Rugsėjį atlikto tyrimo rezultatai parodė, jog daugiau nei ketvirtadalis (28 proc.) banko BIGBANK klientų skolinasi automobiliui ar būstui remontuoti. Panašus skaičius apklaustųjų (21 proc.) paskolą sakėsi imą įvairioms problemoms spręsti, tarp kurių minimos ir finansinės. Studijoms skolinosi 16 proc. apklaustųjų, automobilio ar buitinės technikos įsigijimui – 14 proc. Rečiausiai tarp skolinimosi priežasčių buvo minimos išlaidos sveikatos priežiūrai (7 proc.), nekilnojamo turto įsigijimui (6 proc.), kelionėms bei šventėms (2 proc.) ir verslo pradžiai (2 proc.). Likusieji 4 proc. skolinimosi priežasties nenurodė. Sprendimą imti paskolą iš banko dauguma (45 proc.) apklaustųjų priėmė apmąstymams skirdami apie savaitę laiko. Dauguma (65 proc.) iš jų buvo moterys. Vyrai sprendimo skolintis priėmimui skiria daugiau laiko, ir jis ilgėja proporcingai su amžiumi – vyresni vyrai dažniau nei moterys skolinimosi galimybę svarsto ilgiau. Apklausoje taip pat buvo siekiama išsiaiškinti, kokios priežastys nepaskatintų skolintis iš banko. Labiausiai finansinio įsipareigojimo neverta respondentams pasirodė paskola plastinėms operacijoms – dėl jų sakėsi niekada nesiskolinsią 69 proc. apklaustųjų, iš kurių vyrai sudarė 14 proc., moterys – 86. Daugiau nei pusė (55 proc.) pasisakė prieš skolinimąsi kelionėms, o paskola, siekiant nors trumpam pajusti finansinę laisvę, atrodė nereikalinga 53 proc. respondentų. Tiek pat (53 proc.) teigė, jog nesiskolintų vestuvių šventei rengti. Paklausti apie priežastis, kurios paskatintų skolintis iš banko, respondentai dažniausiai (74 proc.) minėjo būsto remontą. Dėl šios priežasties panašiai sutarė tiek moterys (59 proc.), tiek vyrai (41 proc.). Pusė (50 proc.) apklausoje dalyvavusių paskolai ryžtųsi dėl studijų. Dažniau studijoms skolintųsi moterys (61 proc.) nei vyrai (49 proc.). Tarp kitų priežasčių, lemiančių poreikį banko paskolai, respondentai įvardijo naujos buitinės technikos (36 proc.) ar automobilio (30 proc.) įsigijimą. BIGBANK AS yra didžiausias bankas Baltijos šalyse, besispecializuojantis išskirtinai kreditų ir terminuotųjų indėlių fiziniams asmenims rinkoje. 2009 metų pabaigoje BIGBANK AS turėjo 28 klientų aptarnavimo skyrius Baltijos šalyse ir Suomijoje. Austrijoje bei Vokietijoje BIGBANK teikia tarptautinę (angl. „cross border”) terminuotųjų indėlių paslaugą. BIGBANK AS filialas Lietuvoje pradėjo veiklą 2007 m. rugsėjo mėnesį. Šiandien Lietuvoje jis turi 10 klientų aptarnavimo skyrių, esančių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje ir Mažeikiuose.