Įvairenybės

Herojai tarp mūsų: papildomą mylią nuėję darbuotojai pakeri lankytojus

Kas yra geras darbuotojas parduotuvėje? Tikriausiai daugelis atsakytų, kad tas, kuris nepriekaištingai atlieka savo darbą ir pirkėjui padeda apsipirkti greitai bei patogiai. Tačiau parduotuvėse yra ir herojų – tokių darbuotojų, kurie visuomet stengiasi nueiti papildomą mylią ir pasirūpinti, kad lankytojų patirtis būtų kuo malonesnė.

Už gerą – geru. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ kviečia padėkoti tokiems darbuotojams. Vienas ištartas „ačiū“ yra ne tik balzamas kasininko ar salės darbuotojo širdžiai, bet gali virsti ir svariu finansiniu atlygiu.

Už ką galima dėkoti? Rugsėjo mėnesio herojų istorijos rodo – joks geras darbas nėra per mažas. Pirkėjų lūpose skamba padėkos už tiek psichologinę, tiek fizinę pagalbą ir tai, kad bet kokiomis aplinkybėmis jiems pavyksta atrasti sprendimus.

Vakaras iškart pagerėjo

Kartais apsiperkant tenka susidurti ir su nenumatytais nesklandumais, kurie gali neblogai išgąsdinti. Taip nutiko vilniečiams, kurių anūkei staiga prireikė pagalbos. Laimei, iškart atskubėjo pardavėja Halina.

„Labai dėkojame mėsos skyriaus pardavėjai Halinai, kuri išskirtinai nuoširdžiai pagelbėjo sutrikus mūsų anūkės sveikatai netoli jos prekystalio. Vaikui pradėjo bėgti kraujas iš nosies. Darbuotoja pasodino vaiką, davė servetėlę, nuvalė kraują“, – greita darbuotojos reakcija žavėjosi pirkėjai.

Kasdienis apsipirkimas, kai esi pavargęs tiek tu, tiek tavo vaikai, taip pat gali būti ne pats lengviausias darbas. Todėl vilnietė ypač maloniai nustebo prie savitarnos kasų sutikusi pardavėją Renatą, kuriai, moters žodžiais tariant, tiktų net vesti emocinio intelekto mokymus.

„Apsipirkinėjom su šeima vakare, visi buvome gan pavargę ir ne pačios geriausios nuotaikos. Tačiau kasininkė buvo kaip koks geros energijos užtaisas: pašnekino vaikus, pasijuokėm, pagelbėjo su nenuskaitomais kodais ir t.t. Sukosi kaip bitutė: žmonių daug, o ji tokia linksma ir gerietė“, – nesusilaikė nepalikusi gražaus atsiliepimo apie Renatą pirkėja.
Ji sakė suprantanti, kad ne klientus turi linksmint kasininkės, bet džiaugiasi – labai malonu, kai aplink malonūs, žmogiški žmonės – tada visi vieni kitiems geresni, ir gyventi smagiau.

Darbuotojų rankos – lyg stebuklingos

Pardavėjai padeda gyventi ne tik smagiau, bet ir lengviau. Tai, kas jiems atrodo natūrali pagalba, pirkėjams gali tapti šiltu įrodymu, kad gyvename visuomenėje, kur vienas kitam ištiesti ranką yra visiškai natūralu.

Dažnai parduotuvėje tų rankų prireikia ir tiesiogine prasme. Štai Širvintose salės darbuotojas Anatolijus pirkėjai įstrigo atmintin už pagalbą daržovių skyriuje.

„Norėjau įsigyti bulvių, tai Anatolijus labai maloniai bendravo ir padėjo man įkelti visą maišą bulvių į vežimėlį“, – ačiū jam tarė pirkėja už gerą darbą ir paslaugumą.

Net jeigu ir fizinis iššūkis patiems darbuotojams atrodo gan sunkus, jie bemat suranda sprendimą, kaip padėti pirkėjams.
Pavyzdžiui, Anykščiuose prie pardavėjos Nijolės priėjo pirkėja, kuri norėjo įsigyti daug vaisvandenių, tačiau juos buvo sunku nusinešti į pirmą aukštą iš antrojo.

„Ji parūpino vežimėlį, nuleido prikrautą vežimą tarnybiniu liftu, parūpino keletą dėžių ir netgi padėjo savitarnoje nusiskenuoti ir susikrauti! Esu labai dėkinga!“, – džiaugėsi „Maximos“ lankytoja.

Kiti „Maximos“ lankytojai dėkojo taromato operatoriui Vladimirui už tai, kad šis padėjo jiems sutaupyti ir laiko, ir nervų, nes kartais tiesiog prireikia „stebuklingos“ rankos.

„Taromate vis įvykdavo klaida mums bandant sudėti butelius. Vladimiras kelis kartus perkrovė taromatą, bet vis tiek vykdavo ta pati klaida. Tada jis pasiūlė padėti ir greitai visus butelius sudėjo pats, nes jam kažkodėl sekdavosi juos sėkmingai įdėti, o mums – ne. Ačiū, Vladimirai, už nuoširdžią pagalbą!“, – darbuotojui dėkojo lankytojai.

Svarbus kiekvienas „ačiū“

Kaip ir prekybos tinklo kolektyvas, taip ir kiekvienas pirkėjų įvertinimas yra aukso vertės, sako „Maximos“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento direktorė Ernesta Dapkienė. Nuoširdūs lankytojų žodžiai įkvepia dėti papildomų pastangų atliekant kasdienes užduotis, kurios virsta mažais žygdarbiais.

„Didžiuojuosi, kad kiekvieną mėnesį sulaukiame daug gražių žodžių apie kolektyvą – jie rodo, kad mūsų komandos rūpestis lankytojais yra nuolatinis ir nenutrūkstamas. Lankytojų „ačiū“ mėnesio herojams yra svarbi motyvacija, kurią mes sustipriname ir priedu prie atlyginimo. Mūsų prioritetas yra kurti darbo aplinką, kuri būtų maloni, saugi, skatinanti tobulėti ir gerai jaustis. Tuomet ji persismelkia ir į lankytojų patirtis“, – pažymi E. Dapkienė.

„Maxima“ jau ne vienerius metus tęsia mėnesio herojų iniciatyvą. Jie renkami remiantis pirkėjų atsiliepimais, kuriuos pastarieji kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu.

Šios iniciatyvos metu kas mėnesį išrenkami herojai, kuriems yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Tokia „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.

Parašykite komentarą