„LG Electronics, Inc.“ (LG) 2021 m. toliau tęsė sėkmingą veiklą, pasiekdama didžiausias metines pajamas per visą savo istoriją – visų metų pardavimai siekė 63,16 mlrd. JAV dole-rių. Šį 28,7 proc. padidėjimą, lyginant su 2020 m., visų pirma lėmė didesni aukščiausios klasės buitinės technikos ir OLED televizorių pardavimai. Veiklos pelnas –3,27 mlrd. JAV dolerių – iš esmės nepakito – sumažėjo 1 proc., lyginant su praėjusiais metais.
Ketvirtąjį ketvirtį LG taip pat pranešė apie rekordinius pardavimus – įmonės pajamos siekė 17,76 mlrd. JAV dolerių, t. y. 20,7 proc. daugiau nei tą patį praėjusių metų ketvirtį. Veiklos pelnas – 572,87 mln. JAV dolerių per ketvirtį, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus, sumažėjo 21,4 proc. daugiausia dėl tokių veiksnių kaip didesnės žaliavų ir pasaulinės logistikos sąnaudos. Kadangi sudėtingos verslo sąlygos išliks ir 2022 m., LG laikosi krypties stiprinti konkurencingumą, toliau tobulindama savo sąnaudų struktūrą ir plėsdama savo aukščiausios klasės prietaisų ir televizorių pasiūlą pasaulinėje rinkoje.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ pasiekė dar vieną rekordą – 2021 m. pajamos siekė 22,92 mlrd. JAV dolerių, t. y. 21,7 proc. daugiau nei ankstesniais metais, daugiausia dėl gerų rezultatų naujose buitinės technikos kategorijose, kaip antai higienos gaminių. Metinis 1,88 mlrd. JAV dolerių veiklos pelnas buvo 2,9 proc. mažesnis nei praėjusiais metais dėl di-desnių žaliavų ir pasaulinės logistikos sąnaudų. Rekordinės ketvirtojo ketvirčio pajamos – 5,52 mlrd. JAV dolerių – buvo 17,7 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 m.
„LG Home Entertainment Company“ pranešė, kad 2021 m. pajamos išaugo 30,6 proc. iki 14,56 mlrd. JAV dolerių, o veiklos pelnas, palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 18,1 proc. iki 929,68 mln. JAV dolerių, kas rodo, kad LG pavyko patenkinti didesnę aukščiausios klasės televizorių paklausą pandemijos metu. Ketvirčio pajamos – 4,21 mlrd. JAV dolerių – buvo 16,4 proc. didesnės nei praėjusių metų ketvirtąjį ketvirtį ir 19,2 proc. didesnės nei ankstesnį ketvirtį dėl išaugusios aukščiausios kokybės OLED ir didelio ekrano televizorių paklausos pagrindiniuose Europos ir Šiaurės Amerikos regionuose.
„LG Vehicle Component Solutions Company“ pajamos 2021 m., lyginant su 2020 m., išaugo 24 proc. iki 6,08 mlrd. JAV dolerių. Ketvirtojo ketvirčio pajamos – 1,42 mlrd. JAV dolerių – palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, sumažėjo 12,3 proc. Dėl neapibrėžtumo, su-kelto naujos COVID-19 atmainos, pasaulinė automobilių rinka patyrė didelių trikdžių dėl au-tomobilių puslaidininkių trūkumo.
„LG Business Solutions Company“ 2021 m. pajamos siekė 5,89 mlrd. JAV dolerių, t. y. 15,8 proc. daugiau nei praėjusiais metais, o dėl didesnių medžiagų sąnaudų ir tiekimo grandinės iššūkių metinis veiklos pelnas siekė 121,98 mln. JAV dolerių. Ketvirtojo ketvirčio pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2020 m., padidėjo 14 proc. iki 1,46 mlrd. JAV dolerių dėl didelės aukščiausios klasės asmeninių kompiuterių ir žaidimų monitorių paklausos. Padidėju-sios pasaulinės logistikos sąnaudos ir dėl padidėjusios konkurencijos sulėtėję saulės modulių pardavimai lėmė, kad ketvirtojo ketvirčio veiklos nuostoliai siekė 29,67 mln. JAV dolerių.
Apie LG Electronics, Inc.
LG Electronics yra pasaulinė technologijų ir buitinės elektronikos inovatorė, veikianti beveik viso-se šalyse ir turinti daugiau nei 75 000 tarptautinių darbuotojų. Keturių LG bendrovių – Home Ap-pliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions and Business Solutions – bendros pasaulinės pajamos 2021 m. sudarė daugiau nei 63 mlrd. LG yra pirmaujanti plataus varto-jimo ir komercinių produktų gamintoja – nuo televizorių, buitinės technikos, oro sprendimų, moni-torių, aptarnavimo robotų, automobilių komponentų, o jos aukščiausios kokybės prekių ženklai LG SIGNATURE ir išmanusis LG ThinQ yra žinomi visame pasaulyje. Daugiau naujienų ieškokite sve-tainėje www.LGnewsroom.com.