Verslas

GEFCO plečia siūlomų multimodalinio transporto paslaugų asortimentą

Kurbeviu, Prancūzija. 2010 m. lapkričio 16 d. Tarptautinė logistikos kompanija GEFCO tikisi efektyvesnių, ekonomiškesnių ir aplinkai nekenkiančių paslaugų poreikio augimo ir plečia savo multimodalinio transporto paslaugų asortimentą. Kompanijos patirtis ir techninės žinios natūraliai užtikrina lyderės pozicijas šioje rinkoje, kuri formuojasi kaip „žaliosios logistikos” naujoji paradigma. „Multimodalinio transporto paklausos augimą lemia aplinkosauginiai apribojimai,” – sako p. Ralf-Charley Scultze, GEFCO multimodalinės logistikos vadovas Europoje, Rusijoje ir Centrinėje Azijoje. „Vis daugiau įmonių skelbia apie savo tvarios plėtros politiką, o vidutinės trukmės laikotarpiu bus vis sudėtingiau gabenti krovinius tūkstančius kilometrų automobilių keliais.” Kompanija GEFCO yra pervežimų įvairiomis transporto rūšimis srities lyderė. Ji turi sukaupusi daug patirties multimodalinio transporto srityje ir yra pajėgi pasiūlyti tiksliai suderintas kombinacijas, sukurti sprendimus, kurie geriausiai atitinka pramonės poreikius, bei geba pritaikyti savo pasiūlymą, atsižvelgiant į esamą infrastruktūrą. Šis sprendimas ne tik užtikrina aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir yra konkurencingas, lyginant su pervežimais automobilių keliais. GEFCO jau dabar siūlo kombinuotus pervežimus „automobilių keliai – vandens keliai – automobilių keliai” (pavyzdžiui, Vigo-Saint Nazaire maršrutu), „automobilių keliai – vandens keliai – geležinkeliai” (maršrutas į Wuhan miestą Kinijoje) ir „automobilių keliai – geležinkeliai – automobilių keliai” (Paryžiaus ir Madrido gamyklų tarpusavio aprūpinimas). GEFCO stiprybė yra jos gebėjimas užtikrinti nepaprastai patikimus srautus, nepriklausomai nuo transporto srityje iškylančių sunkumų ar problemų. Ralf-Charley Schultze pasakoja: „Pavyzdžiui, pridėtinė vertė, kurią teikiame gabendami krovinius geležinkeliais, yra susijusi su transporto vienetų konsolidavimu ir grupavimu. Mūsų tarptautinio tinklo dėka galime garantuoti patikimus srautus, nedelsiant užtikrindami pervežimą automobilių keliais tuo atveju, jei geležinkelių tinklo darbą sutrikdo streikai arba gedimai.” Būdama logistikos architekte ir integruotoja, kompanija GEFCO puikiai moka vienu metu valdyti daug žaidėjų. Gabenant krovinį dideliais atstumais dalyvauja daug operatorių, įskaitant krovinių gabenimo agentūras, geležinkelio vagonų ir konteinerių konsolidavimo operatorius, geležinkelių kompanijas ir krovinių gabenimo automobilių keliais įmones. „GEFCO šioje tiekimo grandinėje atlieka integruotojos vaidmenį” – sako p. Ralf-Charley Schultze. Formuojantis naujajai „žaliosios logistikos” paradigmai, geležinkeliai tampa geidžiamiausia krovinių gabenimo priemone. Europa juda eismo srautų harmonizavimo kryptimi, kurdama dešimtį pan-Europinių geležinkelio koridorių rytų-vakarų ir šiaurės-pietų kryptimis. Rytų Europoje ir Rusijoje geležinkeliams taip pat skiriama daug dėmesio.

Parašykite komentarą