IT naujienos

Kokybiškų SEO resursų poreikis

Visada vyksta kova tarp dviejų dalykų – kiekybės ir kokybės. Ne veltui pastoviai ieškoma to auksinio kainos ir kokybės santykio, nes būtent jis nusako, kiek paslauga bus vertinga. Šiandien norėtųsi padiskutuoti apie SEO resursų kokybę ir poreikius Lietuvos versle.

Lietuviai verslininkai ieško paslaugų, kurios būtų:

a)    Pigios, greitos ir jų būtų daug;
b)    Kaip įmanoma pigesnės už padorią kokybę;
c)     Svarbu, kad būtų kokybė, kaina – nesvarbi.

SEO paslaugos teikiamos taip pat atsižvelgiant į šiuos tris kriterijus. Yra, kas daro pigiai ir greitai, bet kokybė dažnai nukenčia. Yra, kas dirba vidutiniškai, taip pat yra ir tokių, kurių kokybė aukšta, o kaina gali pasirodyti kosminė. Tai turėtų baigtis. Kodėl? Pateiksime keletą minčių.

Google reikalauja gerinti kokybę
Google ne kartą pasakė – aukščiau stovės paieškoje tie, kurie palaikys kokybę. Tai reiškia, kad daugiau dėmesio bus kreipiama į techninę tinklalapio pusę – kokybiškas kodas, atitinkantis standartus. Lengvas ir estetiškas dizainas, patogi navigacija. Tai pasiekti galima tik dirbant su rimtais profesionalais, savo srities žinovais.

Kokybės reikalauja lankytojai
Kad lankytojas užsisakytų paslaugas ar pirktų prekes reikia pateikti tai, kas jiems reikalinga – profesionalus ir malonus aptarnavimas. Realiose įmonėse tokį aptarnavimą garantuoja malonūs konsultantai, o internete? Konsultanto vaidmenį internete atlieka išsamus tekstas. Pardavėjas privalo pateikti visą informaciją, kuri bus reikalinga renkantis prekę. Nuotrauka nėra tokia informacija. Reikia atsakyti į kliento klausimus dar prieš juos užduodant. Tokiu būdu klientai turi gauti išsamų tekstą, kad jį perskaitę nebeturėtų abejonių, ar pirkti, ar ne. Jei vis dėlto klausimų kyla, tada lieka tiesioginio kontakto galimybė.

Kai klientas reikalauja tokio dalyko iš interneto svetainės, samdyti pigias SEO paslaugas siūlančius nebekyla rankos.

SEO paslaugos neapima tekstų puslapiui. Gal jie ir gali pakoreguoti, pridėti sakinį su tam tikru raktiniu žodžiu, tačiau parduodanti ir sklandus tekstas turi būti rašomas profesionaliai ir pagal užsakymą. Kokybiškas turinys yra vertybė, todėl dabar nemažai verslininkų pradėjo į jį investuoti. Kainuoja brangiau, gaminamas mažesniais kiekiais, tačiau didelių kiekių mažoje rinkoje ir nereikia… Taip įmonės rašo savo tinklaraščius, kuria interneto video, daro prezentacijas ir kitais būdais kuria kokybišką turinį. Tai džiugi tendencija, nesvarbu, kad taip mąsto vos 10% verslininkų. Kitiems vis dar „pigiau=geriau”. Tik gaila, kad neilgam, nes Google nuolatos griežtina sankcijas už šiukšlių kūrimą ir platinimą.

Parašykite komentarą