„AirLight Pro” – proveržio technologija įgalintas profesionalus plaukų džiovintuvas, tausojantis tiek plaukus, tiek aplinką
Parodoje „CES 2024” „L’Oréal“ pristatė naujos kartos plaukų džiovintuvą „AirLight Pro”, skirtą tiek grožio specialistams, tiek vartotojams namuose. Sukurtas bendradarbiaujant su technologijų startuoliu „Zuvi“, įkurtu dronų inžinierių ir mokslininkų, „AirLight Pro” sparčiau džiovina plaukus naudojant iki 31 % mažiau energijos. Prietaisas naudoja tiek infraraudonųjų spindulių technologiją, tiek vėją, kad plaukai atrodytų glotnesni ir labiau sudrėkinti.
„L’Oréal“ jau 115 metų naudoja mokslą inovacijoms ir kuria vartotojams nepamirštamas grožio patirtis, atitinkančias jų individualius grožio siekius. Su „AirLight Pro“, kartu su „Zuvi“, mes įrodome, kad technologijų dėka efektyviau kuriame grožį, rūpinantis įvairiais plaukų poreikiais ir mažinant poveikį aplinkai. Tai yra grožio ateitis, kurios siekiame“, – teigė generalinis direktorius „L’Oréal Groupe“ Nicolas Hieronimus.
Pristatome „AirLight Pro“
„L’Oréal“, mokslo ir pramonės ekspertė plaukų priežiūros srityje kiekvienam plaukų tipui nuo ląstelių ir pluošto bendradarbiavo kartu su įrangos ekspertu „Zuvi” tam, kad išvystyti ir pristatyti naujos kartos plaukų džiovintuvą grožio profesionalams bei vartotojams visame pasaulyje, kuris, proveržio technologijos dėka, efektyviai puoselėja plaukus.
„Zuvi” misija – palikti pasaulį geresnį nei jį radome, kuriant proveržio technologijas ir inovacijas”, – teigė „Zuvi” įkūrėjas ir generalinis direktorius Mingyu Wang. – „Panaudodami mūsų žinias optikoje, aerodinamikoje ir vartotojų elektronikos dizaine mes sukūrėme išskirtinį produktą. Didžiuojamės iki šiol atliktais darbais bei dabar turėdami tokį partnerį kaip „L’Oréal”, įmonę su daugiau nei 100 metų patirtimi plaukų priežiūros ir grožio srityje. Kartu mes kuriame ir toliau kursime proveržį grožio technologijose.”
Taikydama patentuotą „LightCare™“ technologiją plaukų džiovintuvui, „Zuvi” sukūrė pirmą tokį produktą, naudojantį infraraudonąją šviesą ir didelio greičio vėją, kad efektyviai išdžiovintų vandenį plaukų paviršiuje, bet išsaugotų drėgmę plaukų viduje.
„L’Oréal“, mokslinių tyrimų ir inovacijų skyriaus bei „Zuvi” komandos, kurioje dalyvavo daugiau nei 100 inžinierių, dizainerių, kirpėjų ir mokslininkų, bendradarbiavimas leido sukurti išskirtinio pramoninio dizaino prietaisą, kuris yra itin našus. „AirLight Pro” užtikrina iki 33% daugiau drėgmės plaukuose, iki 59% vizualiai glotnesnių plaukų, greičiau džiovina. Be to, jis suvartoja iki 31% mažiau energijos nei ankstesnės kartos įrenginiai.
Skirtingai nei įprasti šildantys plaukų džiovintuvai su paprastais terminiais strypeliais, „AirLight Pro“ yra aprūpintas specialiu 17 menčių, aukšto greičio varikliu ir patentuota infraraudonųjų spindulių technologija, įgalinama volfram-halogeno lemputėmis, kurios sukurtos greitam plaukų džiovinimui be perteklinės šilumos. Efektyviai išdžiovinus vandenį plaukų paviršiuje, plaukai išsaugo vidinę drėgmę, tad plaukai tampa glotnūs ir blizgantys.
„L’Oréal” atliko testus su daugiau nei 500 žmonių, turinčių skirtingus plaukų tipus su „AirLight Pro“, kuris yra suprojektuotas prisitaikyti prie individualaus vartotojo poreikių. Aparatūra, mikroprograma ir programėlė tarpusavyje puikiai veikia, suteikdamos galimybę kiekvienam vartotojui pritaikyti nustatymus pagal savo poreikius.
„Jau daugiau nei dešimtmetį „L’Oréal” tyrimais ir inovacijomis kuria naują Grožio Mokslą, paremtą Technologija „Augmented Beauty“. Technologiją, kuri sprendžia amžinus vartotojų poreikius beprecedentėmis galimybėmis”, – teigė Barbara Lavernos, „L’Oréal” generalinio direktoriaus pavaduotoja tyrimams, inovacijoms ir technologijoms. „AirLight Pro“, su daugiau nei 150 pateiktų patentų, puikiai atspindi šį proveržį grožyje, pirmą kartą pasiūlant sprendimą plaukų džiovinimui kartu su rūpinimusi jais ir planeta.”
„L’Oréal” per savo korporatyvinį investicinį fondą „BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development“ tapo mažuoju „Zuvi” investuotoju.
„Kaip istorinės prekės ženklo lyderė ir patikimas plaukų priežiūros profesionalų partneris nuo 1909 m., „L’Oréal Professionnel“ visada kėlė profesionaliosios pramonės standartus naujovių dėka“, – teigė Anne Machet, „L’Oréal Professionnel“ generalinė direktorė. „Esame įkvėpti bendradarbiauti su „Zuvi” ir kurti naujos kartos plaukų džiovintuvą. „AirLight Pro“, naudojant infraraudonąja šviesą, siūlo išskirtininį našumą visų tipų plaukams reikšmingai sumažinant energijos suvartojimą. Naujas idealus kirpėjo palydovas!“
Apie „L’Oréal”:
Jau daugiau nei 110 metų „L’Oréal”, pasaulinė lyderė grožio srityje, koncentruojasi ties vienu tikslu: įgyvendinti vartotojų visame pasaulyje grožio siekius. Mūsų tikslas – kurti grožį, kuris keičia pasaulį, apibrėžia mūsų požiūrį į grožį kaip įtraukiantį, etišką, dosnų ir įsipareigojantį socialiniam bei ekologiniam tvarumui.
Su mūsų plačiu 36 tarptautinių prekių ženklų asortimentu ir ambicingais tvarumo įsipareigojimais, įgyvendintais mūsų „L’Oréal For The Future” programoje, mes siūlome kiekvienam žmogui visame pasaulyje geriausią kokybę, veiksmingumą, saugumą, nuoširdumą ir atsakomybę, tuo pačiu švęsdami begalinę grožio įvairovę.
Su 87 400 darbuotojais ir pardavimais per visas platintojų tinklus 2022 m. Grupės pardavimai siekė 38,26 mlrd. eurų. „L’Oréal“ remiasi 20 tyrimų centrais, įsikūrusiais 11 šalių visame pasaulyje, atsidavusia Tyrimų ir inovacijų komanda, kurią sudaro 4 000 mokslininkų ir daugiau nei 5 500 IT skaitmeninio marketingo specialistų, siekiančių išrasti grožio ateitį ir tapti „Beauty Tech“ čempionu.
Apie „L’Oréal Professionnel”:
„L’Oréal Professionnel”, remdamasi 110 metų patirtimi, simbolizuoja profesionalią grožio ekspertizę ir nuolatinę paramą kirpimo sektoriui. Pasaulinis istorinis prekės ženklas profesionalams yra 1,5 mln. plaukų stilistų partneris daugiau nei 300 tūkst. salonų. Prekės ženklas su dideliu pasididžiavimu bendradarbiauja su 1,5 mln. plaukų stilistų ir veikia daugiau nei 300 000 salonų visame pasaulyje. Mūsų asortimentas apima išsamią plaukų priežiūros liniją, skirtą visų tipų plaukams, profesionalias spalvų ir šviesos suteikimo priemones, taip pat pažangias grožio technologijų priemones.
Laikydamasi ambicingų tvarumo įsipareigojimų, kurie nubrėžti „L’Oréal for the Future“ programoje, „L’Oréal Professionnel” 66 pasaulio šalyse siūlo geriausią mokslo, kokybės, veiksmingumo ir atsakomybės derinį.