Verslas

„Baltika Lietuva“ pardavimai auga

2014 m. lapkričio 6 d., Vilnius. Mažmeninės drabužių prekybos bendrovės „Baltika Lietuva“ pardavimai trečiąjį šių metų ketvirtį, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 15 proc. Per šių metų liepą – rugsėjį „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse bendrovė pardavė prekių už daugiau nei 10,86 mln. litų (be PVM), t. y. 3,144 mln. eurų (be PVM).

Per 10 šių metų mėnesių „Baltika Lietuva“ pardavė prekių už daugiau nei 33,47 mln. litų (be PVM), t. y. už 9,7 mln. eurų (be PVM). – 10 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

„Išauginti pardavimus trečiąjį šių metų ketvirtį padėjo puikiai subalansuotos ir lietuvių palankiai įvertintos naujos kolekcijos bei prekybininkams palankiai susiklosčiusios oro sąlygos – per didįjį vasaros išpardavimą rugpjūčio mėnesį oras buvo šiltas ir tai motyvavo žmones pirkti vasarinius drabužius su nuolaidomis. Pirkėjai anksti susidomėjo ir rudens kolekcijomis. Tačiau pardavimai stabiliai augo visus šiuos metus. Tai patvirtina, jog per pastaruosius metus priimti strateginiai sprendimai duoda planuotą grąžą“, – sako „Baltika Lietuva“ direktorė Viktorija Krolytė.

Tarp ryškiausių šiais metais bendrovės įgyvendintų permainų V. Krolytė išskiria tęsiamus prekės ženklų ir parduotuvių interjerų atnaujinimo darbus, naujai atidarytą elektroninę parduotuvę www.andromefashion.com, kurioje nuo šio rugpjūčio pradėta prekiauti visų bendrovei priklausančių prekės ženklų kolekcijomis.

„Teigiamų rezultatų duoda ir nauja šį birželį įdiegta lojalumo sistema „AndMore“. Ši kaupiamoji lojalumo programa apjungė visų bendrovės parduotuvių klientus ir sukūrė didesnę pridėtinę naudą klientui – už kiekvieną pirkinį klientui grįžta premijų pinigai, kurie skatina sugrįžti ir už kitą pirkinį mokėti mažiau“, – sako V. Krolytė.

Pasak V. Krolytės, nauja lojalumo sistema ne tik skatina lojalius klientus dažniau užsukti į parduotuves, bet ir padeda pritraukti naujų klientų – kas trečias prie „AndMore“ prisijungęs klientas yra naujas lojalus klientas.
Išaugusiais pardavimų rezultatais džiaugiasi ne tik „Baltika Lietuva“, bet ir motininė kompanija „Baltika Group“. Per trečiąjį šių metų ketvirtį įmonei pavyko pasiekti didžiausių pardavimų per pastaruosius penkerius metus. Palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, bendrovės trečiojo ketvirčio pardavimo pajamos išaugo 17 proc. – iki 14,648 mln. eurų, o pelnas pasiekė 151 tūkst. eurų – net 763 tūkst. eurų daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

„Baltika Group“ rugsėjo mėnesį pasirašė frančizės sutartį dėl bendrovei priklausančių prekės ženklų parduotuvių atidarymo Maskvoje. Rugsėjo ir spalio mėnesiais Rusijos sostinėje atidarytos pirmosios „Baltman“, „Ivo Nikkolo“, „Monton“ ir „Bastion“ parduotuvės. Be to, rugsėjo pabaigoje bendrovė įžengė ir į Ispaniją – franšizės pagrindu atidaryta pirmoji „Monton“ parduotuvė Tenerifėje. Dar šiais metais čia planuojama atidaryti ir „Mosaic“, „Baltman“, „Bastion“ bei „Ivo Nikkolo“ parduotuves.

Parašykite komentarą