• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • 7 priežastys pakeisti durų spyną
  • Kokie lietuviški suvenyrai keliaus į Dubajų: mediniai šaukštai ar gintaro karoliai?
  • Pandemija – ne priežastis atidėlioti skiepus nuo erkinio encefalito

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Iššūkis IT sektoriuje – stiprinti darbuotojų lojalumą 
  • Dirbtinį intelektą kurianti lietuvė: jei moki parašyti rašinį, pavyks ir programuoti
  • Įvaldykite savo „Android“ išmanųjį: 7 funkcijos, kurias mažai kas atradę

Išbandymų metais „Maxima“ susitelkė į darbuotojų gerovę, tvarumo skatinimą ir bendruomenių palaikymą

Išbandymų metais „Maxima“ susitelkė į darbuotojų gerovę, tvarumo skatinimą ir bendruomenių palaikymą

Iššūkių kupini praėjusieji metai iš lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pareikalavo ypatingo susitelkimo, greito sprendimų priėmimo ir lankstaus bei atsakingo požiūrio. Todėl ypač daug dėmesio buvo skiriama darbuotojų saugumo, komforto ir sveikatos užtikrinimui. Visgi greta COVID-19 pandemijos išbandymų įveikos didžiausias šalies darbdavys tvirtai laikėsi tvariojo kurso, didelį dėmesį skyrė tęstinei socialinių veiklų, programų ir įvairių projektų paramai. Prisidėdama prie darnaus bendruomenių vystymo bei socialinės atsakomybės puoselėjimo, „Maxima“ nepamiršo ir savo darbuotojų finansinės gerovės: pernai bendrovė jiems išmokėjo 15 mln. eurų premijų, didino vidutinį atlyginimą.

Prioritetas – saugumas ir sveikata

Apžvelgdama 2020-uosius, prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė pabrėžia, jog praėję neįprasti ir sudėtingi metai parodė, koks svarbus yra tarpusavio palaikymas, supratimas ir padrąsinimas kiekvieno, stojančio į kovą su kilusia pandemija.

„Todėl noriu nuoširdžiai padėkoti mūsų darbuotojams, kurie tvirtai, užtikrintai ir nugalėdami baimes kasdien rūpinosi visais pirkėjų poreikiais. Šią komandą pavadinčiau tikrais herojais, su atsakomybe kiekvieną dieną žengusiais į priešakines kovos su pandemija pozicijas. Tik dėl jų besąlygiško atsidavimo galėjome garantuoji aukščiausią paslaugų kokybę bei viso verslo sėkmę tokiu įtemptu laikotarpiu“, – akcentuoja J. Bivainytė.

Todėl, atsidėkodama už darbuotojų lojalumą, bendrovė savo komandai skyrė ypatingą dėmesį. Rūpindamasi koronaviruso prevencija, „Maxima“ kovą, prasidėjus pirmajam karantinui, viena pirmųjų šalyje įdiegė saugumo sprendimus – organines stiklo pertvaras. Saugodama savo darbuotojus nuo COVID-19 rizikos, bendrovė jiems taip pat suteikė visas būtinas apsaugos priemones – medicinines kaukes, apsaugos skydelius, pirštines, dezinfekcinius rankų skysčius. Padidintam saugaus apsipirkimo parduotuvėse užtikrinimui nuo kovo kas mėnesį papildomai skyrė apie 0,3 mln. eurų.

Bendrovės taikomas COVID-19 pandemijos prevencijos priemones darbuotojams dar balandį papildė specialus šios ligos draudimas, kuris galioja ir šiuo metu. Pastaruoju savo darbuotojus apdraudusi viena pirmųjų šalyje, bendrovė garantuoja, jog kiekvienam, susirgusiam koronaviruso infekcija ir besigydančiam ligoninėje, bus mokama fiksuota išmoka, taip pat ligonpinigiai. Be to, skyrusi ypatingą dėmesį komandos sveikatos užtikrinimui, bendrovė gruodį papildomai ją apdraudė metiniu sveikatos draudimu. Jis darbuotojams suteikia galimybę greičiau ir paprasčiau patekti pas medikus tiek valstybinėse, tiek privačiose gydymo įstaigose, o šiai priemonei įmonė skyrė 1,5 mln. eurų.

Atsisakė akvariumų ir plastiko

Įveikdama pandemijos išbandymus, bendrovė pernai sėkmingai laikėsi tvarumo užtikrinimo krypties. J. Bivainytės teigimu, atsakingo verslo puoselėjimo būtinybė reikalauja dėti visas pastangas, kad įmonės veikla atitiktų aplinkosaugos, išteklių tausojimo ir tvaraus augimo principus.

„Tai – ir pridėtinės vertės kūrimo sąlyga. Esame viena didžiausių šalies įmonių, todėl privalome nelikti abejingi dabartinį pasaulį lydintiems vis didesniems ekologiniams išbandymams. Todėl ir toliau įgyvendinome aplinkosaugos, tvarumo ir žiedinės ekonomikos tikslus, investavome į žaliąsias technologijas bei užtikrinome kuo mažesnį daromą poveikį aplinkai“, – tikina „Maximos“ generalinė direktorė.

