Verslas

Baltijos šalyse „Nestlé“ pradeda pardavinėti pirmuosius „Starbucks“ produktus, kuriais vartotojai galės mėgautis namuose

2018 m. rugpjūčio mėn. „Nestlé“ ir „Starbucks“ oficialiai sujungė jėgas ir sukūrė pasaulinį kavos aljansą. „Nestlé“ įsipareigojo pristatyti „Starbucks“ kavą į regionines rinkas visame pasaulyje, o „Starbucks“ prekės ženklo produktai pritaikyti „Nestlé“ kapsuliniams kavos aparatams „Nespresso“ ir „Nescafé Dolce Gusto“. Šių metų rugsėjo pabaigoje pirmaisiais produktais pradedama prekiauti ir Baltijos šalyse.

„Džiaugiamės galėdami tiekti aukščiausios kokybės „Starbucks“ kavą vartotojams namuose Baltijos šalyse. Pirmieji šioje rinkoje pristatomi produktai yra „Starbucks“ kapsulės, sukurtos „Nescafé Dolce Gusto“ kavos aparatams. Kadangi kavos aparatų naudojimas namų ūkiuose auga visose trijose Baltijos šalyse, o vartotojai naudoja vis daugiau kavos kapsulių, manome, kad naujas asortimento papildymas regione bus sėkmingas“, – sako „Nestlé Baltics“ kavos verslo vadovė Milda Žemaitienė.

Naują aljanso asortimentą visame pasaulyje sudaro 24 produktai. Tai ir įvairūs „Starbucks“ mišiniai, tam tikro regiono kava, taip pat daugybė kavinių išpopuliarintų skonių, tokių kaip Latte Macchiato ir Cappuccino. Visi produktai yra pagaminti iš 100 proc. aukščiausios kokybės „Arabica“ kavos pupelių, auginamų pirmaujančiuose pasaulio kavos ūkiuose.

M. Žemaitienė plačiau aptaria Baltijos šalyse pristatomus produktus: „Pradedame nuo penkių produktų, skirtų „Nescafé Dolce Gusto“ kavos aparatams. Kiekvienas jų turi specifinį skrudinimo profilį, orientuotą į unikalų „Starbucks“ kavinių skonį. Pirmiausia espreso – tamsi, intensyvi, su sodriomis karamelės natomis. Didelių puodelių mėgėjai gali rinktis Grande House Blend – vidutinio skrudinimo kavą su švelniomis kakavos natomis. Dar trys kavos gėrimai, jau tapę „Starbucks“ kavinių ikona – Cappuccino, Latte Macchiato ir Caramel Macchiato, – užburs vartotojus sodriomis, glotniomis ir kreminėmis tekstūromis. Klientai Baltijos šalyse galės bet kada mėgautis mėgstama „Starbucks“ kava namuose, nes produktai bus plačiai prieinami prekybos centruose ir pagrindinėse interneto platformose“.

Prie pasaulinio kavos aljanso prisijungusi „Nestlé“ turi išskirtines teises platinti vartotojams „Starbucks“ supakuotą kavą ir „Foodservice“ kavos bei arbatos produktus visame pasaulyje, išskyrus „Starbucks“ kavines ir paruoštus vartoti gėrimus (Ready to Drink).

Parašykite komentarą