Pirkėjai prekybos centruose MAXIMA Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje sulaukia netikėto ir neįprasto kasininkių dėmesio. Vos tik kasininkė nuskenuoja naująjį „Manija NutMAX” batonėlį, kiekvienas pirkėjas, pardavėjai du kartus kumščiu sumušus prie krūtinės ir iškėlus į viršų du pirštus, yra pagerbiamas džiugu „Respect” (ang. pagarba). Ne kiekvieno produkto pirkėjai sulaukia tokios pagarbos! „Nuo pat pradžių žinojome, kad šis projektas pralinksmins ir pirkėjus, ir pačias darbuotojas, tačiau rezultatas pranoko visus mūsų lūkesčius. Pirkėjai, įpratę prie kelių mandagių frazių iš kasininkių lūpų, dabar gauna gerų emocijų užtaisą ir neišvengiamą šypseną visai dienai! Maloniai nustebinti tokio netikėtai jaunatviško kasininkių gesto lieka visi pirkėjai, o kai kada pasigirsta netgi plojimų”, – teigia projekto organizatorės „AB Kraft Foods Lietuva” jaunesnysis projektų vadovas batonėliams Evaldas Magelinskas. Projekto metu kasininkėms pavyko atskleisti savo aktorinius sugebėjimus bei pavydėtiną humoro jausmą. „Pasiekėme savo tikslą, nes šis „garbingas” projektas sugriovė senąjį stereotipą apie standartinius pirkėjo ir pardavėjo santykius bei pademonstravo, jog ir prekybos centro kasoje gali būti visai nenuobodu ir netgi linksma. To mes ir siekėme!”, – sako E. Magelinskas. Įsibėgėjus RESPECT projektui, išaugo naujųjų „Manija NutMAX” batonėlių paklausa. „Tai geriausias įrodymas, jog tikros teigiamos emocijos yra veiksmingesnės už bet kokias standartines marketingo gudrybes”, – sako E. Magelinskas. AB „Kraft Foods Lietuva” kartu su MAXIMA LT, UAB vykdomas „Manija NutMAX” projektas RESPECT vyks iki balandžio 24 d. „Akropolio” „Maxima” parduotuvėse Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje bei sostinės „Maxima” prekybos centre Mindaugo g.