Artėjant kovo 8-jai, Tarptautinei moters dienai ruošiasi tiek moterys, tiek ir jas mylintys vyrai. Šių metų kosmetikos pardavimai rodo, kad pirmosiomis kovo savaitėmis išauga prekyba kvepalais, odos ir kūno priežiūros priemonėmis bei aksesuarais, o prieš kovo aštuntąją į kosmetikos parduotuves užsuka ženkliai daugiau vyrų. Jose jie ieško, kuo maloniai nustebinti savo mylimąsias, drauges ar koleges.
Remiantis 2011 m. duomenimis, kovo pradžioje „Sarmos“ kosmetikos ir parfumerijos parduotuvėse kvepalų bei kvapiojo vandens buvo parduota 47 proc. daugiau nei vasario mėnesio pradžioje. Panaši tendencija pastebima ir šiemet. Palyginus su pirmosiomis vasario mėnesio savaitėmis šių metų kovo pradžioje pirkėjai intensyviau perka parfumerijos prekes.
„Artėjant Tarptautinei moterų solidarumo dienai jaučiamas pardavimų augimas, be to, į kosmetikos parduotuves užsuka ir vis daugiau vyrų. Pastebima, kad dovanas kovo 8-ios proga dažniau perka vyresnio amžiaus vyrai, tuo tarpu jaunuoliai mylimąsias labiau linkę sveikinti Šv. Valentino dienos proga. Tiesa, tiek vaikinai, tiek vyrai paprastai renkasi kvepalus, odos ir kūno priežiūros priemones: kvapius kremus, kūno losjonus,“ – sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo atstovė Jurga Kulickaitė. Nors dažniausiai vyrai renkasi gerai žinomus prekių ženklus, jie nesidrovi pasiteirauti ir parduotuvių konsultančių patarimo. J. Kulickaitė sako, kad lietuviai vyrai savo mylimoms moterims dažniausiai ieško švelnaus aromato, subtilių ir itin moteriškų kvepalų, be to, vis dažniau kosmetikos parduotuvėse apsilankę vyrai tiksliai žino, kokius kvepalus mėgsta jiems brangios moterys.
Moters dienai ruošiasi ir dailiosios lyties atstovės: kovo pradžioje prekyba dekoratyvinės kosmetikos bei nagų priežiūros ir manikiūro priemonėmis tampa intensyvesnė. Pastarųjų pardavimai lyginant su vasario mėnesio duomenimis kovo pradžioje išauga kone perpus, o dekoratyvinės kosmetikos parduodama vidutiniškai 12 proc. daugiau. Pasak J. Kulickaitės, artėjant Moters dienai ir pačios moterys dažniau lepinasi kokybiška kosmetika, atnaujina savo aksesuarus. Lankydamosi kosmetikos parduotuvėse dauguma moterų taip pat nepraleidžia progos išbandyti naujus kvepalus ar dekoratyvinę kosmetiką.