Verslas

„Henkel” skelbia gerus trečiojo ketvirčio rezultatus: 2010-ieji bus svarbus žingsnis įgyvendinant 2012-ų metų tikslus

· Pardavimai išaugo 13,7 proc., iki 3 961 mln. eurų · Pagrindinės pardavimų pajamos padidėjo 6,5 proc. · Besiplečiančios rinkos pardavimų dalis pakilo 3 proc., iki 42 proc. · Patikslintas veiklos pelnas kilo 27 proc., iki 517 mln. eurų · Patikslinta veiklos pelno marža (patikslintas EBIT) padidėjo 1,3 proc., iki 13 proc. · Patikslintas privilegijuotų akcijų pelnas (EPS) augo 35,6 proc., iki 0,8 euro „Trečiajame ketvirtyje mes dar labiau pagerinome ir taip puikius pastarųjų ketvirčių rezultatus. Tai pirmasis ketvirtis kuomet sugebėjome pasiekti 13 proc. EBIT maržą, – sakė „Henkel” valdybos pirmininkas Kasper Rorsted. – Norėčiau pabrėžti, jog visi sektoriai bei regionai teigiamai prisidėjo prie šios sėkmės nepaliaujamai besikeičiančioje aplinkoje. Augimui įtakos turėjo mūsų stipriausi prekės ženklai bei sėkmingos inovacijos. Vis dėlto, kainų struktūros koregavimas bei strateginių prioritetų progresas taip pat buvo svarbūs kontribucijos faktoriai”. „Dar šiais metais tikimės pasiekti EBIT maržą didesnę nei 12 proc., taip pat EPS didesnį nei 45 proc. 2010-ieji veikiausiai bus sėkmingiausi finansiniai metai korporacijos istorijoje bei priartins mus žingsneliu arčiau prie 2012-ų metų finansinių tikslų,” – tęsė K. Rorsted, apžvelgdamas einamuosius finansinius metus. Trečiajame šių metų ketvirtyje „Henkel” pardavimai pasiekė 3 961 mln. eurų. Lyginant su praeitų metų tuo pačiu ketvirčiu jie išaugo 13,7 proc. Pakoregavus pagal valiutos pirkimo/pardavimo kursą, pardavimų pajamos išaugo 6,4 proc. Prie šio augimo prisidėjo visi kompanijos verslo sektoriai. Lyginant su šiek tiek sumažėjusiomis pagrindinėmis pardavimų pajamomis antrajame ketvirtyje, skalbimo ir buitinės chemijos priemonių sektorius išaugo 3,4 proc., o kosmetikos sektorius pasiekė 4,6 proc. augimą. Lyginant su praeitų metų tuo pačiu ketvirčiu, lipniųjų technologijų sektorius išaugo 9,7 proc. Veiklos pelnas (EBIT) kilo 73 proc., nuo 290 mln. eurų iki 501 mln. eurų. Daugiausiai tam įtakos turėjo lipniųjų technologijų sektorius, kuris sugebėjo išlaikyti ryškų pelno augimą. Po vienkartinio pelno / mokesčių ir restruktūrizavimo išlaidų nustatymo patikslintas veiklos pelnas (EBIT) augo 27 proc., nuo 407 mln. eurų iki 517 mln. eurų. EBIT marža (pelnas prieš palūkanas ir mokesčius) kilo nuo 8,3 proc. iki 12,7 proc., o pakoreguota marža nuo 11,7 proc. iki 13 proc. Kompanijos finansiniai rezultatai dėl mažesnio grynojo įsiskolinimo pagerėjo nuo -40 mln. eurų iki -37mln. eurų. Dėl padidėjusio EBIT grynasis ketvirčio pelnas augo 90,6 proc., nuo 180 mln. eurų iki 343 mln. eurų. Pelnas už vieną privilegijuotą akciją padvigubėjo – nuo 0,39 euro iki 0,78 euro (pakoreguota suma – 0,80 euro, lyginant su 0,59 euro tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu). Veiklos apžvalga nuo 2010-ųjų metų sausio iki rugsėjo Per pirmuosius 9 šių metų finansinius mėnesius „Henkel” pardavimai, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu periodu, išaugo 11,1 proc., iki 11 363 mln. eurų. Pakoregavus pagal valiutos pirkimo/pardavimo kursą, pardavimų pajamos išaugo 6,6 proc. Veiklos pelnas (EBIT) augo 70,9 proc., nuo 787 mln. eurų iki 1 344 mln. eurų. Šį šuolį įtakojo lipniųjų technologijų sektorius, kuris per pirmąjį 2009 m. pusmetį juto dideles recesijos pasekmes. Po vienkartinio mokesčių (9 mln. eurų) / pelno (43 mln. eurų) ir restruktūrizavimo išlaidų nustatymo (104 mln. eurų), patikslintas veiklos pelnas (patikslintas EBIT) augo 48,8 proc., nuo 950 mln. eurų iki 1 414 mln. eurų. Pardavimų grąža (EBIT marža) išaugo nuo 7,7 proc. iki 11,8 proc. Patikslinta pardavimų grąža augo nuo 9,3 proc. iki 12,4 proc. Dėl padidėjusio EBIT grynosios pajamos per devynis mėnesius beveik padvigubėjo – nuo 451 mln. eurų iki 889 mln. eurų. Pelnas už privilegijuotą akciją daugiau nei padvigubėjo – augo nuo 1 euro iki 2,01 euro, o pakoregavus skaičiavimus kilo nuo 1,27 euro iki 2,13 euro.

Parašykite komentarą