Lygiai prieš 5-erius metus – 2004-ųjų rugsėjį su žiūrovais pirmą kartą pasisveikino Pirmojo Baltijos kanalo (PBK) informacinės laidos „Lietuvos laikas” vedėjai. 2004 metai buvo ypatingi dėl kelių priežasčių: Lietuva priimta į Europos Sąjungą bei NATO, vyko pirmasis Europos istorijoje apkaltos prezidentui procesas, išrinktas naujasis Lietuvos Seimas ir… eteryje pasirodė pirmoji šalies komercinėse televizijose informaicinė laida rusų kalba „Lietuvos laikas”. Vyriausias „Lietuvos laiko” žinių tarnybos Lietuvoje redaktorius Sergejus Perepelica: „Informacinė laida „Lietuvos laikas” buvo sukurta tam kad, rusakalbiai Lietuvos gyventojai – lenkai, rusai, ukrainiečiai, žydai, baltarusiai bei kiti – turėtų galimybę sužinoti apie pačius aktualiausius Lietuvos bei pasaulio įvykius ta kalba, kurią jie moka geriau nei lietuvių. Didžiausias „Lietuvos laiko” skirtumas nuo lietuviškų televizijų žinių yra tas, kad per PBK apie šalies ir užsienio įvykius pranešama rusų kalba, kurią pagal paskutines sociologines apklausas supranta didžioji dalis Baltijos šalių gyventojų (apie 70%). Taigi, pirmiausiai „Lietuvos laikas” buvo skirtas Lietuvos rusakalbiams, tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje per PBK transliuojamos informacinės laidos „Latvijos laikas” bei „Estijos laikas” – atitinkamai šių šalių rusakalbių auditorijoms. Pirmasis Baltijos kanalas priklauso vienam didžiausių žiniasklaidos holdingų Baltijos šalyse „Baltic Media Alliance” (BMA). BMA – nepriklausoma, europietiška ir privati kompanija, besilaikanti kiekvienos iš Baltijos šalių, kuriose veikia bei Europos Sąjungos teisės norminių aktų. „Pirmojo Baltijos kanalo” naujienų tarnybos veikia Vilniuje, Rygoje ir Taline. Tarp naujienų tarnybų vyksta aktualios Baltijos šalims informacijos apsikeitimas. „Lietuvos laikas” siekia savo žiūrovams pateikti visapusišką bei objektyvią informaciją apie pačius aktualiausius ir svarbiausius įvykius šalyje ir visuomenėje. „Žinios, kurios jau senai įgijo ir nuolat tik stiprina operatyvios, informatyvios, aktualios ir svarbiausiai nešališkos informacinės laidos įvaizdį, užkariavo žiūrovų simpatijas ir pasitikėjimą: „Lietuvos laiko” share (dalis pagal žiūrėtą laiką) lyginant 2009-uosius su 2004-aisiais padidėjo 44% – nuo 4.0 iki 5.8, o reitingas paaugo 31%. Prieš du metus laidoje atsirado nauja rubrika – „karštoji PBK linija”, paskambinus šia linija žiūrovai gali papasakoti žurnalistams apie savo problemas. Aktualiausios temos pristatomas televizijos siužetų pagalba. Vienas iš ryškiausių pavyzdžių – daugiabučių gyventojų kova su mobiliojo ryšio antenomis. Mūsų korespondentai parengė kelis reportažus šia tema ir štai rezultatas – Seimas ruošiasi peržiūrėti antenų įrengimo daugiabučiuose teisėtumą ir tvarką, o teisminės instancijos – gyventojų ieškinius kompanijai” – sako PBK Lietuvoje atstovaujančios įmonės „BMA Lietuva” direktorius Andrius Barakūnas. „Lietuvos laikas” rodomas darbo dienomis, vakare, po laidos „Laikas”. Šiandien tai vienintelė 20 minučių trunkantį informacinė TV laida Lietuvoje rusų kalba.