Šį gruodį Latvijoje baigiamos išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ (VJOV) statybos. Pirmasis projekto etapas, kurio parduotuvių plotas sieks 13,500 kv. m., duris atvers jau 2020 metų pavasarį. Čia lankytojų lauks 70 drabužių, avalynės, aksesuarų ir laisvalaikio parduotuvių, kavinės bei restoranai. Į projektą jau investuota daugiau kaip 25 mln. eurų ir tai bus pirmasis „outlet“ miestelis Baltijos šalyse.
„Manome, jog pats metas Baltijos regionui turėti savo „outletą“, kuriame lankytojai galėtų įsigyti garsiausių prekės ženklų produkcijos už prieinamą kainą. Kiti panašūs išparduotuvių centrai yra netoli tokių miestų, kaip Paryžius, Roma, Londonas. Mes siekiame mados mėgėjams iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos pasiūlyti naujos kartos apsipirkimo patirtį, dėl kurios nereikėtų įveikti tūkstančius kilometrų“, – teigia „Via Jurmala Outlet Village“ projekto vadovė Viktorija Beatričė Radzevičienė.
Europoje šiuo metu yra daugiau nei 200 „outletų“, 28 iš jų yra Centrinėje ir Rytų Europoje. Kol pardavimai prekybos centruose stovi vietoje, išparduotuvių pardavimai nuo 2008 metų padvigubėjo. Nuo 2013 metų „outletų“ augimo greitis 10 kartų lenkia tradicinę mažmeninę prekybą ir priartėjo prie internetinės prekybos rezultatų.
„Outlet“ miestelį sudaro atskiros firminių drabužių, batų ir aksesuarų išparduotuvės („outletai“). Lietuvoje įprasta manyti, jog „outletuose“ parduodamos praėjusio sezono kolekcijų prekės, tačiau netoli Rygos statomame išparduotuvių miestelyje bus galima rasti ir bazinį „outlet“ asortimentą, ir specialiai kuriamas kolekcijas.
Statistinis pirkėjas „outletą“ vidutiniškai aplanko 4-6 kartus per metus. Atidarius pirmąjį „Via Jurmala Outlet Village“ etapą tikimasi 2,5 milijonų apsilankymų ir 40 milijonų eurų apyvartos per pirmuosius metus.
„Tai bus moderniausias išparduotuvių miestelis Centrinėje ir Rytų Europoje, pritrauksiantis ne tik vietinius ar lankytojus iš kaimyninių šalių, bet ir turistus. Jau pradedame bendradarbiauti su įvairiomis kelionių agentūromis, oro linijomis, viešbučiais, ruošiamės ir didžiajam „outleto“ atidarymo renginiui pavasarį“, – sako V. B. Radzevičienė.
Antrąjį „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapą planuojama baigti 2022 metų pavasarį. Tuomet bendras parduotuvių plotas sudarys 21,000 kvadratinių metrų, iš viso čia įsikurs 120 parduotuvių, suplanuota daugiau kaip pusantro tūkstančio parkavimo vietų. Parduotuvių nuomininkai – pasaulyje žinomi ir vietinės mados industrijos prekių ženklai. Palyginus su tradicinėmis parduotuvėmis, minimali nuolaida „outlet“ miestelyje bus 30 procentų, o sezoninių išpardavimų metu sieks ir 50-70 procentų.
Daugiau informacijos: https://www.viajurmala.com/
Pranešimą paskelbė: Justė Kudžmaitė, UAB „INK agency“