„Baltic Petroleum“, vienas iš didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje, pasirinko LEAFIO AI RETAIL PLATFORMĄ, kad optimizuotų savo parduotuvių atsargų ir prekių pardavimo operacijas.
Turėdama patirties kuriant visapusiškus tiekimo grandinės procesus daugiau nei 160 sėkmingų projektų, LEAFIO jau užsitarnavo eksperto ir patikimo partnerio reputaciją 18-oje pasaulio šalių. LEAFIO AI RETAIL PLATFORMA – tai debesų kompiuterija pagrįstas sprendimas, kuriame suderinti pažangūs dirbtinio intelekto algoritmai, patogi vartotojo sąsaja ir didelis mažmeninės prekybos procesų tikslumas bei automatizavimas.
„Baltic Petroleum“, valdančios 85 degalinių tinklą Lietuvoje, vadovai susidūrė su poreikiu suvienodinti atsargų papildymo ir planogramų sudarymo metodus. Jie ieškojo išsamių, patikimų analitinių priemonių, kad galėtų priimti pagrįstus valdymo sprendimus.
„Pasirinkome „LEAFIO“, nes mums patiko komandos energija ir kompetencija. Jie jau yra sėkmingai įgyvendinę degalinių tinklų projektus įvairiose šalyse ir pasiekę gerų rezultatų. Supratome, kad galime jais pasitikėti, nes jų komanda ne tik įgyvendina sprendimus, bet ir padeda sukurti teisingus bei veiksmingus verslo procesus. Suprantame, kad šio projekto sėkmė bus bendrų pastangų rezultatas, ir džiaugiamės profesionaliu LEAFIO požiūriu, konkrečiais KPI ir patirtimi mūsų darbo srityje”, – sako Edvin Bachšijan, UAB „Baltic Petroleum“ generalinis direktorius.
Anksčiau, „Baltic Petroleum“ parduotuvių tinkle, užsakymų formavimas buvo decentralizuotas. Degalinių vadovai, remdamiesi savo patirtimi ir pardavimų analize, formuodavo savo parduotuvių tiekėjų užsakymus ir jų skirtinga kompetencija bei žmogiškasis veiksnys lėmė neefektyvų atsargų valdymą.
Laikydamasi klasikinio valdymo metodo, bendrovė tradiciškai daugiau dėmesio skyrė pardavimų ir maržos analizei. Vystantis verslui, vadovybė padarė išvadą, kad atsargų lygio, prarastų pardavimų, prieinamumo ir kitų atsargų valdymo pagrindinių rodiklių analizė gali padėti susidaryti išsamų vaizdą priimant veiklos ir strateginius sprendimus. Taip pat reikėjo standartizuoti planogramas, greitai išanalizuoti jų veiksmingumą ir įdiegti vieningus kontrolės metodus.
Įdiegus LEAFIO debesų platformą, „Baltic Petroleum“ galės:
- visiškai automatizuoti atsargų papildymą, atsižvelgiant į sezoninius svyravimus ir pardavimų skatinimo kampanijas;
- sumažinti atsargų pertekliaus ir nurašymo riziką;
- gauti prieigą prie daugiau nei 40 analitinių ataskaitų, kurios išsamiai parodo atsargų ir inventoriaus būklę;
- automatizuoti planogramų kūrimą, įskaitant suvienodintas konkrečių formatų planogramas;
- realiuoju laiku analizuoti planogramų efektyvumą ir vos keliais paspaudimais keisti asortimentą visoje grandinėje;
- įgyvendinti pakeitimus ir kontroliuoti planogramos vykdymą naudojant degalinių darbuotojams skirtą mobiliąją programėlę.
Projektas įgyvendinamas trimis etapais. Partnerių komandos jau baigė pirmąjį esminį etapą – verslo procesų analizę ir automatinio keitimosi duomenimis nustatymą. Antrasis etapas apima pagrindinių naudotojų apmokymą dirbti su LEAFIO sistema ir bandomosios produktų grupės prijungimą prie automatinio užsakymo. Po to laukia viso asortimento ir grandinės išplėtimas bei darbuotojų apmokymas dirbti analitiniame bloke.
„Labai džiaugiamės bendradarbiavimu su „Baltic Petroleum“. Projekto komanda juokauja, kad jie jau tapo tarsi šeima, nes LEAFIO ir „Baltic Petroleum“ darbuotojai laiką leidžia kartu. Esame tikri, kad ši partnerystė peraugs į tvirtą įmonių draugystę ir greitai atneš finansinių rezultatų mūsų klientui, o mums – naują sėkmingą projektą, kuris papildys mūsų patirtį ir žinias”, – sako Alex Medwin, „LEAFIO Inc.” generalinis direktorius.
APIE „LEAFIO AI” MAŽMENINĖS PREKYBOS SPRENDIMUS:
„LEAFIO AI Retail Platform“ mažmenininkams siūlo galingus, lanksčius ir operatyvius automatizavimo sprendimus. Bendrovė 18-oje šalių turi daugiau nei 160 klientų, kuriems LEAFIO padeda išlaikyti pranašumą rinkoje, padidinti atsparumą trikdžiams ir generuoti didesnes pajamas su didesne pelno marža. LEAFIO kuria dirbtiniu intelektu paremtą programinę įrangą, skirtą įvairiems mažmeninės prekybos procesams, įskaitant tiekimo grandinės valdymą, atsargų optimizavimą, prekių pristatymą, asortimento našumą ir pardavimų skatinimo prognozavimą.