo fondo (EFSF) skiriamą kreditavimą. Pasak kai kurių pranešimų, fondas gali būti padidintas iki 2 mlrd. eurų. Investuotojai taip pat mano, jog Europos centrinis bankas gali sumažinti palūkanų normas kitos savaitės posėdyje. Labiausiai pakilo draudimo kompanijų akcijos, o taip pat bankų sektoriaus vertybiniai popieriai, kurių kainos buvo žymiai sumažėjusios praeitą savaitę. Vokietijos sunkvežimių gamintojo MAN SE kotiruotės išaugo 6,68 % po to, kai Europos reguliatoriai patvirtino šios kompanijos pardavimą stambiausiam Europos automobilių gamintojui,…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga rugsėjo 26 d

    Europa Prekyba akcijomis Europoje pirmadienį, rugsėjo 26 d., prasidėjo pagrindinių indeksų kilimu. Akcijų kainos pasiekė patrauklų pirkimams lygį po smarkaus jų kotiruočių kritimo ankstesnėmis dienomis. Be to, didėjantį investuotojų optimizmą įtakojo praeitą savaitgalį vykusio Pasaulio banko ir Tarptautinio valiutos fondo (TVF) atstovų susitikimo, skirto euro zonos krizei, rezultatai. Iš dalies, investuotojų optimizmą sukėlė Graikijos ministro pirmininko Georgo Papandrėjaus pareiškimas, kuriame jis pažadėjo imtis visų įmanomų priemonių išspręsti skolų krizę šalyje ir išvengti defolto. TVF delegacija ketina grįžti į Graikiją kitą dieną po to, kai iš Atėnų gaus rašytinį patvirtinimą apie naujos taupymo programos, skirtos kovoti su skolos krize, paketą. Praeitą savaitę „trejukės“ atstovai išvyko iš Atėnų taip ir neišsprendę šio…

  • Marketingas

    Savaitės pasaulio rinkų apžvalga

    Prekyba akcijomis pirmadienį, rugsėjo 19 d., Europoje baigėsi žymiu pagrindinių indeksų kritimu. Biržų žaidėjų nusiteikimas buvo blogas, nes euro zonos šalių finansų ministrų susitikimas praėjusį savaitgalį neatnešė norimų rezultatų. Ekonomistai taip ir nerado naujų būdų, kurie padėtų įveikti skolos krizę. Tuo tarpu Graikijos žiniasklaida pranešė, jog šalies tarptautiniai kreditoriai sudarė 15 priemonių sąrašą, skirtą sumažinti biudžeto deficitą. Vykdydami šias sąlygas, Atėnai gali tikėtis kitos kredito dalies iš Europos Sąjungos ir Tarptautinio valiutos fondo. Praeitą savaitę Europos Sąjungos atstovai pranešė, jog sprendimas paskirti Graikijai kitą kredito dalį yra atidėtas iki 2011 m. spalio vidurio. Vertybinių popierių rinkose spaudimą darė baiminimasis dėl Graikijos likimo bei Europos šalių galimybių įveikti skolos krizę po…

  • Marketingas

    Pasaulio rinkų apžvalga

    Europa Prekyba akcijomis pirmadienį, rugsėjo 19 d., Europoje baigėsi žymiu pagrindinių indeksų kritimu. Biržų žaidėjų nusiteikimas buvo blogas, nes euro zonos šalių finansų ministrų susitikimas praėjusį savaitgalį neatnešė norimų rezultatų. Ekonomistai taip ir nerado naujų būdų, kurie padėtų įveikti skolos krizę. Tuo tarpu Graikijos žiniasklaida pranešė, jog šalies tarptautiniai kreditoriai sudarė 15 priemonių sąrašą, skirtą sumažinti biudžeto deficitą. Vykdydami šias sąlygas, Atėnai gali tikėtis kitos kredito dalies iš Europos Sąjungos ir Tarptautinio valiutos fondo. Praeitą savaitę Europos Sąjungos atstovai pranešė, jog sprendimas paskirti Graikijai kitą kredito dalį yra atidėtas iki 2011 m. spalio vidurio. Vertybinių popierių rinkose spaudimą darė baiminimasis dėl Graikijos likimo bei Europos šalių galimybių įveikti skolos krizę…

  • Marketingas

    Lietuviškas produktas visos Europos rinkai

    Neseniai startavęs projektas europtraders.eu jau sulaukė plataus susidomėjimo visame senajame žemyne. Europos rinkai pateiktas naujas lietuviškas produktas – internetinis įmonių, prekių ir paslaugų katalogas skirtas tiek patiems smulkiausiems verslo subjektams, tiek globalioms korporacijoms. Naujas katalogas plečiasi pritraukdamas daugelio Europos šalių vartotojus savo valdymo paprastumu ir suteikiamomis ypatingos viešinimosi galimybėmis. Katalogas apima 35 Europos valstybes, daugiau nei 380 galimų paieškos kategorijų, be viso to pritaikytas įvairiakalbiai Europos rinkai. Šiuo metu puslapis gali būti sklaidomas pasirinkus vieną iš 11 pageidaujamų kalbų, tačiau pasak projekto koordinatorių – tai tik pradžia. Svarbiausias kompanijos užsibrėžtas tikslas – kurti produktą, kuris taptų interaktyvus, bei lengvai valdomas tiek informacijos ieškančiajam, tiek ir besiskelbiančiajam. Paieškos sistemos gylis ir…

  • Marketingas,  Verslas

    Dizainerių duetas A&V sukūrė putojančio vyno butelį

    Drabužių dizainerių duetas A&V – Aleksandras Pogrebnojus ir Vida Simanavičiūtė – sukūrė išskirtinį dizainą putojančio vyno „Alita“ buteliui. Išskirtinio dizaino „Alita Limited Edition A&V“ serijos stilingų butelių bus pagamintas nedidelis ribotas kiekis. Į juos bus išpilstytas pusiau sausas putojantis natūralios fermentacijos vynas „Alita“. Putojantį vyną stilingose pakuotėse daugelyje prekybos vietų bus galima įsigyti nuo gruodžio pradžios, o oficialiai dizainas bus pristatytas kartu su kitais dizainerių darbais – 2011 m. pavasario-vasaros kolekcijos drabužiais. Didžiausias natūralios fermentacijos putojančio vyno gamintojas Lietuvoje neatmeta galimybės ateityje pakviesti ir daugiau menininkų, kurie sukurtų originalaus dizaino įpakavimų „Alita“ produktams.

  • Marketingas

    Lietuviai įvertinti tarptautiniame Kijevo reklamos festivalyje

    Vienuoliktą kartą vykusiame tarptautiniame Kijevo reklamos festivalyje net du medija kategorijos apdovanojimus pelnė Lietuvos komunikacijos planavimo profesionalų įgyvendinti projektai. Interneto sprendimų kategorijoje sidabrą pelnė projektas „Padovanok Kalėdų stebuklą“. Jam pasibaigus, akcijos iniciatorius prekybos tinklas IKI skurstančių šeimų vaikams pirko Kalėdines dovanas, kurioms lėšas surinko reklaminius skydelius spaudę interneto vartotojai. Ypatingų įvykių kategorijoje antrąja vieta įvertintas 3D projekcijomis Vilniaus rotušę papuošęs „Sony Ericsson“ projektas. Didžiulio žiniasklaidos dėmesio sulaukusį renginį Rotušės aikštėje tiesiogiai stebėjo apie 10 tūkst. žmonių, o internete filmuota medžiaga buvo peržiūrėta per 100 tūkst. kartų. Abu projektus suplanavo ir įgyvendino komunikacijos planavimo kompanija „Publicum Media“. „Esame jauna, vienerius metus skaičiuojanti kompanija, tad šis įvertinimas mums – svarbus ženklas, kad…

  • Marketingas

    Carat: 2011 m. išlaidos reklamai išaugs iki 4 %

    Lyderiaujantis tarptautinis žiniasklaidos planavimo agentūrų tinklas CARAT numato, kad globaliai išlaidos reklamai šiais metais išaugs iki 2,9%, o 2011 m. – net iki 4%. Didžiausią pajamų sumažėjimą 2009 m. patyrė Ispanija (24,3) ir Rusija (24,5), tačiau 2011 m. šioms šalims taip pat žadamas augimas (atitinkamai 1% ir 6,9%). Remiantis Carat duomenimis, 2009 metais globaliu mastu išlaidos reklamai krito 9%, nors praėjusių metų kovą buvo prognozuojamas kur kas mažesnis – 5,8% nuosmukis. Atsižvelgiant į TNS LT duomenis, 2009 m. Lietuvos reklamos rinka krito 39,2%, didžiausią dalį sudarė reklamos kiekio sumažėjimas laikraščiuose bei žurnaluose (46,7% ir 48,6%). Prognozuojama, kad šiais metais išlaidos reklamai Lietuvoje dar mažės 14% – augs tik interneto reklamos…

  • Marketingas

    Kur klysta internetinės parduotuvės

    Šiandien patyręs programuotojas ir dizaineris elektroninę parduotuvę gali paversti dizaino ir valdymo patogumo šedeveru. Deja, ne visada tai kas gražu svetainės savininkui, būna naudinga ir patinka lankytojams. Kartais nutinka taip, kad dėl grožio paaukojamas funkcionalumas ir žmogus, keletą kartų apsilankęs tokiame tinklalapyje nusispjauna ir daugiau niekada nebegrįžta, nes nenori kankintis mėgindamas suprasti, kaip normaliai naudotis svetaine. Net patekęs į svetainę iš paieškos sistemų, žmogus joje neužsibūna. Kartais net puikiai techniškai sutvarkytos pardutuvės neišpopuliarėja, nes jų administratoriai tiesiog pamiršta, kad prekes parduoda ne mistiniam „internautui”, o gyvam žmogui su savo įporčiais ir netgi įnoriais. Pateikiame keletą paprastų taisyklių, kurių nederėtų užmiršti kuriant ir populiarinant internetinę parduotuvę. Prekės pateikimas Ar pirkti jūsų…