Jei neseniai įkūrėte įmonę, bendrovę ar kokią nors visuomeninę organizaciją, kur neįmanoma išsiversti be finansinių operacijų, pačiam tvarkyti jos buhalterinę apskaitą yra labai sudėtinga, o išlaikyti buhalterio etatą – per daug sudėtinga užduotis. Pati geriausia išeitis – užsakyti elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugą internetinėje įmonėje Eureka, kuri iš savo klientų sulaukia tik gerų atsiliepimų.
Kaip atliekama elektroninė buhalterinė apskaita?
Elektroninė buhalterinė apskaita vyksta nuotoliniu būdu, pasitelkus internetines ryšio priemones. Šios apskaitos veiksmai savo forma yra panašūs į elektroninę bankininkystę. Paslaugos gavėjui yra sudarytos visos galimybės sekti pagrindinę savo įmonės finansinę situaciją, esamus rodiklius. Jis gali pats išrašyti sąskaitas.
Su klientu bendrauja jam paskirtas buhalterijos specialistas, kuris ir tvarko visą jam patikėtą buhalterinę apskaitą. Į jo pareigas įeina ir užsakovo konsultavimas visais klientui svarbiais finansiniais bei mokestinės politikos klausimais. Šis buhalterinės apskaitos būdas klientui finansiškai yra naudingas, nes šios rūšies paslaugos teikėjai visus reikiamus darbus atlieka už nedidelę kainą.
Kokią praktinę naudą gauna klientas iš elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugos teikėjo?
Klientui yra labai patogu tai, kad jis paslaugos teikėjo internetinės savitarnos portale gali stebėti visus savo įmonės finansinius pasiekimus, sekti įmonės apyvartos ir pelno rodiklių pokyčius bei išrašyti sąskaitas. Be to, su klientais dirbantys specialistai jiems yra labai lojalūs, netgi pataria, kaip, nepažeidžiant mokestinių įstatymų, išvengti didesnių mokesčių. Todėl abipusis geranoriškas bendradarbiavimas tikrai duoda gerų rezultatų ir garantuoja didelę praktinę naudą.
Kodėl internetiniams buhalteriams neįmanoma savo klientų įvelti į nepatogią situaciją?
Kadangi puikiai savo darbą atliekančio buhalterio etato išlaikymas reikalauja gana didelių išlaidų, geriau jo atsisakyti. O internetinės buhalterijos įmones praktiški įmonių ir organizacijų vadovai renkasi todėl, kad jų specialistai nuolat kelia savo profesinę kvalifikaciją. Jie, dirbdami per nuotolį, negali susidaryti jokių psichologinių nuostatų, galinčių pakenkti bendravimui su klientu, kas gali nutikti su įmonėje fiziškai dirbančiu samdytu buhalteriu. Šaunu ir tai, kad internetinė įmonė dirba be atostogų ir susirgimų, todėl klientų buhalterinė apskaita vykdoma nepertraukiamai. https://www.eureka.lt/
Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats