Verslas

Draudimo startuolis „Mango Insurance“ į antrinę Lietuvos automobilių rinką atvedė tarptautinį draudimo sunkiasvorį „Ortega“

Lietuvos draudimo technologijų startuolis „Mango Insurance“ tapo oficialiu JAV draudimo bendrovės „Fortegra“ antrinės įmonės „Defend Insurance Group“ agentu ir pasiūlė pratęstos garantijos paslaugas naudotų automobilių pardavėjams. Pirmuoju „Mango Insurance“ partneriu tapo sparčiai auganti automobilių prekybos bendrovė „Vilnius auto“, kuri pratęstos automobilių garantijos draudimą nuo šiol taikys visiems jos parduodamiems automobiliams. 

Standartinis 12 mėnesių „Mango Insurance“ pratęstos garantijos draudimo paketas „Comfort“ bus įskaičiuotas į parduodamo automobilio kainą, „Vilnius auto“ klientas taip pat galės pratęsti garantiją iki 36 mėnesių ar pasirinkti kitą garantijos planą.

„Mango Insurance“ siūlo 6 standartizuotus pratęstos garantijos planus – „Plus“, „Comfort“, „Advantage“, „Deluxe“ „Crystal“ ir „Diamond“. Kiekvienas jų skiriasi apdraustų automobilio mazgų ir komponentų kiekiu bei draudimo išmokų limitais, tačiau bet kuris gali būti 12, 24 arba 36 mėnesių termino. Pratęstos garantijos mechanizmą bei įrankio administravimo sistemą sukūrė Čekijos „Defend Insurance Group“, o JAV draudikės „Fortegra“ Europos padalinys „Fortegra Europe Insurance Company“ užtikrina paslaugą.

„Antrinė Lietuvos automobilių rinka išsiskiria savo apimtimis, dinamika bei konkurencija, tačiau tik pastaraisiais metais joje atsirado pakankamas kiekis naujos kartos įmonių, kurios savo veiklą grindžia modernia vadyba ir skaidrumu. Praktikoje išbandyti, automatizuoti ir vartotojui lengvai perprantami pratęstos garantijos draudimo sprendimai tokiam verslui suteiks dar daugiau įrankių didinant pasiūlymo vertę. Nesistebime, kad „Vilnius auto“ tapo pirmuoju mūsų partneriu – ši jauna, tačiau sparčiai auganti bendrovė išsiskiria savo dėmesiu naujovėms ir gebėjimu klientams siūlyti tai, ko jiems iš tiesų reikia“, – teigė „Mango Insurance“ vadovas Anton Timofejev.

„Mūsų veiklos šerdis sudaryta iš trijų pagrindinių komponentų: skaidrios veiklos, imlumo inovacijoms ir patogumo  klientams. Mes parduodame ne daiktą, bet paslaugą, kurios suvokiama ir pamatuojama vertė yra kliento pasitenkinimo ir lojalumo sąlyga. Inovatyvi ir lengvai perprantama „Mango Insurance“ garantijų sistema yra dar vienas objektyvus argumentas renkantis naudotą automobilį ir patogus rizikos valdymo bei pasitikėjimo savimi didinimo įrankis, kurio kartais pritrūksta klientui svarstant skirtingus pasiūlymus“, – „Vilnius auto“ direktorius Lukas Babelis.  

„Mango Insurance“ yra šių metų pradžioje įkurta inovatyvi, į technologijas ir jų įgalinimą draudimo versle orientuota Lietuvos bendrovė, kuri siekia, kad draudimo produktai taptų integralia prekės ar paslaugos dalimi. Startuolio komandą sudaro ilgametę patirtį draudimo ir pardavimų srityje sukaupę partneriai, tikintys, kad šiuolaikiški, vartotojams vertę kuriantys produktai bei netradicinis jų pateikimas transformuos draudimo rinką ir didins riziką valdančių klientų skaičių.  

„Vilnius auto“ rinkoje nuo 2019 metų, jos įkūrėjai siekia pakeisti požiūrį į naudotų automobilių prekybą. Praėjusiais metus „Vilnius auto“ pardavė 270 automobilių, o įmonės pardavimo apimtys siekė 5 mln. eurų. Per pirmąjį šių metų pusmetį „Vilnius auto“ pardavė jau 150 automobilių.

Daugiau apie „Mango Insurance“: www.mangouw.eu

Daugiau apie „Vilnius auto“: https://vilniusauto.lt/

Daugiau informacijos:

Anton Timofejev

Chief Executive Officer

+370 626 76146 | anton@mangouw.eu 

Pranešimą paskelbė: Liutauras Elkimavičius, Publicum Financial Communications, UAB

Parašykite komentarą