Marketingas

„Kiekviena diena verta stebuklo“: „Lidl“ kviečia pradėti ruoštis šventėms ir pristato kalėdinę kampaniją

Šventinis laikotarpis – metas, kuomet visi trumpam sulėtina tempą, o dėmesys skiriamas tam, kas iš tiesų svarbu. Šiemet žemų kainų prekybos tinklas „Lidl“ kviečia šį jausmą išlaikyti ištisus metus – pristato tarptautinę kalėdinę kampaniją „Kiekviena diena verta stebuklo“ bei primena, kad svarbiausi bei vertingiausi dalykai slypi paprastuose kasdienybės momentuose.

Daugelis žmonių kalėdinį laikotarpį sieja su stebuklų metu – džiugina artimuosius bei bent trumpam sustoja ir pagalvoja apie tai, kas išties svarbiausia. Šių metų „Lidl“ kalėdine kampanija kviečia šį požiūrį išlaikyti ir kasdienybėje.

„Kasdien siekiame, kad mūsų klientų gyvenimas būtų bent šiek tiek lengvesnis, patogesnis ir kupinas prasmingų akimirkų. Stengiamės, kad apsilankymas „Lidl“ parduotuvėse mūsų klientams kartu ir kurtų malonią patirtį – su šypsena ir nuoširdumu. Šių metų kalėdinė kampanija primena, jog šiluma, dėkingumas ir bendrystė neturėtų būti tik šventinio laikotarpio dalis – šias vertybes savo aplinkoje, darbe ir tarpusavio santykiuose galime skleisti kasdien“, – sako Neringa Podkopajeva , „Lidl Lietuva“ ir „Lidl“ bendrovių Latvijoje bei Estijoje rinkodaros vadovė.

Maži kasdieniai dalykai – didelė vertė

Šių metų „Lidl“ kalėdinė kampanija kviečia atkreipti dėmesį ne tik į emocijas, bet ir į praktiškus būdus, kurie padeda vertinti mažus, tačiau prasmingus dalykus. Vienas jų – sąmoningas požiūris į mitybą bei atsakingus pasirinkimus ir šventiniu laikotarpiu.

Vadovaudamasis Pasaulio sveikatos organizacijos parengtais planetai palankios mitybos principais, „Lidl“ siekia iki 2050 metų savo asortimente dar labiau išplėsti augalinės kilmės produktų pasiūlą. Šiemet kalėdinės kampanijos metu pristatomas šventinis meniu su augaliniais ingredientais įrodo, kad kalėdinio stalo meniu gali būti kokybiškas, tvaresnis, o produktų kainos – žemos kasdien.

Taip pat „Lidl“ visose šalyse pristatys nacionalines socialines kampanijas, kuriomis siekia prisidėti prie gražesnių švenčių kūrimo socialiai pažeidžiamoms visuomenės grupėms. Šių kampanijų metu prekybos tinklas organizuos įvairias iniciatyvas, kad Kalėdos taptų šviesesnės tiems, kuriems jos ypač reikalingos.

Tarptautinė kalėdinė kampanija vyks 31 „Lidl“ šalyje. Pagrindinis jos akcentas – šiltas šventinis klipas, kurį bus galima išvysti per televiziją bei socialiniuose tinkluose. Šventinę žinutę sustiprins reklamos lauko ir skaitmeniniuose ekranuose. „Lidl“ kalėdinį klipą galite pamatyti čia.

Daugiau informacijos apie šių metų „Lidl“ Kalėdų kampaniją taip pat rasite čia.

Iš viso Lietuvoje veikia 82 „Lidl“ parduotuvės 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.

Parašykite komentarą