Verslas

Lietuviški prekės ženklai žvalgosi į Baltarusijos rinką

Sporto bei laisvalaikio drabužių gamintojas „Audimas“ ir nekilnojamojo turto (NT) tarpininkų bendrovė „Capital Realty“ svarsto galimybes plėsti verslą Baltarusijos rinkoje. Tiesa, abi bendrovės kaimyninėje valstybėje norėtų augti ne tiesiogiai, o pasitelkę partnerius, kurie įsigytų jų franšizę. Šiuo tikslu įmonių atstovai lapkričio viduryje vyks į Minską ieškoti potencialių franšizės pirkėjų.

AB „Audimas“ Lietuvoje šiuo metu turi 24 parduotuves, iš jų 10 veikia franšizės pagrindu. Baltarusija bendrovei taip pat jau pažįstama – Lydoje yra įsteigta „Audimo“ gamykla, kurioje darbuojasi apie 100 žmonių. Tačiau jau artimiausiuose planuose – ir firminių parduotuvių tinklas Baltarusijoje, kurį per franšizę valdytų vietos partneriai.

„Plėtra franšizės pagrindu mums pasiteisino. Partneriai vertina „Audimo“ siūlomas sąlygas – kainodarą, atsiskaitymo modelį, suteikiamą rinkodaros palaikymą ir, be abejo, gerą, patikimą prekės ženklą. Tuo metu mums franšizės leidžia augti sparčiau, o tokiose rinkose kaip Baltarusija dar ir sumažinti galimas rizikas“, – sako Nėli Pilkauskienė, AB „Audimas“ mažmeninės prekybos tinklo vadovė.

Galimybes įsigyti jų prekės ženklo franšizę „Audimas“ ir „Capital Realty“ pristatys lapkričio 14 d. Minske vyksiančiame renginyje „Franchise Hub Expo 2014“ greta su keliomis dešimtimis gerai žinomų užsienio bendrovių, tarp jų „Subway“, „Stake‘n‘Shake“, „Dairy Queen“ ir kt. Lapkričio 12 d. analogiška nemokama paroda vyks ir Vilniuje.

NT tarpininkų bendrovė „Capital Realty“ šiuo metu jau turi 10 franšizių įvairiuose Lietuvos miestuose, nors dar yra tik ankstyvojoje plėtros stadijoje. Įmonė iki šiol neturėjo patirties Baltarusijoje, tačiau plėtroje į kaimyninę šalį mato prasmę:

„Didžiausia tokio verslo modelio plėtros vertė – brokerių tinklo sukūrimas. Tokiu būdu brokeriai gali sėkmingai bendradarbiauti tarpusavyje, lengvai dalytis informacija apie naujus ir turimus objektus bei klientus. Kuo platesnis brokerių tinklas, tuo greitesnis sandoris. O greitas, efektyvus ir kokybiškas sandoris atneša klientui didelę vertę.“, – mano Capital Realty“ Franšizės plėtros vadovas Povilas Mazuras. Anot jo, kai įmonės veikla – standartizuota, procesai aiškiai valdomi, o įrankiai lengvai adaptuojami – franšize paremta plėtra yra labai patrauklus variantas.

Išgirsti „Audimo“ ir „Capital Realty“ franšizės įsigijimo pasiūlymus bus galima lapkričio 12 d. Vilniuje tarptautinėje parodoje „Franchise Hub Expo 2014“. Dalyvavimas nemokamas.

Parašykite komentarą