Verslas

Įmonė ėmėsi nestandartinio rinkodaros specialistų ugdymo – nemokamai dalijasi savo žiniomis

Marketingo specialistų profesija dažnai įvardijama kaip viena perspektyviausių ateities profesijų. Vis dėlto ne vienam dirbančiam šioje srityje šiandien tenka aiškinti, ką jis dirba visą dieną. Sėkmingai auganti e. prekybos įmonė „Orbio World“ jau antrus metus siekia gilinti visuomenės žinias apie rinkodarą ir organizuoja nemokamų paskaitų akademiją, į kurią registruotis gali visi norintieji, nepaisant jų profesijos ar amžiaus.

Praėjusiais metais didelio susidomėjimo sulaukęs „Orbio Academy“ edukacinis projektas startuoja ir šiais metais, jau nuo spalio 24 d. jie mokysis iš geriausių įmonės rinkodaros specialistų ir gilins savo žinias skaitmeninės rinkodaros, „Facebook Ads“, „Google Ads“, konversijų optimizavimo, turinio kūrimo srityse. Akademijos programą sudaro aštuonių paskaitų ciklas.

Kaip pasakoja akademijos projekto vadovė Lina Jankauskienė, idėja gimė iš noro plėsti visuomenės žinias apie rinkodarą, padėti gilinti kompetencijas smulkaus verslo atstovams, kurie galbūt kol kas neturi galimybių samdyti rinkodaros specialistų, tačiau supranta šių įgūdžių svarbą ir naudą. 

„Akademijos idėja gimė, nes kiekvienas kolega sulaukia prašymų paaiškinti, kas yra rinkodara, ką mes dirbame, be to, ne į vieną iš mūsų kreipiasi ir artimieji, turintys pradedančiuosius verslus, prašydami pagalbos ar tiesiog norintys keisti karjeros kryptį, todėl norime dalytis įrankiais, kurie padėtų žengti pirmuosius žingsnius šioje srityje, o vėliau spręsti – toliau gilinti savo žinias ar atiduoti rinkodaros sritį profesionalams“, – sako L. Jankauskienė. 

Kaip pasakoja L. Jankauskienė, idėja organizuoti nemokamus kursus gimė norint suteikti žmonėms pirmines žinias, prieš neriant į mokamus kursus ar studijas ir investuojant pinigus, tačiau nežinant, ko norisi išmokti ir kokių žinių trūksta. Pasak jos, rinkodaros pagrindai padeda vėliau žinias gilinti labai tikslingai, pasirenkant konkrečią, įdomiausią sritį.

Galimybė ir patiems darbuotojams

Startuolio personalo vadovė Sandra Timonina sako, kad „Orbio Academy“ projektas naudingas ir patiems įmonės darbuotojams, čia jie gali gilinti ir savo kompetencijas. 

„Nors akademijoje dėstantys kolegos yra savo srities profesionalai, jie patys dalijasi, kad po paskaitų stiprėja jų viešojo kalbėjimo, auditorijos valdymo įgūdžiai, be to ruošdamiesi paskaitoms gilina ir savo dalykines kompetencijas, nuolat palaiko rinkodaros naujienų pulsą. 

Matome, kad akademija naudinga ne tik joje studijuojantiems, bet ir dėstantiems mūsų kolegoms, padeda dar geriau atskleisti jų potencialą, o vėliau drąsiau jaustis ir dalyvaujant įvairiose konferencijose“, – pasakoja S. Timonina.

Vykdydami edukacinę veiklą „Orbio World“ orientuojasi ne tik į savęs ieškančius žmones, kurie nori persikvalifikuoti ar įgyti naujų įgūdžių, bet taip pat skiria dėmesio jaunosios kartos švietimui ir remia vieną iš KTU gimnazijos klasių. Praėjusiais mokslo metais viena įmonės remiama klasė jau baigė mokyklą ir pradėjo studijas universitetuose. Šiais metais iniciatyva tęsiama ir startavo nauja 9-okų klasė. Šį žingsnį įkvėpia noras šviesti moksleivius apie ateities tendencijas, pristatyti įvairias profesijas ir plėsti žinias apie jas, taip padedant jaunuoliams apsispręsti, kuriuo keliu pasukti baigus mokyklą.

Pranešimą paskelbė: Laura Dabulytė, Budinti komunikacija, UAB

Parašykite komentarą