Todėl, pasak J. Bivainytės, pernai bendrovė ypač daug dėmesio skyrė perteklinio plastiko vartojimo mažinimui. Per 2020-uosius prekybos tinklo parduotuvėse buvo atsisakyta visų vienkartinių plastikinių produktų – ausų krapštukų, stalo įrankių, lėkščių, šiaudelių, iš polistireninio putplasčio pagamintos maisto ar gėrimų taros.

Bendrovė pernai kruopščiai rūpinosi ir gyvūnų gerove bei jų teisėmis. Dar vasarą buvo atsisakyta gyvos žuvies akvariumų visose XX formato tinklo parduotuvėse, o iki šių metų pradžios jų nebeliko ir XXX bei XXXX formato „Maximose“.

Bendrovė taip pat investavo į energiją taupančius sprendimus. Prekybos tinklas pernai skyrė daugiau nei 0,5 mln. eurų LED apšvietimo sistemoms savo parduotuvėse ir sandėliavimo patalpose įrengti. Šie sprendimai leido perpus sumažinti patalpų apšvietimui tenkančias energijos sąnaudas.

Dėmesys ir visuomenės, ir darbuotojų gerovei

Apžvelgdama praėjusių metų indėlį į tvarumo skatinimą, J. Bivainytė priduria, jog gamtos saugojimą pernai bendrovė siejo ir su socialinėmis iniciatyvomis. Skatindama atsakingą vartojimą bei siekdama sumažinti maisto produktų švaistymą, „Maxima“ ir toliau rūpinosi, jog tinkami vartoti produktai pasiektų skurdžiau gyvenančius Lietuvos žmones. Jų pastaruosius tiekiančiai labdaros organizacijai „Maisto bankas“ pernai, kaip ir kasmet, perduota už daugiau kaip pusę milijono eurų.

Socialinio aktyvumo skatinimą bendrovė puoselėjo ir tęsdama jau 18 metų vykstančią šalies moksleiviams skirtą programą „Lietuvos Maximalistai“. Ši iniciatyva 2020-aisiais sulaukė rekordinio susidomėjimo ir paraiškų skaičiaus, o projekto dalyviams skirtų metinių stipendijų, kurios buvo padidintos iki 170 eurų per mėnesį, fondas paaugo iki 80 tūkst. eurų sumos.

Be bendrovės dėmesio pernai neliko ir socialinė programa „Mes – bendruomenė“. Siekdama skatinti bendruomeniškumą ir padėti kurti alternatyvias švietimo, laisvalaikio ir pramogų erdves, didinti neformalaus mokymosi bei užimtumo galimybes, vystyti edukacijos, kultūros ir sporto infrastruktūrą, gerinti gyvenamąją aplinką, „Maxima“ projektui skyrė rekordinę – 90 tūkst. eurų – sumą.

„Praėjusiais metais dar labiau sutvirtinome mūsų draugystę su „Maltos ordino pagalbos tarnyba“, bendradarbiavome su „SOS vaikų kaimai“, pradėjome bendradarbiavimą su Lietuvos Kurčiųjų draugija, prisidėjome prie iniciatyvų pagelbėti senoliams bei vaikams per karantiną. Spręsdami socialines problemas bei siekdami teigiamų pokyčių visuomenėje, nepamiršome ir savo darbuotojų finansinės gerovės. Pernai komandai išmokėjome skatinamųjų premijų už 15 mln. eurų, o jos, lyginant su 2019-aisiais, padidėjo 45 proc. Kartu virš 10 proc. išaugo ir vidutinis atlyginimas. Todėl šis finansinis paskatinimas tapo ne tik padėka mūsų darbuotojams už nelengvus praėjusius metus, bet ir postūmiu stabiliau pasitikti prasidėjusius 2021-uosius“, – reziumuoja J. Bivainytė.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Rekomenduojame
 
Jermyn Street Luxury Pre-Shave Gel Gelis prieš skutimąsi, 50ml
 
1.3. Strengthening Shampoo With Lavender Šampūnas kasdieniam naudojimui, jautriai galvos odai, 250 ml
 
Nourishing Moisture Conditioner Maitinantis ir drėkinantis kondicionierius sausiems plaukams, 1000 ml
 
Shades of Dahlia Valomasis veido ir rankų gelis, 280ml
 
REPAIR Atkuriamasis tekstūrą grąžinantis purškalas, 195 ml
 
Teknia Frizz Control Conditioner Nenuplaunamas kondicionierius nepaklusniems plaukams, 300ml
2021 01 15   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • „Luminor“ skiria paramą Lietuvos maltiečiams

  • LPĮA palaiko valstybės ryžtą gelbėti verslą, tačiau turi pastabų ir pasiūlymų

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • https://zaidziam.lt
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT