Verslas

Latvių startuolis talentų ieškoti žada ir Lietuvos bendrovėms

Šiuo metu visame pasaulyje jaučiamas didžiausias talentų trūkumas per pastaruosius 17 metų ir šis skaičius nuolat auga. Siekdami pagerinti ir pagreitinti talentų pritraukimo procesus, latviai sukūrė startuolį „Hyperjob“. Naujausia įrankio versija, ieškodama kandidatų, pasitelkia daugiapakopę valdymo sistemą, dirbtinį intelektą, žinučių A/B testavimą bei automatizuotą rinkodarą. Išbandę paslaugą Latvijoje ir jau padėję kaimynų kompanijoms susirasti darbuotojų Lietuvoje, kūrėjai žada drąsiai veržtis ir į mūsų rinką, ypač daug vilčių dėdami į didžiąsias technologijų sektoriaus įmones.

„Kol kas Lietuvoje neturime bendrovių, kurios naudotųjų „Hyperjob“, bet jau esame turėję Latvijos klientų, kurie naudojo mūsų įrankį pasiekti kandidatams Lietuvoje. Dalis pozicijų, kurias jau pavyko užpildyti mūsų klientams naudojant „Hyperjob“, yra programinės įrangos kaip paslaugos (SaaS) ir kitose IT srityse. Vienas iš klientų, kuris jau ieškojo kandidatų Lietuvos rinkoje, yra Latvijos inžinerijos startuolis „Cenos“, – pasakoja Janis Kreilis, „Hyperjob“ vadovas ir įkūrėjas.

Anot jo, Lietuvoje bendrovė daugiausia taikosi į technologijų sektorių – tik pradedančius veiklą ir jau plėtrą įvykdžius startuolius, IT bendroves ir didžiuosius Lietuvos darbdavius, kurie ieško aukštos kvalifikacijos darbuotojų tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Tarp pašnekovo minimų įmonių – tokios kaip „Revolut“, „Vinted“, „Danske Bank“, „Booking.com“, „Nord Security“, „kevin“, „Hostinger“, „Boredpanda“ ir kitos.

Startuolis paskelbė apie 435 000 EUR finansavimo etapą ir pristatė naujausią įrankio versiją. Finansavimo etapui vadovavo „SMOK.vc“, o jame, be kitų, dalyvavo „angelų investuotojų“ atstovai Davis Siksnans, vienas iš „Printful“ įkūrėjų ir buvęs vadovas bei Einar Roosileht. Finansavimo etapas bus panaudotas produktui paleisti ir toliau jį tobulinti.

„Darbo paieškos puslapiai atrodo lygiai taip pat jau keletą dešimtmečių, o darbdaviai geidžiamus talentus bando pritraukti šabloniniais darbo skelbimais. Tačiau tiek kandidatai, tiek mus supančios technologijos nepaliaujamai keičiasi. Todėl jei norime pasiekti geresnių rezultatų, pirmiausia reikia keisti požiūrį į įdarbinimo procesą – šiuo metu, kai susiduriame su tokiu didžiuliu kvalifikuotų darbuotojų trūkumu, turime apie jį galvoti labiau kaip apie rinkodarą, o ne atranką“, – teigia J. Kreilis.

Sukurti šį įrankį ir visiškai pakeisti požiūrį į atrankos procesą kilo trims vaikystės draugams, kurie pastebėjo, jog vis daugiau darbdavių bei įdarbinimo įmonių susiduria su rimtais talentų pritraukimo iššūkiais.

„Esu įkūręs žmogiškųjų išteklių valdymo bei įdarbinimo agentūrą, todėl dirbdamas toje srityje supratau, jog šiuolaikiniame talentų pritraukimo ir atrankos procese stinga efektyvumo. Pasikalbėję su draugais inžinieriais priėjome prie išvados, jog norint pagerinti atrankos procesą, turime įtraukti technologinius ir duomenimis grindžiamus metodus“, – apie idėją pasakoja „Hyperjob“ vadovas ir įkūrėjas.  

Pagerina kandidatų įsitraukimą

Įrankio kūrėjai teigia, jog naudojant „Hyperjob“ įmonės gali tikėtis 6 kartus didesnio kandidatų susidomėjimo per dvigubai trumpesnį laiką.

„Pagrindinis šio įrankio veikimo principas – automatizuota rinkodara. Platforma sukurta taip, kad interaktyvūs darbo paieškos puslapiai, automatizuotos ir itin individualizuotos žinutės bei dirbtinio intelekto valdomi kandidatų pasiūlymai leistų pritraukti geidžiamus talentus. Pasitelkdamas visa tai, įrankis sukuria laisvos pozicijos reklamą – darbo skelbimą, kuris leidžia potencialius kandidatus pritraukti kelis kartus greičiau bei efektyviau“, – teigia J. Kreilis.

Anot jo, be to, įrankis automatizuoja įvairius procesus, pavyzdžiui, kriterijus atitinkančių kandidatų paieškos procesą, žinučių A/B testavimą: „Įprastai atrankos specialistai potencialiems kandidatams rankiniu būdu siunčia žinutes per „LinkedIn“. Naudojant mūsų sukurtą įrankį atrankos specialistui pakanka išsiųsti nuorodą į dinamišką „Hyperjob“ puslapį, o toliau visą darbą atlieka sistema“.

Klientai pastebi, jog iš kandidatų sulaukia mažiau bendro pobūdžio klausimų apie laisvas pozicijas, o daugiau konkrečių užklausų, kurios tiesiogiai susijusios su būsimo darbuotojo darbo pobūdžiu ar atsakomybėmis.

Daugiau informacijos:

https://www.hyperjob.io/

Pranešimą paskelbė: Dovilė Tamkvaitė, Komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“

Parašykite komentarą