Verslas

„Kit Kat“ stiprina tvarumo poziciją: iki 2025-ųjų taps anglies dvideginiui neutraliu prekės ženklu

„KitKat“, vienas populiariausių šokolado batonėlių pasaulyje, iki 2025 m. įsipareigoja tapti anglies dvideginiui neutraliu prekės ženklu. Pagrindinis „KitKat“ tikslas – daugiau kaip 50 % sumažinti teršalų kiekį, kuris į aplinką patenka batonėlio žaliavų gavybos, produkto gamybos ir platinimo procesų metu.

Didžioji dalis anglies dvideginio į aplinką išsiskiria išgaunant šokoladinių batonėlių gamybai skirtą kakavą ir pieną. „KitKat“ gamintoja „Nestlé“ sieks kiek įmanoma sumažinti šią emisiją, skatindama miškų atkūrimą ir perėjimą prie atsinaujinančio žemės ūkio.

Tais atvejais, kai sumažinti anglies dvideginio emisijos nebus įmanoma, prekių ženklas investuos į tokias natūraliais klimato sprendimais pagrįstas aukštos kokybės priemones, kurios padėtų atsverti anglies dvideginio žalą.

Norėdamas įvertinti, kokį anglies dvideginio pėdsaką „KitKat“ palieka šiuo metu, prekės ženklas bendradarbiauja su tarptautiniu klimato kaitos ir tvarumo konsultacijų fondu „The Carbon Trust“ – įvertinimo rezultatų tikimasi iki 2021 m pabaigos.

Miškų saugojimas ir atkūrimas

Vertinant visą pasaulinę žemės ūkio tiekimo grandinę, labiausiai prie augančių anglies dvideginio rodiklių prisideda miškų kirtimas. „Nestlé“ yra įsipareigojusi užtikrinti, kad jos produkcijos ingredientų gavyba neprisidėtų prie miškų kirtimo, todėl per pastaruosius dešimt metų bendrovė pristatė ne vieną iniciatyvą, pvz.: įdiegė nepriklausomo sertifikavimo programą, kuria tiekimo grandinės žemėlapius, pasitelkia palydovinius vaizdus miškų kirtimo situacijai stebėti.

„Nestlé“ itin daug dėmesio skiria miškų išsaugojimui ir atkūrimui. Pavyzdžiui, 2019 m. įmonė pasidalino veiksmų planu, kaip tvariai išgauti kakavą ir apsaugoti miškus. Šių metų balandžio pradžioje, suvienijusi jėgas su kitomis bendrovėmis, „Nestlé“ pristatė „Rimba Collective“ iniciatyvą, kurios tikslas – apsaugoti ir atkurti daugiau kaip 500 000 hektarų plotą užimančius tropinius miškus Pietryčių Azijoje, kur kompanija išgauna žaliavas savo produkcijos gamybai.

Atsinaujinančio žemės ūkio plėtra

Skatindama atsinaujinančio žemės ūkio plėtrą, „KitKat“ planuoja dar glaudžiau bendradarbiauti su kakavą, palmių aliejų, grūdus, cukrų ir pieną tiekiančiais ūkininkais. Tokie ūkininkavimo metodai, kai naudojama mažiau sintetinių žaliavų, tvariau dirbama žemė ir sodinami medžiai, padeda mažinti teršalų kiekį atmosferoje, didina biologinę įvairovę ir ūkių produktyvumą. Palaikydamas aplinką tausojančias iniciatyvas, „Kit Kat“ prekės ženklas iki 2025 m. padės ūkininkams pasodinti 5 milijonus medžių, kurie teiks didesnį šešėlį pasėliams kakavos ūkiuose ir taip padės iš aplinkos pašalinti daugiau anglies dvideginio.

Sparčiau pereinama prie atsinaujinančios elektros energijos

„KitKat“ deda pastangas, kad sumažintų ir gamybos metu į aplinką išmetamų teršalų kiekį. Nuo 2000 m. prekių ženklas jau sumažino „KitKat“ gamybai sunaudojamos energijos kiekį daugiau negu 40 % vienai tonai produktų.

Gamindama „KitKat“, „Nestlé“ jau kurį laiką naudoja dalį atsinaujinančios elektros energijos, pavyzdžiui iš Viduriniuose Rytuose ir Brazilijoje įrengtų saulės jėgainių. Bendrovė ir toliau ieško naujų būdų, kurie leistų iki 2025 m. visiškai atsisakyti iškastinio kuro ir naudoti vien tik atsinaujinančius energijos šaltinius.

Daugiau kaip dešimt metų

„KitKat“ daugiau kaip dešimtmetį deda pastangas, kad padidintų savo tiekimo grandinės tvarumą. 2009 m. „Nestlé“ pristatė „Kakavos planą“, o nuo 2016 m. „KitKat“ gamybai naudojama tik „Kakavos plano“ sertifikatu patvirtinta, tvariai išgaunama kakava.

Vykdydama „Kakavos planą“, „Nestlé“ pasodino daugiau kaip 15 milijonų kakavmedžių ir kakavos gavybos tvarumui skatinti skyrė 300 milijonų CHF.

Naujasis „KitKat“ įsipareigojimas tapti anglies dvideginiui neutraliu prekių ženklu yra vienas iš pavyzdžių, rodančių „Nestlé“ pastangas kuo labiau sumažinti neigiamą poveikį aplinkai. Bendrovė yra pasiryžusi iki 2050 m. visos korporacijos mastu pasiekti nulinę emisiją.

Daugiau apie šį planą galite paskaityti čia: https://www.nestle.com/csv/global-initiatives/zero-environmental-impact/climate-change-net-zero-roadmap

Pranešimą paskelbė: Agnė Jašinskienė, UAB ADVERUM

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą