Vilnius, Kovo 8 d.: Vienos didžiausių pasaulyje rinkos tyrimų grupių „GfK“ pardavimai ketvirtąjį 2009 m. ketvirtį siekė 1,12 milijardo litų (324 milijonus eurų) ir viršijo trečiojo ketvirčio pardavimus už 975,31 milijonų litų (282,7 eurų). Tai yra trečias iš eilės ketvirtis, kai „GfK“ grupė skelbia apie pardavimų augimą. Palyginus su 2009 m. trečiąjį ketvirtį gautu 132,17 milijonų litų (38,2 milijonų eurų) pelnu, paskutinis ketvirtis taip pat buvo sėkmingesnis – koreguotas veiklos pelnas viršija 196 milijonus litų (57 milijonus eurų). Tai 4,6 proc. daugiau už to paties laikotarpio rezultatus praėjusiais metais. „GfK“ atstovų teigimu, finansiniai grupės rezultatai gerėja jau tris mėnesius, nes visuose padaliniuose buvo intensyviai mažinamos sąnaudos ir efektyvinama veikla pasitelkiant pažangias technologijas. „Skirtingai nuo visos grupės, „GfK“ rezultatai Baltijos šalyse gerėjo tik paskutinįjį 2009-ųjų ketvirtį ir 2010 m. pradžioje“, – pastebi „GfK CR Baltic“ Lietuvos padalinio vadovas Andrius Norkevičius. Pasak jo, tokios tendencijos ir „GfK“ grupės augimas visoje Europoje leidžia prognozuoti sėkmingesnius metus. Nors lyginant su 2008-ųjų metiniais rezultatais, fiksuotas 4,3 proc. smukimas, sėkmingas ketvirtasis ketvirtis užtikrino solidžius 2009 m. pardavimų rezultatus – iš viso metiniai „GfK“ pardavimai viršija 4 milijardus litų (1,164 milijardus eurų). Stabilus augimas 2009 m. ketivrtąjį ketvirtį fiksuotas visuose trijuose „GfK“ grupės veiklos sektoriuose – vartotojų tyrimų, žiniasklaidos ir mažmeninės prekybos bei technologijų. Apie „GfK CR Baltic“ „GfK CR Baltic“ priklauso „GfK“ grupei, pasaulyje užimančiai ketvirtą vietą tarp rinkos tyrimų kompanijų. Ši grupė jungia 115 kompanijų daugiau kaip 100 šalių ir daugiau kaip 9070 darbuotojų. „GfK“ pasaulyje apima 5 veiklos sritis – taikomieji tyrimai, mažmeninės prekybos tyrimai, vartotojų stebėsena, žiniasklaidos ir sveikatos apsauga. „GfK“ grupės centrinė būstinė įsikūrusi Vokietijoje. Atstovybė Lietuvoje yra „GfK CR Baltic“ padalinys. Pagrindinė „GfK CR Baltic“ veiklos sritis – ad–hoc rinkos tyrimų planavimas ir vykdymas plataus vartojimo prekių, prekybos, farmacijos, finansinių ir kitokių paslaugų ir gamybos srityse. Įmonė taip pat vykdo visuomenės nuomonės tyrimus.