Verslas

Kelionių organizatorius vysto naują pardavimų strategiją

Naujieji metai turizmo sektoriui žada ir naujų iššūkių – atsigaunantis turizmo verslas, kintantys Lietuvos poilsiautojų poreikiai, iki galo nesureguliuota teisinė bazė. Tarptautinis kelionių organizatorius TEZ TOUR, vertindamas situaciją bei rinkos pokyčius, metus pradėjo struktūriniais pasikeitimais įmonės viduje ir veiklos strategijos atnaujinimu.
„Kelionių organizavimo versle svarbiausia yra operatyvumas, lankstumas. Tik taip galime užtikrinti mūsų kompanijos deklaruojamų vertybių realų įgyvendinimą: teikti kokybiškas paslaugas, užtikrinti poilsiautojų saugumą bei išlaikyti klientų ir partnerių pasitikėjimą. Todėl optimizavome įmonės valdymą, darėme daug struktūrinių pakeitimų, atsakomybę koncentruodami departamentų bei skyrių vadovų rankose“, – apie pasikeitimus kalbėjo TEZ TOUR Lietuvoje direktorius Aleksandras Sukovas.
Bene ryškiausias TEZ TOUR Lietuvoje pokytis – įkurtas naujas Pardavimų departamentas, kuruosiantis iki šiol savarankiškai veikusius Rinkodaros, Mokymų bei Pardavimo skyrius. Tikimasi, kad šio departamento įsteigimas leis taikyti dar aukštesnius kokybės standartus bei užtikrins sklandų pardavimų procesą. Šiam padaliniui vadovauti paskirtas iki šiol įmonės Aviacijos skyriui vadovavęs, ilgametę patirtį turizmo sektoriuje turintis Evaldas Malakauskas.
„Įvertinę artimiausią perspektyvą, koreguojame ir savo veiklos strategiją. Viliuosi, kad tai padės siekti dar geresnių rezultatų ne tik TEZ TOUR, bet ir su mumis bendradarbiaujančioms kelionių agentūroms. Puikiai suprantame, jog šiuo metu neaiški situacija dėl naujojo Turizmo įstatymo taikymo įneša nemažai sumaišties ir nerimo į agentūrų veiklą, todėl mūsų uždavinys sudaryti kuo palankesnes sąlygas partneriams dirbti pelningai, puoselėti sąžiningos konkurencijos kultūrą Lietuvos turizmo rinkoje“, – sakė TEZ TOUR Lietuvoje Pardavimų departamento vadovas E. Malakauskas.
„Stabilumą išlaikysime ir vykdydami išankstinius kelionių pardavimus į lietuvių pamėgtus kurortus bei siūlydami naujas kryptis. Matome, kad vis didėja turistų poreikis ilsėtis 4-5 žvaigždučių viešbučiuose su paslauga „viskas įskaičiuota“. Todėl dėsime visas pastangas, kad TEZ TOUR savo klientams užtikrintų optimalų kainos ir kokybės santykį, o tai padaryti padės didelis įdirbis su geriausiais poilsio šalių viešbučiais“, – teigė E. Malakauskas.

Parašykite komentarą