Verslas

Daikto pasaugojimo paslaugą galima užsisakyti jau ir LP EXPRESS savitarnoje

Nuo šiol LP EXPRESS paslaugą – daikto pasaugojimą – galima užsisakyti ne tik prie paštomato, bet ir LP EXPRESS savitarnoje.

Didžiausias pasaugojimo paslaugos privalumas – greitas ir patogus daiktų perdavimas gavėjui. Siuntimo procese dalyvauja tik siuntėjas ir gavėjas – siuntėjui įdėjus siuntinį į paštomatą, gavėjas tuoj pat gauna SMS su kodu ir gali netrukus ateiti pasiimti daiktą. Daiktas paštomate saugomas 72 valandas.  

Augant šios paslaugos paklausai, buvo praplėstas LP EXPRESS savitarnos funkcionalumas ir įdiegta naujovė – galimybė užsisakyti daikto pasaugojimo paslaugą internetu. Siuntos formavimas per savitarną, o ne prie paštomato, turi savo pranašumų. Vienas jų – užsakant paslaugą savitarnoje, kaina yra mažesnė – nuo 1,20 Eur., prie paštomato – nuo 1,40 Eur. Užsisakyti pasaugojimo paslaugą gali tiek registruoti klientai, tiek klientai be registracijos.

„Kelerius metus trukusi pandemija, ilgas karantino laikotarpis, gyventojus paskatino naudotis bekontakčiais daiktų siuntimo, gavimo, perdavimo būdais ir daugelis jų tapo mėgstamais ir dažnai naudojamais sprendimais. Vienas tokių – būtent ši daikto pasaugojimo paslauga paštomate, kuri tapo ypač populiari tarp smukliųjų verslininkų, daiktų mainytojų bendruomenių. Paslauga itin patogi ir tokiose situacijose, kai norima tiesiog perduoti daiktą – nuo buto raktų iki dovanėlės gimtadienio proga, bet nėra galimybės susitikti konkrečiu metu“, – sako Komunikacijos ir klientų patirčių valdymo vadovė Deimantė Žebrauskaitė.

Daugiau informacijos apie LP EXPRESS pasaugojimo paslaugą privatiems ir verslo klientams – Lietuvos pašto interneto puslapyje.

Pranešimą paskelbė: Agnė Augustinaitė, AB Lietuvos paštas

Parašykite komentarą