Verslas

Drabužių rinkos sąstingis skatina plėtrą

Drabužių visai šeimai tinklas JBC palengva plečia veiklą Lietuvoje. Metų pradžioje, viename iš didžiųjų prekybos centrų žadama atidaryti dar vieną parduotuvę. Tai bus jau trečioji madingus drabužius už patrauklią kainą siūlanti JBC erdvė. Kaip teigia Benedikt Rommens, JBC atstovas Lietuvoje, tai tik pirmieji žingsniai, vertinama rinka, pirkėjas pratinamas prie kokybiško, tačiau nebūtinai brangaus produkto. JBC jau kurį laiką planavo išbandyti savo jėgas už Belgijos ribų. Kadangi Lietuvoje turime partnerį su kuriuo bendradarbiaujame jau daugiau nei 10 metų, gamindami drabužius, buvo nuspręsta, jog būtent Lietuva gali būti ta bandomąja rinka. Belgijoje įsikūręs drabužių gamintojas šiuo metu valdo 116 parduotuvių, o esama rinka pirmaudami dalinasi su „H&M“, „Mango“ ar „Zara“ prekių ženklais. Nepaisant sudėtingų perspektyvų drabužių sektoriuje šiais metais pasirašytas ilgiau nei metus derintas kontraktas su supermodeliu Naomi Campbell. Žinia sukėlė tikrą ažiotažą Belgijoje, laikraščių antraštės keletą savaičiu mirgėjo žiniomis apie JBC užmojus. Modelio pristatomo drabužio neliko parduotuvių lentynose. Nepaisant investicijų reklaminiam veidui JBC atnaujino ir savo parduotuves. Investuota daugiau nei 40 milijonų eurų. Tuo tarpu 2008-aisiais įmonės apyvarta siekė 154 milijonus, tai 7% augimas lyginant su 200-aisiais.

Rekomenduojame
 
Kaunas Hockey ledo ritulys
 
Kaip serviruoti stalą gimtadienio šventei?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose

Parašykite komentarą