Vis daugiau žmonių renkasi kurti turinį socialiniams tinklams, tačiau bėgant metams kokybės kartelė vis aukštėja, o sudominti auditoriją tampa vis sudėtingiau. Tai įvertinusi, automobilių duomenų įmonė „carVertical“ nusprendė surengti išskirtinę „Influencerių Akademiją“, kurios metu su garsiais nuomonės formuotojais iš 30 šalių dalinsis geriausiomis socialinių tinklų turinio kūrimo praktikomis. Jau šią savaitę startuojantis mokymų ciklas pritraukė per 250 socialinių tinklų žvaigždžių, kurių sąraše – puikiai atpažįstamos pavardės tiek Lietuvoje, tiek Europoje.
Tokia idėja Lietuvoje įgyvendinama pirmą kartą, o lapkričio 19-ąją nuomonės formuotojams surengta pirmoji galimybė sužinoti, kaip palaikyti pasiektą sėkmę. Tai – bene sunkiausia užduotis, mat neretai ilgalaikiai kūrėjai pristinga idėjų ar jiems tampa vis sunkiau išlikti originaliems. Siekdami ilgalaikio rezultato, lietuviai užsibrėžė nuotolinius „Influencerių Akademijos“ mokymus organizuoti reguliariai, o kartą per metus, pavasarį, visus užsiregistravusius nuomonės formuotojus pakviesti į Lietuvą, kur bus surengtos praktinių užsiėmimų dirbtuvės.
Šiuose mokymuose dalyvaus jau patyrę nuomonės formuotojai, tokie kaip beveik 300 tūkst. sekėjų „Instagram“ platformoje pritraukęs Alex Kersten (AutoAlex), virš 200 tūkst. auditoriją subūrę Andy Popescu, Nicolo Lammarino (Passione Motori) bei kiti, kurie yra atpažįstami visoje Europoje. Dalyvių gretas papildys ir žinomi lietuvių vardai, kaip kad „Gazas Dugnas“ komanda. Su šiais influenceriais savo patirtimi apie turinio kūrimą socialinių tinklų platformose dalinsis „carVertical“ ekspertai – nuomonės formuotojų komandos vadovas Giedrius Skėrys, nuomonės formuotojų marketingo specialistas Aleksas Jančaitis bei savo sričių profesionalai iš užsienio šalių.
Idėjos sumanytojai pardavimų ir partnerysčių vadovas Marius Semoška bei marketingo vadovas Mantas Ribelis teigia, kad šiais mokymais siekiama dar aukščiau kelti kokybės kartelę ir dalyvius išmokyti kurti kokybišką ir įtraukiantį turinį, kuris pasiektų dar daugiau žiūrovų.
Taip pat numatyta daug dėmesio skirti praktiniams užsiėmimams bei nuomonės formuotojų paskyrų analizei: peržiūrėdami skirtingus profilius organizatoriai dalinsis gerosiomis praktikomis ir aptars dažniausiai pasitaikančias klaidas komunikuojant internetinėje erdvėje.
„Pagrindinis „Influencerių Akademijos“ tikslas – nuomonės formuotojams suteikti žinių ir įgūdžių, kurie padėtų jiems efektyviau kurti turinį, auginti peržiūras ir didinti pardavimus. Akademija siekia ne tik pasidalinti gerosiomis praktikomis, bet ir sukurti tvirtą pagrindą tolimesnei mūsų kūrėjų sėkmei“, – sako M. Semoška.
Numatyta, kad po mokymų ir praktinių užsiėmimų nuomonės formuotojų pastangų rezultatai atsispindės tūkstančiuose turinio vienetų. Tikimasi, kad būtent šis kelias suteiks galimybę ne tik patiems kūrėjams tobulinti savo įgūdžius, ugdyti originalias idėjas bei kurti pridėtinę vertę savo kanalams, tačiau taip pat sekėjams leis tapti dar išrankesniems ir mėgautis tik kokybišku bei išdirbtu turiniu.