Verslas

Ką lietuviai perka vasarą: „LastMile“ atskleidė, kurios prekės populiariausios

Pirkėjai vasarą vertina galimybę apsipirkimui reikalingą laiką skirti poilsiui ar aktyviam laisvalaikiui, taip pat jiems svarbu ir tai, kad užsakytas prekes galima gauti greitai ir lanksčiai. Prekių pristatymo platformos „LastMile“ vadovas ir bendraįkūrėjas Tadas Norušaitis pastebi, kad šią vasarą prekių į namus pristatymų skaičius išaugo, be to, į pirkėjų krepšelius patenka daugiau sezoninių vaisių.

Vertina dėl greito pristatymo

 „Mūsų platforma yra orientuota į pirkėjus, kurie nori įsigyti kasdienio vartojimo prekių ir gauti greitą pristatymą. Tai rodo ir apsipirkimo duomenys: net 95 proc. platformoje apsipirkinėjančiųjų prekes nori gauti per valandą ar kelias ir tik likę 5 proc. savo pirkinius planuoja iš anksto. Pastebime, kad pirkėjų krepšeliuose vasarą dominuoja švieži produktai, turintys trumpesnį galiojimo laiką, daugiausiai vaisiai ir daržovės, šiltuoju metu matome ir sezoninių vaisių paklausos augimą. Populiariausi jų yra trešnės, arbūzai, šilauogės“, – teigia T. Norušaitis.

T. Norušaitis pastebi, kad šią vasarą prekių pristatymo į namus paslaugos poreikis išaugo. Anot jo, to priežastys – patrauklūs pasiūlymai ir greitas pristatymas, kai prekes į namus ar norimą vietą galima gauti nuo užsakymo praėjus vos valandai.

Krepšelio turinys keičiasi ir lyginant šiokiadienius su savaitgaliais bei šventiniais laikotarpiais, kai žmonės laukia svečių ar ruošia šventinį stalą. Kadangi savaitgaliais pirkėjai turi daugiau laiko – dažniau eksperimentuoja virtuvėje. Jų krepšeliuose dažnai atsiduria kepimui ant žarijų skirti kepsniai, šviežia žuvis, jūros gėrybės.  

Domisi ir paslaugomis pajūryje 

Dar viena prekių pristatymo platformos siūloma naujovė, kuria susidomėjo pirkėjai, – prekių pristatymas visame pajūryje: nuo Klaipėdos iki Latvijos sienos. Užsakymai vykdomi ne tik pagrindiniuose kurortuose: Palangoje, Šventojoje, bet ir už miestų ribų, išskyrus Neringą.

„Vasaros sezono pradžioje prekes pradėjome pristatyti ir pajūryje.  Su kiekviena diena matome augantį užsakymų skaičių: vis daugiau naujų klientų sužino apie tokią galimybę pajūryje, o esami didžiųjų miestų klientai taip pat pradėjo aktyviai naudotis pristatymo paslauga“, – sako T. Norušaitis. 

Pasak jo, poilsiautojų pirkinių krepšelis beveik nesiskiria nuo įprastinio. Tiesa, pastebima, kad pajūryje besiilsintys poilsiautojai bei vietos gyventojai dažniau užsisako įvairių gaiviųjų gėrimų. Tiek pajūryje, tiek visuose miestuose, kuriuose veikia startuolis „LastMile“, vasarą prekės yra pristatomos nemokamai.

Startuolio „LastMile“ platforma šiuo metu turi daugiau nei 300 tūkst. registruotų vartotojų. Net 95 proc. pirkėjų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 40 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 30 tūkst. prekių. Šiuo metu „LastMile“ savo paslaugas siūlo Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Tauragės, Šilalės ir Marijampolės gyventojams. Prekybos tinklas „Iki“ 2021 m. rugsėjo mėn. įsigijo startuolį „LastMile“ po sėkmingo, daugiau nei pusantrų metų trukusio, bendradarbiavimo.

Šiuo metu „LastMile“ kartu su „Iki“ ėmėsi dar vieno ambicingo elektroninės komercijos projekto. Bendradarbiaujant su Estijos technologijų bendrove „Cleveron Mobility“ jau rugsėjį Vilniuje bus išbandytas prekių pristatymo į namus autonominiais automobiliais sprendimas.

Parašykite komentarą