Verslas

„Druskininkų Rasa” stiprina poziciją rinkoje

Pirmus tris šių metų ketvirčius mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų gamintoją ir prekybininkę UAB „Druskininkų Rasa” lydėjo teigiami rezultatai. Lyginant su praeitais metais pardavimas vienetais išaugo 3 proc., eksportas – 30 proc. Bendrovės generalinis direktorius Aurelijus Sinkevičius tikina, jog šie skaičiai dar augs. „Siekdami padidinti produkcijos pardavimą, sumažinome kainas, didinome gamybos našumą, investavome daugiau nei 3 mln. Lt į kokybės gerinimą. Dėl šių priežasčių pajamų gavome 13 proc. mažiau nei pernai, tačiau dirbame pelningai ir per ateinantį ketvirtį tikimės bendrų įmonės rodiklių augimo”, – tvirtina Aurelijus Sinkevičius. „Druskininkų Rasa” plečia eksporto ribas. „Itin didelį dėmesį skiriame pozicijų kitose šalyse stiprinimui. Artimiausiu metu planuojame užmegzti bendradarbiavimo santykius su naujais partneriais užsienio rinkose, kas leis didinti eksporto rodiklius”, – teigia įmonės vadovas. Bendrovės „Druskininkų Rasa” generalinis direktorius, paklaustas, kokias mineralinio vandens gamybos ir prekybos rinkos tendencijas įžvelgia ateinančiu laikotarpiu, teigia, jog situacija, tikėtina, liks tokia pati kaip ir praeitų metų. „Tikimasi, jog kainos išliks stabilios, jų kilimas nenumatomas, nepaisant to, jog pastebimas žaliavų pabrangimas”, – pažymi Aurelijus Sinkevičius. Apie bendrovę „Druskininkų Rasa” 1999 metais įkurta UAB „Druskininkų Rasa” yra žinoma kaip viena iš didžiausių ir moderniausių vandens gamintojų Lietuvoje. Bendrovė savo veiklą vykdo mineralinio vandens išgavimo ir išpilstymo srityje. Įmonė yra pelniusi 2 aukso medalius: 1999 metais aukso medalis įteiktas už natūralaus silpnai gazuoto mineralinio vandens įvedimą į rinką; 2009 metais vienintelis lietuviškas vanduo „Rasa” buvo pripažintas metų gaminiu. „Druskininkų Rasa” nuolat siekia pateikti ir užtikrinti aukščiausią gaminių kokybę — kiekvienais metais bendrovė tyrimams skiria virš 200 000 Lt. Lietuvoje „Druskininkų Rasa” daugybę metų yra vandens rinkos lyderė. Įmonė turi šešis natūralaus mineralinio vandens gręžinius. Bendrovei priklauso gerai žinomi šie prekių ženklai: „Rasa”, „Rasa Premium”, „Rasa active life”, „Elite” ir kt. „Rasa” — vienas iš penkių žinomiausių vandens prekinių ženklų. Dalį savo produkcijos bendrovė eksportuoja į kaimynines šalis, t.y. Estiją, Latviją ir Lenkiją.

Parašykite komentarą