Verslas

Daugėjant COVID-19 atvejų, „Barbora“ grįžta prie bekontakčio prekių pristatymo ir kitų griežtų saugumo priemonių

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ vėl grįžta prie karantino metu taikytų saugumo ir prevencijos priemonių. Ne tik grąžinamos kaukės ir pirštinės darbuotojams, bet ir laikinai apribojama galimybė klientams atsiskaityti už prekes tiesiogiai kurjeriui. Vėl imtis griežtesnių saugumo priemonių įmonę paskatino pradėjęs augti užsikrėtusiųjų koronavirusu šalyje skaičius. 

„Stebime situaciją aplinkinėse šalyse, taip pat informaciją apie naujus koronaviruso atvejus Lietuvoje. Pirmoji vasaros pusė visiems leido šiek tiek atsikvėpti po griežtų saugumo reikalavimų karantino metu, tačiau tiek pradėjęs sparčiau augti sergančiųjų skaičius, tiek vis dažniau minima antroji COVID-19 banga parodė, kaip svarbu nepamiršti, kad virusas vis dar yra šalia mūsų. Todėl „Barboroje“ grįžome prie griežtesnių saugumo ir prevencijos priemonių, kad užtikrintume tiek savo darbuotojų, tiek ir klientų saugumą“, – praneša Andrius Mikalauskas, „Barboros“ direktorius.

Grįžta prie bekontakčio prekių pristatymo

Nuo šios savaitės visuose „Barboros“ prekių surinkimo centruose grąžintas reikalavimas darbuotojams darbo metu dėvėti kaukę ir vienkartines pirštines. Taip pat darbuotojams nurodyta laikytis saugaus 2 m atstumo. Darbas ir toliau bus organizuojamas taip, kad kurjeriai ir prekių surinkimo centro darbuotojai kuo mažiau kontaktuotų – į surinkimo centrą kurjeriai užsuka tik pasiimti suruoštų užsakymų.

Pokyčius pajus ir klientai – vėl laikinai apribojama galimybė už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais ar kortele, kurjeriui pristačius prekes. Įmonė ragina gyventojus rinktis prekių pristatymą iki namų durų, kuris ypač buvo populiarus karantino metu. 

„Atsiprašome klientų, jeigu šie laikini apribojimai sukels jiems nepatogumų. Tačiau tikimės supratimo, nes kontakto tarp kliento ir kurjerio mažinimą matome kaip vieną esminių sąlygų apsaugoti tiek savo klientus, tiek kurjerius nuo galimo viruso plitimo. Tikimės, kad visos šios priemonės padės klientams saugiai apsipirkti elektroniniu būdu“, – sako e. parduotuvės vadovas.

Koronaviruso grėsmei šalyje toliau augant, įmonė svarstys taikyti ir daugiau saugumo priemonių. 

Pavasarį šalyje paskelbus karantiną, „Barboroje“ buvo imtasi visų valdžios institucijų rekomenduojamų prevencijos ir saugumo priemonių. Net ir atšaukus karantiną bei su juo susijusius saugumo reikalavimus, dalį jų „Barbora“ išlaikė. Darbuotojai, turintys tiesioginį kontaktą su maisto produktais, visą šį laiką dėvėjo vienkartines pirštines, reguliariai buvo vykdoma patalpų, transporto priemonių ir įrangos dezinfekcija. Darbo organizavimas taip pat išliko toks, kad prekių surinkimo centro darbuotojai ir kurjeriai kuo mažiau kontaktuotų.

Pranešimą paskelbė: Mindaugas Biliauskas, UAB Headline agency

Parašykite komentarą