Verslas

Keisti tarifus nusprendžia mažiau kaip 10 proc. gyventojų, besikreipiančių į RST

Rytų skirstomiesiems tinklams (RST) paskelbus, jog nuo vasario 1 d. gyventojai gali nemokamai pasikeisti dviejų laiko zonų tarifus į vienanarį tarifą, šia galimybe pasinaudojo mažiau kaip 10 proc. klientų, kurie kreipėsi į bendrovės klientų aptarnavimo skyrius per pirmąsias šio mėnesio dienas. Gyventojų apsisprendimą lemia tarifų keitimo ekonominio naudingumo skaičiavimai. Didžioji dalis klientų, besidominčių tarifų keitimu, nusprendžia jų nekeisti. Atsiskaitydami pagal dviejų laiko zonų tarifus jie gali sutaupyti daugiau išlaidų, patiriamų dėl suvartojamos elektros energijos. Pasak RST klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vadovo Tomo Petkevičiaus, sausio pabaigoje bendrovei suteikus galimybę gyventojams nemokamai pasikeisti elektros tarifus iš dviejų laiko zonų į vieną, pirmosiomis vasario dienomis RST sulaukė didelio klientų susidomėjimo. „Šią savaitę kasdien į mūsų klientų aptarnavimo skyrius atvyksta arba kreipiasi telefonu apie 30 proc. daugiau gyventojų nei įprastai. Dauguma jų domisi tarifų keitimo galimybėmis, tačiau tik pavieniai asmenys nusprendžia juos pakeisti”, – teigia Tomas Petkevičius. „Priimant sprendimą keisti tarifus, pirmiausia siūlome gyventojams apskaičiuoti ekonominį tarifų keitimo naudingumą. Juk net ir sumažėjus skirtumui tarp dieninio ir naktinio (savaitgalio) tarifų, atsiskaityti pagal dviejų laiko zonų tarifus gyventojams yra vis dar naudingiau. Jei bent 31 proc. elektros suvartojama pagal naktinį ir savaitgalio zonos tarifą, tai klientui palankiau atsiskaityti pagal dviejų laiko zonų tarifus. Dviejų laiko zonų tarifų naudingumas ypač ženklus tiems gyventojams, kurie namuose naudoja elektrines virykles”, – sako RST klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vadovas. RST teritorijoje nuo vasario 1 d. gyventojai gali nemokamai pasikeisti iš dviejų laiko zonos tarifus į vienos ir atvirkščiai tuomet, jei dėl tarifų keitimo nėra būtinas elektros apskaitos prietaiso pakeitimas arba jo perprogramavimas. Norintys pakeisti tarifus gyventojai kviečiami atvykti į bendrovių klientų aptarnavimo skyrius pateikti savo prašymus, kuriuose būtina nurodyti iki tarifų keitimo dienos suvartotos elektros energijos kiekį (paskutinius skaitiklio rodmenis). Klientus aptarnaujantys RST darbuotojai suteikia informaciją, kaip pakeitus tarifą reikės užpildyti atsiskaitymo knygeles (deklaruoti elektros kiekį, apskaičiuoti mokestį) ir nuo kurios dienos galima atlikti atsiskaitymą pagal pasirinktus tarifus. T. Petkevičius primena, kad elektros tarifų keitimas gyventojams galimas vieną kartą per metus. Pasak T. Petkevičiaus, klientams nebūtina gaišti savo laiko vykstant nepalankiu žiemos oru ir sniegu užverstais keliais į RST klientų aptarnavo skyrius, jei nėra įsitikinta, jog keisti tarifus tikrai verta. Jo teigimu, ekonominę tarifų taikymo naudą gyventojai gali apsiskaičiuoti patys arba naudojant elektroninę skaičiuoklę, esančią bendrovės tinklalapyje (www.rst.lt) šalia 2010 m. elektros energijos tarifų sąrašo. Klientai savo metinį elektros energijos suvartojimą gali pasitikrinti prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano elektra” (www.manoelektra.lt). Daugiau informacijos apie naujus elektros tarifus ir atsiskaitymą vartotojai gali sužinoti skambindami trumpuoju numeriu 1802, RST informaciniuose skelbimuose spaudoje bei tinklalapyje (www.rst.lt). Savo klausimus RST klientai gali pateikti elektroniniu paštu (info@rst.lt). Apie Rytų skirstomuosius tinklus: AB Rytų skirstomieji tinklai (RST) įkurta 2001 m., šiuo metu įmonė aptarnauja per 761 tūkst. klientų 34,8 tūkst. kv. km Lietuvos teritorijoje: Vilniaus, Panevėžio, Alytaus ir Utenos apskrityse bei dalyje Kauno ir Marijampolės apskričių. RST įmonių grupei priklauso antrinės įmonės: UAB „Elektros tinklo paslaugos”, UAB „Rytra” ir UAB „Tetas”.

Parašykite komentarą